Gå til innhold

Han vil ikke ha besøk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vil bare komme hos meg, mann i 30-årene som leier en kjellerleilighet. Lønnen hans er jo gjennomsnittlig bra, ligger på 700.000 årlig. Men ekstremt kjedelig at han aldri inviterer til besøk fordi han er flau over kjellerleiligheten sin. Han sier alltid; jeg kommer hos deg. Har til og med ikke en gang fått lov til å være i byen hans. Han bor et stykke unna. Han vil ikke ta kaffe eller noe der. Prøver å holde alt skjult for meg. Men liker mannen så godt, selvom jeg burde komme meg videre. Men klarer ikke å avslå han.

Anonymkode: 98e3b...50e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han har kjærste/ familie der? 

Anonymkode: 254da...c50

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet

ok

Anonymkode: 3e079...013

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han vil bare komme hos meg, mann i 30-årene som leier en kjellerleilighet. Lønnen hans er jo gjennomsnittlig bra, ligger på 700.000 årlig. Men ekstremt kjedelig at han aldri inviterer til besøk fordi han er flau over kjellerleiligheten sin. Han sier alltid; jeg kommer hos deg. Har til og med ikke en gang fått lov til å være i byen hans. Han bor et stykke unna. Han vil ikke ta kaffe eller noe der. Prøver å holde alt skjult for meg. Men liker mannen så godt, selvom jeg burde komme meg videre. Men klarer ikke å avslå han.

rødt flagg. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Denne mannen har med all sannsynlighet en kjæreste, kone og/eller barn som han holder skjult. 

Dette er jo et gedigent rødt flagg 🚩🚩

Anonymkode: bb27a...8c3

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet

Han der har nok samboer. 

Anonymkode: 6ad9b...f72

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Tror det er stor fare for at det er en dame eller noe. Eller han er bare useriøs. Basert på egne erfaringer.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Gjest CSe0gvmY2b
Skrevet

Kanskje han bare er en slask, som ikke rydder eller gjør rent 😳

Skrevet

Han har det rotete hjemme. Han har en stor samling Donald-blader. Han har bare enkeltseng. Han synes det er pinlig å ha mindre leilighet enn deg. Det er mange muligheter, alt trenger ikke være bigami og utroskap. 

Anonymkode: dbc5f...de0

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
IneT skrev (2 minutter siden):

Kanskje han bare er en slask, som ikke rydder eller gjør rent 😳

Jaa, det kan og være. Han sier selv: han er avhengig av mobilen. Og han svarer hvert sekund når jeg skriver. Og ellers spiller dataspill når han har fri fra jobb.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han har det rotete hjemme. Han har en stor samling Donald-blader. Han har bare enkeltseng. Han synes det er pinlig å ha mindre leilighet enn deg. Det er mange muligheter, alt trenger ikke være bigami og utroskap. 

Anonymkode: dbc5f...de0

😂i det minste kan han leie noe større? Når han har en god lønn.

Skrevet

Veldig rødt flagg! Spesielt siden han nekter deg å dra til byen han bor i!

Anonymkode: daac2...b97

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er mer rødt flagg at han er i 30 årene og leier😳

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er mer rødt flagg at han er i 30 årene og leier😳

Slutten av 30-årene faktisk. Han har jo god lønn. Han reiser aldri nesten. Aldri ute, han spiser middager ute en gang i blant. Hilsen TS

Skrevet

Tipper han lyver om inntekten sin og bor i en drittleilighet. Enten det eller så har han samboer

Anonymkode: 7af03...974

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

«Kjellerleiligheten» er i kjelleren til foreldrene hans. Han har ikke egen inngang, vasker ikke klær, lager ikke mat og gjør ikke rent. Dessuten er moren hans veldig nysgjerrig og alltid hjemme.

Anonymkode: f7c69...dca

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror bare at han er flau over boligen sin. Selvfølgelig vil han ikke at dere treffes i hans by, for da er det naturlige å gå hjem til han. 

Anonymkode: 3e079...013

• Liker 3
Skrevet

Gamertype som på en måte fremdeles bor hjemme... Det kan jo forklare det med hjemmebesøk.. men hvorfor ikke i byen? 

Jeg har hørt om de som ikke vil treffes offentlig pga venner og bekjente, men det er fordi de ikke vil bli sett med ei dame (meg) som ikke er kjæreste.. de vil ikke ha spørsmål.. Synes det er helt idiotisk. 

Skrevet

Vil du virkelig date en som gjør alt for å skjule hvem han egentlig er? Big Red Flag.

Anonymkode: affae...28a

• Liker 1
Skrevet

Vil du ha en kjæreste som:

- ikke vil møte deg der noen kan se at han treffer deg?

- ikke vil la deg vite hvor han bor eller la deg få komme hjem til ham?

- en mann som ikke gjør stort annet enn å jobbe og game?

Om han mot formodning skulle faktisk være singel, er det du ønsker deg virkelig en mann som du mest trolig må være den voksne overfor, en som du blir alene sammen med fordi han skal game hele tiden og ikke vil gå ut med deg?

Jeg ville antatt at han trolig har familie. Er en god del slike rundt om.

Anonymkode: 02901...a37

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...