AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #1 Del Skrevet 6. februar 2023 Fødte for 6 mnd siden, og ønsker sårt å gå ned 5 kilo før jeg begynner på jobb. Er nå 170 cm og ca 75 kilo. Trivselsvekta mi er ca 68 kilo, men forventer ikke at jeg skal klare å gå ned så mye på 2 mnd. Hvor raskt gikk du ned 5 kilo? Jeg ammer fortsatt, så jeg ønsker å være forsiktig. Skal sies at jeg alllerede har gått ned 2,5 kg i Januar, og håper jeg klarer å gå ned litt raskere nå fremover. Spiser minst 1800kcal hver dag så det ikke skal bli kluss med amminga! Anonymkode: 8f6c1...25a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #2 Del Skrevet 6. februar 2023 Fortsett som du gjør så er du jo snart i mål 🤷♂️ er ikke anbefalt å gå ned noe raskere, og ihvertfall ikke når man ammer. Anonymkode: e1882...e9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #3 Del Skrevet 7. februar 2023 Det du gjør fungerer ved at du går ned i vekt. Og dersom du ikke ønsker å redusere mer på kaloriene, må du enten bevege deg mer, eller godta dette tempoet. (Og ingen bryr seg om kroppen til en som akkurat kommer tilbake fra mammaperm. Kjøp deg noen nye klær, ta en tur til frisøren og sminke deg litt) Anonymkode: a9c74...f8c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå