Gå til innhold

Blod på papiret

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Er var for symptomer ved kroppen og blir lett bekymret. I dag sved det når jeg tisset og merker at jeg er litt sår nedentil . Når jeg tørket meg var det friske bloddråper på papiret, ( ikke veldig mye) men ikke noe i urinen. Har vært på toalettet en gang etterpå, men nå ingenting. Bør jeg sjekke dette opp eller vente og se an. Føler meg ganske dum som spør, men blir lett stresset og tenker kanskje blærekreft eller lign….
Har ikke mensen og tok gyn ultralyd for ca halvannet år siden. Alt var fint da. 

Anonymkode: 09bdb...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du tisser piggtråd kan det være UVI. Hvis det bare svir litt nedentil: sjekket at du ikke har noen sår eller noe, fra barbering, friksjon/gnagsår/sex eller noe sånt?

Anonymkode: 0de4e...000

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sett det an til imorgen tirsdag eller onsdag. Blir det verre/bedre? Må du ‘tisse’ ofte men uten å tisse?

Føler veldig med deg mtp å være var på symptomer på kroppen og stresse med dette.. Har det akk på samme måte 🙈

Anonymkode: 9c1ae...f92

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk❤️ Ja, det svir når jeg tisser og er rød og litt sår i underlivet. Jeg fåe nok se det litt an.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som urinveisinfeksjon. Lever en urinprøve på legekontoret og be de sjekke. Mange legekontorer sjekker dette uten at du trenger time, bare du ringer på forhånd. Så får du antibiotika før det rekker å utvikler seg videre 😊

Anonymkode: 1e6a0...790

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som urinveisinfeksjon. Drikk mye sitronvann (ikke mye appelsinjuice pga det er hardt for nyrene) og kanskje får du tak i tranebærkapsler fra dagligvaren? 

Dette lindrer mens du venter på at abtibiotikaen skal virke. For du bør til legen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Takk❤️ Ja, det svir når jeg tisser og er rød og litt sår i underlivet. Jeg fåe nok se det litt an.

TS

Kan like gjerne være kjønnssykdom.

Anonymkode: 0f68c...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan like så godt være et lite kutt/rift utenpå, også svir det fordi urinen treffer når du tisser. 

Synes det høres mer ut som det hvis det kommer friskt blod på papiret, men ikke noe i urinen. Likevel, det er vel noe du kjenner, om det svir på "utsiden" eller om du har smerter i urinrøret/blæra?

Uansett vil det ikke skade å levere en urinprøve hos legen, den kan testes for både UVI og kjønnssykdommer.

Anonymkode: 92033...6fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...