Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei. Vi er ca 40 begge to.  Vært sammen med samboer i 3år. Bodd sammen i 2 år og har ett barn sammen. For ett år siden fant jeg ut av at samboer hadde kontakt med ei annen dame. Han sa at de ikke hadde møttes. Han kuttet kontakten(sier han). Var snakk om litt flørting ikke noe mer ifølge han. Har ikke stolt på han etter det egentlig. Han har nettopp byttet mobil. Og jeg kom over hans gamle. Klarte ikke dy meg. Og sjekker meldingene hans osv.. der er det flust av meldinger fra andre damer. Damer som tilbyr massasje med noget attåt. Dette er altså gamle mld. Fra 2-3 år tilbake da vi datet og ble kjent. Han har tilogmed vært på onlyfans. Altså hva faen? Jeg er helt sjokkert , og vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen som har noen gode råd? 

Anonymkode: 422f9...2b7

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konfronter typen din og spør hva i huleste han har holdt på med!

Anonymkode: 50fa7...a9a

Skrevet

Hvorfor bry seg om det som skjedde for 2-3 år siden? 

• Liker 4
Skrevet

Skjedde ikke dette før dere ble kjærester og flyttet sammen?

Anonymkode: acecb...33b

• Liker 1
Skrevet
svartkatt skrev (2 minutter siden):

Hvorfor bry seg om det som skjedde for 2-3 år siden? 

De har vært sammen i 3 år!

Anonymkode: 936ce...936

Skrevet

Du kan jo be om en forklaring, men er jo ikke sikkert du vil like det han sier.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men hun skriver jo at meldingen er fra 2-3 år tilbake da de datet og ble kjent.. Altså før de ble kjærester.. 

Anonymkode: acecb...33b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Okei. Vi er ca 40 begge to.  Vært sammen med samboer i 3år. Bodd sammen i 2 år og har ett barn sammen. For ett år siden fant jeg ut av at samboer hadde kontakt med ei annen dame. Han sa at de ikke hadde møttes. Han kuttet kontakten(sier han). Var snakk om litt flørting ikke noe mer ifølge han. Har ikke stolt på han etter det egentlig. Han har nettopp byttet mobil. Og jeg kom over hans gamle. Klarte ikke dy meg. Og sjekker meldingene hans osv.. der er det flust av meldinger fra andre damer. Damer som tilbyr massasje med noget attåt. Dette er altså gamle mld. Fra 2-3 år tilbake da vi datet og ble kjent. Han har tilogmed vært på onlyfans. Altså hva faen? Jeg er helt sjokkert , og vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen som har noen gode råd? 

Dette er jo fra før dere ble eksklusive, så du har jo egentlig ingenting å reagere på her. Så tenker jeg at du sliter med sjalusi, her snoker du i partner sin gamle telefon og finner ting fra før dere ble sammen - ikke let etter ting du ikke takler å finne. 

Hva er det du ønsker her egentlig? Dere har et barn sammen, og det du praktisk talt driver med her er jo selvsabotasje. Har du tidligere hatt langvarige forhold?

Anonymkode: 3fcd7...227

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis du klarer å lese, så står det sort på hvitt i HI at dette var før de ble sammen.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du klarer å lese, så står det sort på hvitt i HI at dette var før de ble sammen.

Nei, det står faktisk at det er meld fra 2-3 år tilbake, så om de har vært sammen 3 år..... ellers har det gått jævlig fort med flyttinga og ungen og alt 

Skrevet

Jeg ville sjekket mobilen han har nå! Og ikke si noe i forkant! 

Anonymkode: c718f...c02

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Spør han. Få ting opp i lyset og gjør du ikke det så må du kanskje bare holde på det og håpe at dette ikke var noe han har drevet med mens dere var ekslusive. Hvis det har skjedd etter at dere ble ekslusive så bør du nok spørre han, men det kan kanskje bli en vond opplevelse for deg. Så først bør du da spørre deg selv om:

Tror du han er sånn i dag.

Hvis det er fra "før" dere ble ekslusive vil du da vite og om du får vite kan du da la være å ta det opp i ettertid å bruke det mot han

Det er ignen enkels oppskrift på en sånn situasjon. Du vet vel best selv hvilken mann han er.

• Nyttig 1
Skrevet

Altså den siste meldingen fra 2020 da var jeg 3 mnd på vei med barnet vårt. Vi bodde da ikke sammen enda. Han meldte med en jente han betalte for sex. Ts 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Han der er ikke noe å samle på.

Anonymkode: aaa71...926

• Liker 3
Skrevet

Dersom han betalte for sex hadde det vært dealbreaker uansett. Enda verre er det at han gjorde det mens dere var sammen og ventet barn!

Anonymkode: 22e39...121

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg ville sjekket mobilen han har nå! Og ikke si noe i forkant! 

Tenkte det samme..

Anonymkode: c63eb...811

Skrevet

Problemet er at jeg kan ikke koden på mobilen hans. Utrolig at det ikke kode på den gamle mobilen hans egentlig . Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Altså den siste meldingen fra 2020 da var jeg 3 mnd på vei med barnet vårt. Vi bodde da ikke sammen enda. Han meldte med en jente han betalte for sex. Ts 

Fy faen... 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er helt satt ut. Prøver å tenke klart. Men helt kaos i hodet mitt nå:(  man kan virkelig ikke stole på noen :((  ts 

• Hjerte 4
Skrevet

Ok. Her er hva jeg ville ha gjort: 

1: Skriv ned dato som du har og hva han skrev. Konfronter han. 

2: Si at du vil se hans nye mobil, og du vil ha koden! Sier han nei, pakker du tingene dine. Da vet du at han har noe å skjule. Vær klar på at det er enten nå eller aldri. Hvis ikke vil han slette gamle sms'er og mailer.

3: Parterapi

Lykke til! Jeg hadde ikke klart å feie det under et teppe og fortsette som før. 

💔

• Liker 4
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...