Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har i noen år vært hverandres bestevenner på Snapchat, med de rosa hjertene som synes. 💕

Han har vært to uker på ferie nå, og plutselig ser jeg at det kun er en vanlig smiley ved ikonet hans. 😊 

Hva betyr dette?? Snap’er han mer med en annen nå?? 

Anonymkode: 4560b...6cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Enten du eller han snapper mer med en annen enn hverandre.

Anonymkode: dc981...dfb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har i noen år vært hverandres bestevenner på Snapchat, med de rosa hjertene som synes. 💕

Han har vært to uker på ferie nå, og plutselig ser jeg at det kun er en vanlig smiley ved ikonet hans. 😊 

Hva betyr dette?? Snap’er han mer med en annen nå?? 

Anonymkode: 4560b...6cf

La meg begynne med, "tro meg"(så det ikke er noen tvil om at dette både vet og kan jeg alt om)

- han har truffet noen andre på ferien som han melder. Garantert vært utro under hele ferien. 

Gjør du slutt med han før han gjør det slutt med deg. 

Anonymkode: 557f7...f2f

Skrevet

Kan du spørre han? Tenker det er helt innafor når dere har hatt hjerte i hele to år. 

Anonymkode: 20281...d0c

• Liker 1
Skrevet

Kan han ikke bare ha tatt ferie? 🤪

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Å herregud 

Anonymkode: 1b3c9...b11

• Liker 4
Skrevet

# I-landsproblemer

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg var ærlig med kjæresten min. «Du, jeg fikk en ekkel følelse nå. Jeg ser at jeg ikke lengre er «din bestevenn» på snap, kan jeg få se hvem det er slik at jeg kan senke skuldrene?». 

Kjæresten min viste meg dette uten problem, og det var selvfølgelig noe så uskyldig som bestekompisen. De hadde vært på jobb på hver sin båt, og sendt snapper av kule biler de hadde sett på Finn og Facebook.

Jeg tenker at så lenge du er ærlig, så bør han ikke ha noe problem med å vise deg hvem det er. Jeg synes det er bullshit at «dere må stole på hverandre, gjør du ikke det har dere ikke noe forhold blabla». Jeg synes at man skal betrygge hverandre om at forholdet står stødig, uansett hvem i forholdet det er. Noen er veldig bestemt på «privatliv», men de er også veldig kalde som lar partneren sin sitte med en uggen følelse av at forholdet ikke er der det skal være. Snakk med han, er han en ok fyr så viser han deg det uten problem ❤️

Endret av Haapefull
  • Liker 1
Skrevet

Åherreguuud snakk med han… 

Anonymkode: 776b9...9c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...