AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #1 Skrevet 6. februar 2023 Jeg og samboer venter vårt første barn. Magen begynner for alvor å synes, og enkelte familie og venner er veldig glade i å ta og stryke på den. De fleste spør først, og lar være hvis jeg ikke vil. Problemet er at enkelte, spesielt eldre familiemedlemmer, ikke lar magen min være i fred. De skal bort og stryke, klemme og krafse på den, kommenterer hvor stor/liten jeg er, hvilket kjønn de alle "ser" at det blir, hva jeg spiser/drikker, etc. Hvis jeg ber dem om å slutte, er argumentene ofte at de har "rett" til å "kose" med olde-/tantebarnet inni magen, og at magen også er litt deres, nå som jeg er gravid. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få dem til å stoppe! Vil ikke bli sint eller aggressiv, og vil heller ikke måtte holde meg vekk fra familiebursdager o.l. Anonymkode: d411b...a95
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #2 Skrevet 6. februar 2023 "Du jeg er litt gassy, tar du på magen min nå fiser jeg. Lenge". Anonymkode: 21993...d2a 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #3 Skrevet 6. februar 2023 Ta dem på magen tilbake. Effektivt som bare det! Evt kan du si at det å ta på magen din trigger kvalme og brekninger, og om de ikke hører så faker du rap og brekning og oppkast til du vinner en Oscar-statuett. Anonymkode: 49d38...6ef 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #4 Skrevet 6. februar 2023 Dette gjorde jeg. En gammel onkel begynte å stryke på magen. Jeg snudde meg mot han og gjorde akkurat det samme på han. Han sa når han kom over sjokket at han forstod det nå. Og at han skjønner at slikt er ubehagelig. De fleste tenker nok ikke over det før de opplever det selv. Anonymkode: dbff8...9e8 2
RockyRose Skrevet 6. februar 2023 #5 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ta dem på magen tilbake. Effektivt som bare det! Evt kan du si at det å ta på magen din trigger kvalme og brekninger, og om de ikke hører så faker du rap og brekning og oppkast til du vinner en Oscar-statuett. Anonymkode: 49d38...6ef Det var faktisk kjempe lurt! Eg hadde heldigvis få som tok på magen med begge mine. Men forstår ikkje kvifor, dei sparka jo sjeldan akkurat når andre tar på. Kva er stas med å ta på ein hard mage? 😂
svartkatt Skrevet 6. februar 2023 #6 Skrevet 6. februar 2023 Huff.. tror ikke dem tenker på at det er deg de tar på.. som om babyen og magen er en.. Ikke at det er så mye bedre at alle skal tafse på babyen når den kommer til verden.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #7 Skrevet 6. februar 2023 Bit fra deg, bli litt sinna! Si "slutt å ta på meg"! En gang for alle Anonymkode: 886e5...66c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå