Gå til innhold

E-mail adressen til play.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger å kontakte play.com ang.en ordre, men jeg finner ingen e-mail adresse jeg kan bruke på sidene deres. Noen som greier å finne den?

Videoannonse
Annonse
Gjest Smarties - ikke innlogget
Skrevet (endret)

Du kan prøve xxxxx. Jeg mener jeg sendte dit en gang, og fikk svar... Ellers har jeg fått ordrebekreftelse fra xxxxx. Går jo an å prøve det også..

:)

E-post-adressene er slettet.

Trille (mod)

Endret av Trille
Skrevet

Beklager at jeg kupper tråden din, trådstarter, men har du heller ikke fått varene?

(jepp, jeg vet det er julestri på posten, men det har alikevel tatt usedvanlig lang tid)

Gjest Trådstarteren
Skrevet

Nei, har ikke fått varene jeg heller. Og det har stått "processing" i en uke nå, selv om varene er på lager!

Skrevet
Du kan prøve xxxxx. Jeg mener jeg sendte dit en gang, og fikk svar... Ellers har jeg fått ordrebekreftelse fra xxxxx. Går jo an å prøve det også..

:)

E-post-adressene er slettet.

Trille (mod)

Herregud, kan man ikke oppgi e-postadresser til firmaer? Er dere helt skrudd?

Skrevet
Herregud, kan man ikke oppgi e-postadresser til firmaer? Er dere helt skrudd?

Reglene våre tillater ikke at epostadresser ligger åpent i forumet. Grunnen til det er at det finnes programmer som scanner nettsider etter slike adresser. Adressene blir deretter brukt til å spre virus eller spam. Dette ønsker ikke vi å bidra til.

Skrevet
Nei, har ikke fått varene jeg heller. Og det har stått "processing" i en uke nå, selv om varene er på lager!

Jeg har nok 30 ordre bak meg fra Play.com, og det kan ta litt tid. Men Play.com er som oftest raske. Gå til "Helpdesk" på Play.com.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...