Mad dog Skrevet 6. februar 2023 #1 Skrevet 6. februar 2023 Hei! Jeg og noen kompiser ser allerde etter flybilett til ayia napa i Kypros i juli. Ifjor lå flybilettene på 4000kr mens nå er de oppe på 9000kr! Og når jeg ser på andre destinasjoner er flybilettene også veldig dyre. Tror dere jeg burde vente til mars/april med å bestille eller vil de øke mer?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #2 Skrevet 6. februar 2023 Har du sjekket på finn? Anonymkode: 45c94...9bd
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #3 Skrevet 6. februar 2023 Det her lurer jeg også på! Vi har tenkt å leie en leilighet og bestille flybilletter utenom, som vi pleier. Men i år er billettene nesten dobbelt så dyre, så vi må vente og se om det blir rimeligere. Vi ser at man kan få de billigere hvis man velger reiser med mellomlandinger, men det er ofte lange og flere mellomlandinger... Anonymkode: 14bbf...559
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #4 Skrevet 7. februar 2023 Det kan komme nye kampanjer fra flyselskapene så jeg venter og ser. Da mener jeg Norwegian og SAS. Anonymkode: 4d3e1...7e7
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #5 Skrevet 7. februar 2023 Jeg skal til Krakow i juni, og venter på kampanjer. Skal en tur til Oslo i mars. For et par-tre uker siden lå alle billettene på 799 i både SAS og Norwegian. Nå har det kommet kampanje på billetter i Norden, så da fikk jeg turen for omtrent halv pris. Mao, når billettene er til fullpris pleier jeg som regel å vente på kampanjer. Hvis det ikke er fare for at det blir fullt og utsolgt. Anonymkode: 42344...cba
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #6 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg skal til Krakow i juni, og venter på kampanjer. Skal en tur til Oslo i mars. For et par-tre uker siden lå alle billettene på 799 i både SAS og Norwegian. Nå har det kommet kampanje på billetter i Norden, så da fikk jeg turen for omtrent halv pris. Mao, når billettene er til fullpris pleier jeg som regel å vente på kampanjer. Hvis det ikke er fare for at det blir fullt og utsolgt. Anonymkode: 42344...cba Hvor skal du fly fra? Skal og til Krakow i juni, flyr fra Nord Norge og kjøpte billetter( m bagasje) for en måneds tid siden...3500 pr pers, med ok flytider og lite venting..to stopp. Nå ligger samme flygning på rundt 5000 pr pers. Koster å fly når en bor nordpå:( Er avogtil litt misunnelig på "søringan". Anonymkode: fda34...370
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #7 Skrevet 7. februar 2023 Mad dog skrev (16 timer siden): Hei! Jeg og noen kompiser ser allerde etter flybilett til ayia napa i Kypros i juli. Ifjor lå flybilettene på 4000kr mens nå er de oppe på 9000kr! Og når jeg ser på andre destinasjoner er flybilettene også veldig dyre. Tror dere jeg burde vente til mars/april med å bestille eller vil de øke mer? sjekk momondo OSL til LCA, 10.7. — 17.7. (momondo.no) Anonymkode: fda34...370
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #8 Skrevet 7. februar 2023 Det kan komme kampanjer, men generelt sett så stiger prisene etter hvert som flyene fylles opp. Jeg vet at bekjente i reiselivsbransjen ikke venter med å bestille i alle fall. Anonymkode: 6da32...5c0
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #9 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor skal du fly fra? Skal og til Krakow i juni, flyr fra Nord Norge og kjøpte billetter( m bagasje) for en måneds tid siden...3500 pr pers, med ok flytider og lite venting..to stopp. Nå ligger samme flygning på rundt 5000 pr pers. Koster å fly når en bor nordpå:( Er avogtil litt misunnelig på "søringan". Anonymkode: fda34...370 Jeg reiser fra Trondheim, så er nok litt "heldigere" stilt enn deg, men likevel langt unna Oslo-priser og avganger. Blir ca 3000 for meg ser jeg. Sist vi var der fikk vi det mye billigere, er kanskje slike priser jeg går og venter på. Men det er kanskje andre tider nå, og høyere priser generelt. Anonymkode: 42344...cba
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #10 Skrevet 8. februar 2023 Vanligvis så har det tidligere vært gode kampanjer på flybilletter i januar. Vi valgte å vente med å kjøpe flybilletter mtp på kampanje. Denne kom aldri, og billettene våre økte med 6000kr fra oktober til januar. (vi er 5 stk, så de økte fra 18000 til 24000). Etter at vi har kjøpt i januar har de økt videre til 27000. Så det er ut til at de bare øker. Du kan jo ta en sjanse og vente til nærmere sommeren, men jeg tviler på at de blir billigere. Anonymkode: 7c29e...044
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #11 Skrevet 10. februar 2023 Vi skal reise til Italia i juli, og må ut med ca 25000 kr tur-retur for fire voksne. Men nå må vi reise fra Nord-Norge som gjør at det blir en ekstra kostnad. Uansett, vi turte ikke vente lengre da det ikke ser ut som at billettene blir noe billigere. Anonymkode: 1898a...2d7
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #12 Skrevet 10. februar 2023 Mad dog skrev (På 6.2.2023 den 17.41): Hei! Jeg og noen kompiser ser allerde etter flybilett til ayia napa i Kypros i juli. Ifjor lå flybilettene på 4000kr mens nå er de oppe på 9000kr! Og når jeg ser på andre destinasjoner er flybilettene også veldig dyre. Tror dere jeg burde vente til mars/april med å bestille eller vil de øke mer? Som med alt annet så er også flyprisene steget. Tror ikke dere skal forvente at de synker, nei. Anonymkode: b7ee3...ae6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #13 Skrevet 11. februar 2023 Det er Valentines kampanje hos SAS nå. Bestill innen 14. februar. Anonymkode: 4d3e1...7e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå