Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Gulv vase

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en vase som kan stå på gulvet. Er det noen som har tips til en fin en? Har lyst å pynte ned noen grener og lignende 😊🤞

Anonymkode: acc12...91a

Skrevet

Hva slags stil liker du? Jeg foreslår at du heller ser i interiørbutikker eller googler for å finne. 

Anonymkode: ef689...3f9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hva slags stil liker du? Jeg foreslår at du heller ser i interiørbutikker eller googler for å finne. 

Anonymkode: ef689...3f9

Ja, jeg har prøvd å google, men finner liksom ingen. Og så har jeg lyst å ikke gi mer enn maks kr 2000,- 

Jeg liker keramikk, gjerne i hvitt eller brunfarget. 

Takker for svar 😊

Ts

Skrevet

Gamle vinballonger passer fint som gulvvaser til strå/greiner og slikt. Det ligger ute ganske mange på Finn, og prisene varierer en hel del. 

Skrevet

Er det ikke litt søttitalls? Minnes min bestemor hadde gulvvase i keramikk med strå i gangen...

Anonymkode: 59b8b...aec

• Liker 1
Skrevet

Mener å ha sett noen store fine i reklamen til kid interiør, men husker ikke prisen

Anonymkode: 28e6e...49a

Gjest Beelzebub
Skrevet

Gulv vase, eller gulv ikke vase? Om det strides de lærde. Jeg mener det bør være opp til hver enkelt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det ikke litt søttitalls? Minnes min bestemor hadde gulvvase i keramikk med strå i gangen...

Anonymkode: 59b8b...aec

Velkommen til 2023... strå har vært inn i et par år, på vei ut igjen nå ;) 

TS: anbefaler deg å ikke følge trender, men finn en vase DU liker. Har ikke tall på hvor mange jeg har sett som har solgt de stripete Kähler-vasene som trendet for noen år siden... kjøp noe mer tidløst.

Anonymkode: d2ba1...2bf

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ja, jeg har prøvd å google, men finner liksom ingen. Og så har jeg lyst å ikke gi mer enn maks kr 2000,- 

Jeg liker keramikk, gjerne i hvitt eller brunfarget. 

Takker for svar 😊

Ts

Høres ut som at du er på jakt etter en urne, og ikke en vase.

Anonymkode: 77c22...d1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...