Gå til innhold

Gulv vase

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en vase som kan stå på gulvet. Er det noen som har tips til en fin en? Har lyst å pynte ned noen grener og lignende 😊🤞

Anonymkode: acc12...91a

Skrevet

Hva slags stil liker du? Jeg foreslår at du heller ser i interiørbutikker eller googler for å finne. 

Anonymkode: ef689...3f9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hva slags stil liker du? Jeg foreslår at du heller ser i interiørbutikker eller googler for å finne. 

Anonymkode: ef689...3f9

Ja, jeg har prøvd å google, men finner liksom ingen. Og så har jeg lyst å ikke gi mer enn maks kr 2000,- 

Jeg liker keramikk, gjerne i hvitt eller brunfarget. 

Takker for svar 😊

Ts

Skrevet

Gamle vinballonger passer fint som gulvvaser til strå/greiner og slikt. Det ligger ute ganske mange på Finn, og prisene varierer en hel del. 

Skrevet

Er det ikke litt søttitalls? Minnes min bestemor hadde gulvvase i keramikk med strå i gangen...

Anonymkode: 59b8b...aec

• Liker 1
Skrevet

Mener å ha sett noen store fine i reklamen til kid interiør, men husker ikke prisen

Anonymkode: 28e6e...49a

Gjest Beelzebub
Skrevet

Gulv vase, eller gulv ikke vase? Om det strides de lærde. Jeg mener det bør være opp til hver enkelt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det ikke litt søttitalls? Minnes min bestemor hadde gulvvase i keramikk med strå i gangen...

Anonymkode: 59b8b...aec

Velkommen til 2023... strå har vært inn i et par år, på vei ut igjen nå ;) 

TS: anbefaler deg å ikke følge trender, men finn en vase DU liker. Har ikke tall på hvor mange jeg har sett som har solgt de stripete Kähler-vasene som trendet for noen år siden... kjøp noe mer tidløst.

Anonymkode: d2ba1...2bf

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ja, jeg har prøvd å google, men finner liksom ingen. Og så har jeg lyst å ikke gi mer enn maks kr 2000,- 

Jeg liker keramikk, gjerne i hvitt eller brunfarget. 

Takker for svar 😊

Ts

Høres ut som at du er på jakt etter en urne, og ikke en vase.

Anonymkode: 77c22...d1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...