AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #1 Skrevet 6. februar 2023 Har de siste par ukene vært ganske overveldet av babys behov. Har plutselig blitt mer krevende. Kjenner meg ganske nedstemt, på gråten og merker at jeg er mindre engasjert i baby enn før. Når besteforeldre passer litt på blir jeg rett og slett litt likegyldig, og er bare lettet for at jeg slipper litt.... Har også veldig dårlig samvittighet for at jeg føler det sånn. Bare lurer på om dette er normalt og om det vil gå over? Eller bør jeg ta tak i det? Evt hva bør jeg gjøre? Hvis det bare er en storm som vil passere, har noen foreldre med erfaring tips for å holde ut eller få det bedre? Anonymkode: 187ca...6b1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #2 Skrevet 6. februar 2023 Best å ta tak i det så fort som mulig. Ta en god prat med fastlegen din, så vet hn hva som kan gjøres. Lykke til! Anonymkode: 61859...ea0
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #3 Skrevet 6. februar 2023 Høres ut som meg. Min er 2 mnd. Jeg har fra vi kom hjem vært overveldet av hele situasjonen. Føler en nedstemthet, gråter lett, vil ikke være sosial. Jeg har vært på nippet til å ha vegring mot babyen, å priser meg lykkelig når samboer kommer hjem så jeg kan få være litt i fred, å babyen er ikke krevende i det hele tatt (med unntak av en periode med kveldsuro hvor jeg satt å gråt og hikstet av stress og panikk). Jeg skal ha samtaler med terapeut, blir også fulgt opp av helsesykepleier som jeg kan ta kontakt med hvis jeg har behov for det. syns du skal snakke med noen. Dette er ikke noe du bør «vente å se» om går over, for jo før du får hjelp jo bedre er det ❤️ Anonymkode: b0f85...e65 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå