Gå til innhold

Pålagt omlegging til fettfattig mat! Krise! Alt jeg kan er keto...! 😵‍💫

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bli en racer på sauser og dressinger med lite fett og bruk det på kjedelige grønnsaksboller eller fruktboller.

Endret av Majer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spis kalorifattig mat så går du ned i vekt. Slik mat inneholder lite fett og lite karbo. Det fettet man spiser bør være sunt, som fra olivenolje, nøtter, frø og fisk. De karboene man spiser bør være fra fiberrik mat. Bare kutt ut å spise fett kjøtt og kutt ut alle sauser, så er du nådd langt. At du ikke liker smaken på det du spiser, er ikke det viktige her. Det er det helsen din som er. Jeg har gått ned mange kg på å venne meg til å spise lavkalori med mye rå grønnsaker, mager cottage cheese og nøtter selv om jeg i utgangspunktet ikke likte det. Middagen er ofte fisk eller kyllingfilet, aldri sauser til. Alltid mye rå grønnsaker til. Mitt kolesterol er fint. Les ingredienslisten på det du kjøper, så ser du hvilken sammensetning kaloriinnholdet har. Det er ikke vanskelig.

Anonymkode: 2f66c...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.2.2023 den 17.11):

Fortsett på keto uten alt det mettede fettet.

Mager torsk, kylling, reker, grønnsaker, magre meieriprodukter, litt raps og olivenolje  og hold deg under 20 g karb om dagen.

Last ned My Fitness Pal, legg inn ønskede makroer og logg alt du spiser.

Anonymkode: 803b2...e17

Eventuelt dropp keto, da det er fullstendig poengløst. Man oppnår ingenting annet enn å frarøve kroppen viktige næringsstoffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.2.2023 den 23.59):

Bacon som kun er tilsatt salt og røkt på skikkelig vis er sunt

Hvorfor tyder da forskningen på at prosessert mat som bacon øker risikoen for kreft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabx skrev (1 minutt siden):

Eventuelt dropp keto, da det er fullstendig poengløst. Man oppnår ingenting annet enn å frarøve kroppen viktige næringsstoffer.

Gammel, utdatert kunnskap. 

Anonymkode: 94c95...750

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...