Gjest Morgenfuglen Skrevet 21. desember 2005 #1 Skrevet 21. desember 2005 Hva ser dere helst på om morgenen av disse ”frokost” programmene, og hvem programledere liker dere best. TV2 GOD MORGEN NORGE Jan Øyvind Helgesen og Signe Tynning. Nils Gunnar Lie og Vår Staude. eller NRK1 FROKOST TV Anne Grosvold og Øystein Bache. Cille Biermann og Jan Petter Saltvedt
Gjest Devil's Spawn Skrevet 21. desember 2005 #2 Skrevet 21. desember 2005 De få gangene jeg ser på det, blir det TV2. NrK virker så slappe og treige, det lyser ut av dem at de har lyst til å dra hjem og sove.
Gjest Miloine Skrevet 21. desember 2005 #3 Skrevet 21. desember 2005 Jeg har fri på fredager og da ser jeg på NRK, liker best Anne og Øysten. Så ser jeg på reprisen av TV2, der liker jeg best Signe og Nils Gunnar.
monja Skrevet 21. desember 2005 #4 Skrevet 21. desember 2005 De få gangene jeg ser på dette faller valget på TV2. Har ingen spesielle favorittprogramledere.
Gjest gjest1 Skrevet 21. desember 2005 #5 Skrevet 21. desember 2005 Jeg ser på God Morgen Norge nesten hver dag, liker alle 4 programlederne jeg. NRK er så kjedelig, sovner nesten igjen da. Også liker jeg ikke hun Cille dama.
Malama Skrevet 21. desember 2005 #6 Skrevet 21. desember 2005 Jeg ser tv2, men bryr meg ikke om hvem som er programmledere, bare liker ikke nrk sin. Desuten begynner den en uke senere hver høst, så jeg fatter ikke at de har seere i det hele tatt jeg, folk som vil se forkosttv har da allerede sett det bedre programmet på tv2 i en uke eller to før nrk egynner å sende... as if jeg bytter da....
Gjest LoisLane Skrevet 21. desember 2005 #7 Skrevet 21. desember 2005 Nrk sin er litt treigere, ja. Kan godt se den, siden jeg er NRK-patriot, men er ikke særlig glad i mase-Cille. Kommer definitivt ikke til å se på når hun Tvedt-dama skal være programleder. Jeg er litt sær, liker ikke Signe Tynning heller. Men alt i alt liker jeg TV2s frokost-TV best. Liker reklame også, jeg da.
Gjest gjest1 Skrevet 21. desember 2005 #9 Skrevet 21. desember 2005 Jeg synes 2 ting er bra med nrk sendingene: veimeldingene og web-cam bildene fra rundt omkring i verden.
Elanor Skrevet 21. desember 2005 #10 Skrevet 21. desember 2005 Jeg ser alltid på frokost-TV på NRK en halvtime mens jeg gjør meg klar til en ny dag. Liker definitivt de best. Først og fremst fordi jeg ikke liker å våkne til reklame. Ellers har et NRK tempo som hurtig nok for meg om morgenen.
pusla Skrevet 21. desember 2005 #11 Skrevet 21. desember 2005 Er i grunn helt på nett med Elanor over meg her. Liker ikke reklamen på TV2, også får jeg mark av hun Vår Staude. Jeg synes NRK sin er koselig, men er ikke så glad i hun Cille jeg heller. Anne Grosvold og makkeren er best.
Amanlis Skrevet 30. desember 2005 #12 Skrevet 30. desember 2005 Trives best med NRk av flere grunner: Det er mer kvalitet over NRK Slipper reklamen Får noia av han der Jan Øyvind Helgesen og Vår Staude (opplevde ho en gang, hvor ho mente at jeg skulle fjerne meg for ho skulle bade der jeg bada) Liker WEB-kameraene til NRK Har ikke sansen for alle de "rådgiverne" til TV2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå