Gå til innhold

Kan jeg ha seksuelle forhold til to stykker samtidig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den ene bor en flytur unna, og er hos meg i forbindelse med jobb. Han kommer kanskje til å flytte hit jeg bor, men det er veldig mange år til, kanskje ti år...jeg var forelsket i ham, men på grunn av avstanden ble det slutt. Nå vi tatt opp kontrakten, han ønsket å fortsette å sees, muligvis forelsket i meg eller muligvis er det bare kjekt å møtes når han likevel er her med jobb. Men han sier han vil gjøre hva han kan for at vi skal få til å sees.

Den andre er nyskilt, og sa i starten at han ikke var klar for noe forhold, og at han liker å flørte med flere. Jeg ønsket da et forhold med han, og ønsker det vel enda. Jeg er forelsket i ham. Jeg ble kjempelei meg da han sa han ikke ville noe seriøst. Men så fortsatte vi å møtes, og jeg er nå usikker på hvor han står, om han er interessert i noe seriøst likevel, siden han legger planer sånn at vi kan sees så ofte vi kan. Men jeg tror han skriver med andre og er åpen for å treffe andre. 

Sexen er spektakulær med begge. Jeg ønsker meg en kjæreste, og jeg føler jeg vil ha begge, sånn at jeg har en i bakhånd hvis han andre ikke vil mer...og jeg har veldig lyst på sexen jeg kan få med dem. Jeg liker i utgangspunktet ikke slike parallelle løp, men etter å ha møtt mange kyniske menn er jeg vel blitt ganske kald og beregnende selv- selv om jeg mest av alt bare ønsker meg kjærlighet fra en. 

Hva tror dere? Både om hva som skjer i disse mennene som fortsetter å ville møte meg. Og om dette dobbeltløpet. Som da jeg var yngre ville ha spist meg opp innvendig. Men som nå kun føles som en praktisk utfordring ift at de ikke må møtes og ikke må få vite om hverandre. Noe som egt er lett siden den ene ikke bor her.

Anonymkode: f161f...f55

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja 

Anonymkode: 1e286...da6

• Liker 2
Skrevet

Det enkle svaret er at du kan ha så mange du vil. Men du skylder begge, og deg selv å bruke kondom. Du vet ikke hvilke flere disse to ligger med.

Anonymkode: 292b3...6c0

• Liker 9
Skrevet

Du ønsker deg en kjæreste. Du vil ikke få noen av dem, så du ender opp uten kjæreste om du skal forsøke dette dobbeltløpet. Hva med å gå for en som vil ha deg til noe mer enn sex? 

• Liker 9
Skrevet

Wow.. spektakulær sex med dem begge, tenkt på å foreslå trekant? 😃 Seriøst, tenk deg midt i en sandwich med de to gutta der ❤️

• Liker 2
Skrevet

Ja, men skjønner ikke at du orker.

Anonymkode: 9a7ef...44a

• Liker 1
Skrevet

Kjør på

• Liker 4
Skrevet

Selvfølgelig 😍 Bare å kose seg. Vi lever bare en gang.

Men Ps, kan jo være redelig å informere om at dere ikke er ekslusive, men det regner jeg med at du har gjort. Og at dere bruker kondom selvfølgelig.

Trenger ikke å være en kjip sykdomsspreder selvom man koser seg.

Anonymkode: c030c...95c

• Liker 4
Skrevet

Så lenge man bruker kondom, ja. Man betyr null og niks for mennene man har deilig sex med, så det er helt baklengs om man skal oppføre seg som en lojal kjæreste tilbake da

Anonymkode: 9e88a...ab6

• Nyttig 1
Skrevet

Ja, bare vær åpen om det til begge parter, at dere ikke er eksklusive. Også kan det være greit å prate om prevensjon, eller testing av kjønnssykdommer etc for alle parter.

Anonymkode: 2e718...74c

• Liker 5
Skrevet

Nei

Anonymkode: 9027d...427

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ikke så gira på å informere dem om at jeg ser andre. Jeg vil de begge skal leve i troen på at de er den ene. Dette fordi jeg ønsker meg kjæreste og da helst han som er nyskilt. Ikke noe galt med han andre men han bor for langt unna. Er det ingen som tror at dersom jeg fortsetter å møte disse, så vil en av dem til slutt ønske å være i et forhold med meg? Ts.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Er det ingen som tror at dersom jeg fortsetter å møte disse, så vil en av dem til slutt ønske å være i et forhold med meg? Ts.

Nei, antagelig ingen. Ikke jeg i hvertfall.  

Anonymkode: 292b3...6c0

• Liker 2
Skrevet

Ta deg sammen. Du skal ha begge, men ikke ta ansvar for at de får vite? Merkelig. 

Anonymkode: 85468...b81

• Liker 2
Skrevet

Helt innafor. Å drive på med flere er helt greit fram til at en tar samtalen om å bli eksklusive. Dess flere en holder på med, jo større sjans for å treffe mr. Right.

Anonymkode: 25049...2cc

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg liker i utgangspunktet ikke slike parallelle løp, men etter å ha møtt mange kyniske menn er jeg vel blitt ganske kald og beregnende selv- selv om jeg mest av alt bare ønsker meg kjærlighet fra en. 

😂

Om 1 år oppretter hun en ny tråd, "alle menn er noen drittsekker, bla bla bla"..

Eller enda bedre, "hvorfor finner ikke jeg den trygge og gode mannen, bla bla bla"... 

Anonymkode: 35dd2...bc9

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Ville ikke anbefalt det. Psykisk slitsomt i lengden....

Se Friends- episoden med Phoebe hvor hun dater en brannmann og en lærer samtidig. 😂😂 

Anonymkode: 182ad...a1b

• Liker 1
Skrevet

At du gidder. Hvorfor ikke finne en som vil bli sammen med deg og som du kan bygge en fremtid med?

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Gjør det som gjør deg lykkelig, og spill med åpne kort overfor elskerne i ditt liv! 
Om folk foretrekker en for livet eller fem om dagen er det samme for meg, bare de involverte er komfortable med det.

Skrevet

Hvorfor ha sex med noen av dem? De er der jo bare for sex, mens du vil ha kjæreste.

Dropp begge å fokuser på ditt mål: finne kjæreste.

Anonymkode: 849f1...99f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...