AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #1 Skrevet 6. februar 2023 Helt seriøst .. så lurer jeg på om det kjæresten min gjør er innafor og akseptabelt .. han har flere «venninner» på sosiale medier og kan kommentere bilder av de med «du er både vakker og nydelig» .. «vakre deg» osv … hun ene har han likt før han traff meg.. han mener han bare er hyggelig og en person som sier sånt til andre .. jeg mener han flørter foran nesen min.. hva tenker andre der ute? Gjerne menn også .. er dette uskyldig eller flørting? Anonymkode: 56ecc...4ff
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #2 Skrevet 6. februar 2023 Herregud, det hadde jeg aldri giddet. Helt klart flørting i min bok og jeg hadde ikke ønsket å være i forhold med noen som holdt på sånn. Anonymkode: d2731...e7d 6 1
norw Skrevet 6. februar 2023 #4 Skrevet 6. februar 2023 Ikke greit. Han bør nøye seg med en vanlig like. 1
Million Skrevet 6. februar 2023 #5 Skrevet 6. februar 2023 Det høres ut som om han kaster ut fiskesnøret sitt overalt i håp om at noen skal nappe før eller siden. Jeg hadde ikke godtatt den typen oppførsel. Det er ikke greit. 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #6 Skrevet 6. februar 2023 Jeg hadde ikke brydd meg. Anonymkode: 1fd39...8fa 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #7 Skrevet 6. februar 2023 De eneste jeg vet som kan gjøre slikt og som det er helt akseptabelt fra, er homofile som sier det til sine nære bestevenninner. Ingen andre. Er han egentlig homofil? Anonymkode: e008f...eab 3
svartkatt Skrevet 6. februar 2023 #8 Skrevet 6. februar 2023 Bryr meg ikke om likes og en kommentar i ny og ne.. men ser noen kommenterer i hytt og pine.. det er turnoff. 1
Alltidpå Skrevet 6. februar 2023 #9 Skrevet 6. februar 2023 Ikke nødvendigvis flørting, men utrolig respektløst ovenfor deg. Man snakker ikke sånn til andre når man er i forhold. Mulig han er sånn, men det er faktisk en ting han må endre på om han vil beholde ei dame over tid. 2
Snuppiluppi84 Skrevet 6. februar 2023 #10 Skrevet 6. februar 2023 Spørs om han sier like fine ting om deg. Tenker det er hyggelig hvis de fineste komplimentene er forbeholdt deg. Sier han aldri sånne ting til deg, så syns jeg det er over grensen. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #11 Skrevet 6. februar 2023 Ikke greit! Sosialemedier er der man kommuniserer om dagen, det er «ingen» som flørter, holder kontakten med folk bare i virkeligheten nå. Man legger igjen kommentarer, småprater litt med dem man ønsker skal vite at de fortsatt er interessert. Og det er det kjæresten din gjør, han fortsetter å vise andre jenter at han er interessert selv om han er i et forhold med deg. Da er det lettere for han å gå til de når dere har det vanskelig eller at det blir slutt. Lettere å ta opp igjen kontakten med noen man aldri mistet kontakten med, enn å komme etter en stund å sende en random melding til noen man ikke har pratet på lenge. Anonymkode: 94d1d...af0 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #12 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Ikke greit! Sosialemedier er der man kommuniserer om dagen, det er «ingen» som flørter, holder kontakten med folk bare i virkeligheten nå. Man legger igjen kommentarer, småprater litt med dem man ønsker skal vite at de fortsatt er interessert. Og det er det kjæresten din gjør, han fortsetter å vise andre jenter at han er interessert selv om han er i et forhold med deg. Da er det lettere for han å gå til de når dere har det vanskelig eller at det blir slutt. Lettere å ta opp igjen kontakten med noen man aldri mistet kontakten med, enn å komme etter en stund å sende en random melding til noen man ikke har pratet på lenge. Anonymkode: 94d1d...af0 Det jeg frykter 😔 Han sier han elsker meg og kun vil ha meg .. men fatter da ikke at han har behov for å kommunisere på denne måten med andre .. 😔 Anonymkode: 56ecc...4ff 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #13 Skrevet 6. februar 2023 Sånn holdt min ex på i åresvis for å få oppmerksomhet fra andre damer. Det viste seg at han også var utro. Typen din leker med ilden. Anonymkode: bfbe4...03c 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #14 Skrevet 6. februar 2023 Det er flørting og totalt respektløst ovenfor deg. Han kaster møkk på deg i offentligheten Anonymkode: c21fb...3d8 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #15 Skrevet 6. februar 2023 Skriver ikke du også det til dine venninner? At de er vakre etc hvis de legger ut bilde? Anonymkode: d6a6a...0ab 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #16 Skrevet 6. februar 2023 Hadde vært turn off og dealbreaker for meg! Anonymkode: 9de35...363 2
Gjest Beelzebub Skrevet 6. februar 2023 #18 Skrevet 6. februar 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: kommentere bilder av de med «du er både vakker og nydelig» .. «vakre deg» osv ... Mest av alt er det å drite seg ut i offentligheten å oppføre seg så tørst på sosiale medier, og noe som reflekterer negativt på deg via assosiasjon siden du har valgt ham. Men ja, det er også flørting, keitete flørting som ikke leder noe steds hen.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #19 Skrevet 7. februar 2023 Litt flørting for å holde en hyggelig tone i hverdagen synes jeg er greit, men dette hadde jeg ikke likt. Sikkert noen som er typen til det, for jeg ser jo at noen kvinner skriver sånne ting, men jeg synes det er rart. Og spesielt om det er noen han har likt før. Anonymkode: 83d66...df4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #20 Skrevet 7. februar 2023 Det hadde vært utrolig turn-off for meg med de kommentarene uansett om det er ment som flørting eller ikke Anonymkode: 7bfeb...562
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå