Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. ser spesielt at Benedicte Haugaard ofte går med magetopp som gravid, slik som mange andre influensere jeg ser også gjør. Hva tenker vi om det? Selv synes jeg det ser utrolig kaldt ut, og egentlig lite flatterende. Har selv vært gravid to ganger, og foretrakk helt klart å bruke noe som dekte hele magen, kontra å vise den frem for hele verden - selv om jeg var stolt av den.

Vil vell egentlig ikke noe med innlegget, men kjenner det ligger en liten irritasjon å ulmer her 😅  

Anonymkode: 71979...a3f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er poenget med dette innlegget, om ikke det er for å henge ut folk?
Hvis du sitter og irriterer deg over hvordan andre gravide damer kler seg, så er det du som er problemet. Du har for lite å gjøre, bare fordi ditt liv er kjedelig. Finn deg en ordentlig hobby, og slutt å være bitter. 

Anonymkode: e3696...696

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Tenker at folk må få kle seg som de vil. Rihanna har startet en magetopp-trend da hun gikk gravid og det har vært maaaaange kjendiser som har kastet seg på.

Mammapoliti er irriterende og skadelig nok, og nå skal dere legge dere borti hva en gravid kler seg i og? Vettumeghva, skjerp deg.

Anonymkode: 905fd...219

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

.. ser spesielt at Benedicte Haugaard ofte går med magetopp som gravid, slik som mange andre influensere jeg ser også gjør. Hva tenker vi om det? Selv synes jeg det ser utrolig kaldt ut, og egentlig lite flatterende. Har selv vært gravid to ganger, og foretrakk helt klart å bruke noe som dekte hele magen, kontra å vise den frem for hele verden - selv om jeg var stolt av den.

Vil vell egentlig ikke noe med innlegget, men kjenner det ligger en liten irritasjon å ulmer her 😅  

🧐🧐🧐

Anonymkode: f46bc...f41

Skrevet

Magetopptrenden var helt fantastisk siste graviditet!

Jeg kombinerte magetopp med enten en lang singlet som dekket magen, eller med et gravidskjørt.

For meg var det viktig å fremheve magen, hvis ikke så det bare ut som om jeg var feit. 

Anonymkode: 8c649...470

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Altså.. 

Anonymkode: c84d5...b22

Skrevet

For noe tull! Er selv gravid, og gleder meg  mye til våren kommer, og jeg kan strutte rundt i magetopp! La folk få kle seg som de vil! 

Anonymkode: 9c411...891

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...