AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #1 Skrevet 6. februar 2023 Sånn som psykopatene. Jeg vil ikke skade andre altså. Jeg vil fungere normalt og ha respekt. Men jeg er så lei av å måtte føle meg nervøs noen ganger. Redd for å gjøre noe galt og redd for hva folk tenker og mener om meg. Skulle ønske jeg ikke tok til meg særlig med kritikk også. Det irriterer meg sånn at jeg har evnen til å føle skyld osv 😕 Anonymkode: 26c7f...575 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #2 Skrevet 6. februar 2023 Helt enig. Jeg skulle ønske jeg kunne bære litt bitch. Di ifra om ting og ikke frekt men veldig sånn bæm! Jeg blir alltid tråkka på og gjort narr av. Anonymkode: 14851...eb3 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #3 Skrevet 6. februar 2023 Enig med deg! Har tenkt dette selv mange ganger.. de klarer seg alltid, de der kalde og kyniske folkene. De tråkker over lik for å få det som de vil ha. Jeg ser det selv, gang på gang. Mens jeg har tapt så mye i møte med sånne. Og de elsker meg, fordi jeg er god og empatisk. Så må jeg fungere som en søppelbøtte for sånne. Anonymkode: 88257...69c 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #4 Skrevet 6. februar 2023 I hvilke sammenheng er det du føler deg nervøs? Og får kritikk? Anonymkode: faaf9...0f4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #5 Skrevet 6. februar 2023 Det å være kald kommer også med dårlige sider. (Hvis vi ser bort fra psykopati) Jeg var kjempe kald før. Brydde meg ikke om noen ting. Ingens kommentarer. Kritikk. Ble såpass ille at jeg til slutt ikke brydde meg om jeg levde eller ei. Ikke hadde jeg venner eller familie lenger, for alle mine følelser var numne og borte. Så da var ingen interesserte i å ha meg i deres nærvær. Gikk glipp av alt. Alt startet med at jeg bare ville slutte å bry meg om andres kommentarer, slutte være "doormat", og levde med skikkelig skyldfølelse for alt, at det gjorde så vondt. Brukte mange år ut og inn fra DPS for å bli varm igjen. Ser jeg tilbake på det, skulle jeg ønske jeg aldri hadde blitt så kald. For jeg skadet mange rundt meg, selv om jeg aldri skadet dem fysisk. Anonymkode: 67a06...e40
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #6 Skrevet 6. februar 2023 Men jeg lærte meg heller å drite i andres meninger! Enn å bli kald igjen! Anonymkode: 67a06...e40
servitrise&suppe Skrevet 6. februar 2023 #7 Skrevet 6. februar 2023 (endret) Du er med andre ord lik 99 % av befolkningen 🙂 tror vi alle skulle ønske vi hadde en bryter til å dkri av følelsene noen ganger, og veldig få liker kritikk. Så jeg forstår deg veldig godt. Ikke for å være nedlatende da det kan oppleves sånn, men det bruker å hjelpe jo eldre man blir. Endret 6. februar 2023 av servitrise&suppe
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #8 Skrevet 6. februar 2023 Vær heller glad for at du er et menneske med følelser og evne til å se hva som er rett og galt. Ikke la de som er kalde få lov til å ødelegge deg. Anonymkode: 9d548...8a8 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #9 Skrevet 6. februar 2023 Det går an å lære seg teknikker for å ikke være nervøs og redd, ikke bekymre seg for hva folk tenker om deg og så videre. Det kan man lære helt uten å måtte være psykopat, heldigvis! Du kan prøve ut appen Tankevirus, for eksempel. Der finner du noen gode tips. Anonymkode: 8a0af...2a8 1
Fant80 Skrevet 6. februar 2023 #10 Skrevet 6. februar 2023 Rart ideal å ha. Psykopater kommer jo alltid dårlig ut på lang sikt. Men forklarer jo endel hva samfunn vi lever i,at man ser opp til psykopater sine trekk. 😶
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #11 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sånn som psykopatene. Jeg vil ikke skade andre altså. Jeg vil fungere normalt og ha respekt. Men jeg er så lei av å måtte føle meg nervøs noen ganger. Redd for å gjøre noe galt og redd for hva folk tenker og mener om meg. Skulle ønske jeg ikke tok til meg særlig med kritikk også. Det irriterer meg sånn at jeg har evnen til å føle skyld osv 😕 Anonymkode: 26c7f...575 Jeg var slik som deg før, ikke nå lenger, jeg har blitt trakket såpass mye på og skadet av andre PGA min varme, - At jeg nå gir totalt faen alle folk , og jeg driter i om folk liker meg eller ikke. Jeg er gått fra varm til kald person. Ikke misunn meg, jeg bryr meg ikke om noe og da er egentlig alt det samme for meg, likegyldig til alt. Har ikke noe glede med mennesker lenger, folk er bare spetakkel og smerte for meg. Jeg trives heldigvis alene og koser meg med mine interesser, men jeg opplever ikke lenger de gode følelsene man får i relasjoner til andre, de finnes ikke mer. Anonymkode: 7f0bc...93a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå