AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #21 Del Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 6.2.2023 den 15.37): Reddit. Masse bra NSFW innhold der Anonymkode: 7bfaf...848 Hvor da på reddit? Anonymkode: 9de1b...b4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjelpsom Skrevet 12. februar 2023 #22 Del Skrevet 12. februar 2023 On 2/6/2023 at 8:30 PM, sicario said: Bare send dem til meg i innboksen, så fikser jeg det… Neeeida. Uansett hvordan løsning dere velger, så vær nå litt forsiktig. Er mange eksempler på sånne ting som kommer på avveie… Det er helt garantert om det postes online. Blir delt på mange nettsider etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #23 Del Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor da på reddit? Anonymkode: 9de1b...b4b /r/GoneWildNorway Anonymkode: 58ad6...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #24 Del Skrevet 13. februar 2023 På nav sine sider for uføre? Anonymkode: ffd94...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #25 Del Skrevet 13. februar 2023 Fetlife Anonymkode: a3542...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 14. februar 2023 #26 Del Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 7.2.2023 den 22.44): Å ville vise seg frem er jo kanskje en type kink forsåvidt. Men kjenner ikke helt for å dele mine bilder med publikum liker BDSM som helst vil ha noe helt annet. La folk få ha kink-forumet sitt i fred tenker jeg. Anonymkode: 61f18...b04 Hvis formålet er å vise seg fram -som er en legitim fetish- så tagger man bildene med #exhibitionism. Problemet løst. (Ikke at det var et problem i utgangspunktet, men likevel….) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #27 Del Skrevet 27. februar 2023 Vi la ut på nakenprat. Helt anonymiserte bilder. Så fikk jeg epost om at det lå bilde av meg på nettet. Og så fikk jeg venneforespørsel på Facebook, fra samme vedkommende som hadde sendt epost. Jævlig skummelt. Vi hadde oppretta ny epostadresse for å registrere oss på nakenprat, samt at det var bilder uten kjennetegn, fjes etc. Så tenk deg om fire ganger før dere gjør det!!!! Anonymkode: 34238...11e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #28 Del Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vi la ut på nakenprat. Helt anonymiserte bilder. Så fikk jeg epost om at det lå bilde av meg på nettet. Og så fikk jeg venneforespørsel på Facebook, fra samme vedkommende som hadde sendt epost. Jævlig skummelt. Vi hadde oppretta ny epostadresse for å registrere oss på nakenprat, samt at det var bilder uten kjennetegn, fjes etc. Så tenk deg om fire ganger før dere gjør det!!!! Anonymkode: 34238...11e En fordel å vite å ta bort GPS-markørene i bildet, og bruke anonym epost! Godt med tips og påminnelse om dette. Anonymkode: 61f18...b04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå