Gå til innhold

Hvor dele nakenbilder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min har lekt med tanken på å dele noen bilder. Sikkert, uten gjenkjennbare trekk/ansikt osv. Men hvor gjør man det? 

Gamle nakenprat syntes jeg var en ok side, men den nye fremstår som ganske amatørmessig, rotete og enda mer luguber. Bildene er inne spennende nok for fet-life feks.

Ps. Dette er ikke en kontsktannonse, og de som vil moralisere trenger ikke å ta det her. 

Anonymkode: 61f18...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes det flere forslag? Reddit kjentes litt "stort" ut. En litt mindre arena kanskje for første-gang-delere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men hvor gjør man det? 

Bare send dem til meg i innboksen, så fikser jeg det…

Neeeida. Uansett hvordan løsning dere velger, så vær nå litt forsiktig. Er mange eksempler på sånne ting som kommer på avveie… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Only fans

Anonymkode: 6d7c5...40f

Skal litt til for å bli lagt merke til der, og let's face it jeg vil jo bli lagt merke til🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må kanskje undersøke litt nærmere, har bare snudd i døra der tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DreamWorks
sicario skrev (1 time siden):

Bare send dem til meg i innboksen, så fikser jeg det…

Neeeida. Uansett hvordan løsning dere velger, så vær nå litt forsiktig. Er mange eksempler på sånne ting som kommer på avveie… 

Men hvis TS ønsker å legge ut er jo det å sende det bevisst på avveie? Hvilke andre avveier finnes?

Endret av DreamWorks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lag et kinky brukernavn på snapchat så kommer hundrevis av andre kinky brukere til å adde deg som vil dele bilder

Anonymkode: 28708...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fetlife. 

Er sørgelig mye vaniljebilder der, flotte damer, par som knuller og litt bdsm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fjær skrev (21 timer siden):

Fetlife. 

Er sørgelig mye vaniljebilder der, flotte damer, par som knuller og litt bdsm...

Det er flere hundretusen bdsm bilder. Hva mener du med vanilje? Skal damer bli slått og menn sparka i ballene på hver eneste bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er flere hundretusen bdsm bilder. Hva mener du med vanilje? Skal damer bli slått og menn sparka i ballene på hver eneste bilde?

Nei? 

Jeg mener at går du på explore så får du masse bilder av vakre damer.

Klart det er skikkelig bdsm bilder der og, men det er ikke utelukkende det. Så alle typer kink funker innpå fet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
fjær skrev (58 minutter siden):

Nei? 

Jeg mener at går du på explore så får du masse bilder av vakre damer.

Klart det er skikkelig bdsm bilder der og, men det er ikke utelukkende det. Så alle typer kink funker innpå fet. 

Å ville vise seg frem er jo kanskje en type kink forsåvidt. Men kjenner ikke helt for å dele mine bilder med publikum liker BDSM som helst vil ha noe helt annet. La folk få ha kink-forumet sitt i fred tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fickr er bra. Kan ha opp til 1000 bilder gratis, kan bestemme hvem som skal se de (alle, bare medlemmer, bare de du har definert som venner og eller familie). Massevis av grupper du kan legge bildene i også.

Anonymkode: c5a94...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...