Gå til innhold

Pizzabuffe på Egon bra?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noe spesielt? Er det god pizza? Står det foran pizzaen hva den inneholder?

Anonymkode: 7481e...0c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel litt smak og behag, men ja jeg syns pizzabuffe har vært godt de gangene jeg har spist det på Egon. Så vidt jeg husker tror jeg at det står hva de ulike pizzaene er og hva de ulike sausene/dressingene ved siden av er. Vet de bruker å ha en veldig god hvitløksdressing der om man liker det, og en slags mango dressing. (husker ikke helt hva den var for noe, men den smakte godt)

Anonymkode: ad948...422

Skrevet

Ja det er heilt greitt. Men det er ulik praksis om dei kan laga vegetarpizza. Egon ein plass var kjempepositive, ein anna plass fekk eg blankt nei. Det er ikkje sånn at folk ikkje kan ete vegetar, det er buffet med greitt utval uansett.

Eg spurte om vegetar, ikkje vegansk liksom.

Anonymkode: 7f115...c84

Skrevet

Bra? Nei. Bra nok når de jeg er med vil ha Egon og jeg ikke vil være en dritt som foreslår noe annet, ja. 
Jeg foretrekker pizzabuffet fremfor noe annet på menyen. Fordi det er billigere enn en hel pizza og du må ikke holde deg til én type pizza. Alt på menyen kan du lage bedre hjemme, inkludert pizzaen. Kvaliteten er et halvt hakk over verste frossenpizzaen i verden, grandiosa. Så ikke forvent noe fantastisk, men mulig å spise. 

Egon er noe du må ha vokst opp med for å like. Det er for barn og noe du må lære deg å like som barn. Ingen andre kan overbevise meg noe annet. Jeg vokste ikke opp med Egon, og er nok derfor jeg ikke like det. 

Anonymkode: bd750...093

• Hjerte 2
Skrevet

Folk på KG går ut av sitt gode skinn om du spør om Egon😂

Jeg synes maten er innafor når man er på farten.

• Liker 5
Skrevet

Det er helt ok. De har kun 3 typer på min lokale Egon

Anonymkode: aa605...5f4

Skrevet

På min lokale har de normalt sett kun pepperoni men lager andre typer når vi spør, både med og uten kjøtt/kylling

Skrevet

Grei pizza. Men vi var nettopp på pizzabuffet, når vi kom var det to tre forskjellige pizzaer. Ville ha mer, men da var det bare nachopizza som blir for sterkt for meg. Satt lenge å ventet på flere sorter men kom aldri.. Bedre å bestille seg det man vil ha 😊

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, Macro said:

Jeg synes maten er innafor når man er på farten.

:ler: Godt sagt. Man får det man betaler for, rett og slett :nikke:

Skrevet

Pizzabuffé på Egon er harry! Blodharry, faktisk. Finnes ikke noe mer harry enn Egon! Egon er til og med mer harry enn Mc Donalds og da er det faen meg ille! 

Anonymkode: 09aef...1f7

• Hjerte 2
Skrevet

Er ikke begeistret for Egon jeg, da får vi heller på MC altså for det synes jeg er bedre. Men når flertallet vil gå der så bøyer jeg med og da ender jeg som regel opp med denne pizzagreia, det er helt ok. Det er pizza liksom, men foretrekker min egen. :P 

Anonymkode: dd5f1...c78

Skrevet

Det varierer veldig. Har vært på Egons pizzabuffeter hvor pizzaene har vært tørre eller med fyll jeg ikke liker. Men har også opplevd ganske god pizza et par ganger. 

Anonymkode: 5300f...d12

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Pizzabuffé på Egon er harry! Blodharry, faktisk. Finnes ikke noe mer harry enn Egon! Egon er til og med mer harry enn Mc Donalds og da er det faen meg ille! 

Anonymkode: 09aef...1f7

Pizzabuffet er på Egon er det beste som finnes når man er innihelvettes bakfull på en søndag. Man kan bestille seg en diger øl, og sitte å spise halvtørr pizza og salat i timesvis fram til man føler seg noenlunde ok igjen. 

McDonalds er problematisk på grunn av de jævla ungene. De lager så mye støy, og man må snakke for mye med kassadama. På Egon er barn stort sett roligere for det føles som en seriøs restaurant. Samtidig føles det helt ok å komme dit i joggebukser, crocks og en skitten tskjorte. Ofte varmelamper så man kan røyke mens man nyter maten også.

• Liker 2
Skrevet

Tja, her virker det litt som at det er de kjipeste pizzaene fra Pizzabakeren på et varmebord. Skal tross alt passe flest mulig mennesker.. 

Skrevet

Er vel det siste stedet jeg ville gått. Men jeg bor i Drammen, og her har vi Lizzis, da spiser man ikke pizza på Egon.

Anonymkode: 5e4c5...dfb

Skrevet
On 2/11/2023 at 2:44 PM, Macro said:

Så sant! :ler2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...