AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #1 Skrevet 6. februar 2023 Med alle de triste trådene her, ville jeg bare dele en mer positiv vinkling på det å være i et forhold. Har vært sammen med kjæresten min i over tre år nå, og selv om den mest intense forelskelsesfasen er over, så kan det være mange episoder og øyeblikk hvor følelsene kjennes ekstra sterke fremdeles. På lørdags kveld skulle vi ha en fin kveld sammen. Han åpner døra, og alt føltes bare helt riktig. Vi blir stående i gangen, tett i tett mens han holder rundt, meg og kysser og kliner, lenge. Vi hadde hatt en travel uke med jobb, så vi hadde gledet oss til denne kvelden. Kribling og sommerfugler i magen og hele kroppen når han kysser meg, kjenner tungene våre som berører hverandre. Kjenner at han smaker så utrolig godt, vil bare ha mer. Stå så tett inntil, kysse lenge, igjen og igjen, kjenne at hele kroppen min vil ha hele han. Og så oppleve å elske med hverandre intenst og lidenskapelig. Fremdeles ganske tidlig på kvelden, ligge i armene hans etterpå og føle at jeg elsker han så sinnssykt mye. Ville aldri byttet ut kjæresten min med noen. De som er utro opplever bare en kort periode med spenning, et nytt menneske, noe annerledes, men også det blir "gammelt nytt" etterhvert. Mye bedre å finne den man elsker med hele seg, og så kunne være heldig nok til å gjenoppleve forelskelsesfølelsene i bølger selv etter flere år. Det er tusen ganger bedre enn "eventyr" med en ny person. Dette er dypere, mer ekte, varig, sunt og nydelig. ❤️ Anonymkode: d3bff...9ff 1 6 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #2 Skrevet 6. februar 2023 Altså, OK. Alle de som har det fint har jo ikke behov for å snakke om det. Det er de som sliter som trenger innspill. Takk for detaljene 😅 Anonymkode: 76557...2cf 6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #3 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Altså, OK. Alle de som har det fint har jo ikke behov for å snakke om det. Det er de som sliter som trenger innspill. Takk for detaljene 😅 Anonymkode: 76557...2cf Ja, det er sant. Men ville bare komme med en tråd som er positiv, vise at mange forhold er faktisk gode forhold og at ikke alle driver med utroskap og går bak ryggen på partneren sin. Men hyggelig at du gjør narr av at noen har fine forhold....bitter? 😉 Anonymkode: d3bff...9ff 7
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #4 Skrevet 6. februar 2023 Helt enig med ts. Jeg var med kjæresten min i mange år og har hatt det sånn som deg ofte, og han har også gitt utrykk for at han har elsket meg tilbake. Tror du ikke det at han hadde vært utro flere ganger pga spenningen, og når jeg oppdaget det angret han og trodde han kunne fortsette der vi var før utroskapen. Han sa at han hadde sex kun for spenning og sexen var også elendig i forhold til sexen han hadde meg meg, men han ble så giret av å få oppmerksomhet fra andre damer. Forholdet vårt ble ødelagt og alle mine følelser for han ble omtrent borte. Han risikerte vårt forhold for ingenting😐 Anonymkode: 882d9...c32 5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #5 Skrevet 6. februar 2023 Ikke at jeg synes at 3 år er mye - jeg har vært sammen med kjæresten i snart 4 og tenker fortsatt på ham som "den nye" kjæresten min. Men ja, klart det har masse verdi å ha en kjæreste man kjenner godt, både i og utenfor sex og flørt. Det er jo både trygt og godt, spennende, sexy og nært. Jeg har 0 behov for å være med andre enn han jeg er med, og synes vi gjør noe nytt hele tida. Anonymkode: 026a4...4fe 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #7 Skrevet 6. februar 2023 Vi er sammen på tjuende året (samboer/gift i nitten av dem). Og jeg kan enda få sommerfugler i magen ved å se på ham, og tenke "han er min!". 😊 Anonymkode: 6065e...9e2 7
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #8 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, det er sant. Men ville bare komme med en tråd som er positiv, vise at mange forhold er faktisk gode forhold og at ikke alle driver med utroskap og går bak ryggen på partneren sin. Men hyggelig at du gjør narr av at noen har fine forhold....bitter? 😉 Anonymkode: d3bff...9ff Veldig lite bitter, jeg har det fint med mannen min. Jeg bare stusset over kysse, kline & sex-skildringen din. Anonymkode: 76557...2cf 6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #9 Skrevet 6. februar 2023 Jeg har vært sammen med min mann i 12 år og vi leker og erter fortsatt daglig. Vi kysser, klemmer og tar på hverandre mye i løpet av en dag. Jeg kan fortsatt se at han ser etter meg når jeg går. Jeg elsker ham inderlig og dypt og jeg synes han bare blir mer sexy med årene. Anonymkode: d249f...ac1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #10 Skrevet 7. februar 2023 Pass deg ts. Å skrive noe positivt og koselig her på dette forumet kan være som å tråkke i et ormebol. Men takk for innlegg, håper du har det slik etter 6 eller 9 år også😊 Anonymkode: da210...eb6 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #11 Skrevet 7. februar 2023 Fy for noen reaksjoner 🤣 så koselig å lese! Det gir meg troen på at jeg kan finne noe av det samme. Har to lange forhold bak meg, ett på 12 år og ett på 4 år. Og har ikke opplevd det intense du beskriver. Anonymkode: 96de2...892
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #12 Skrevet 7. februar 2023 Etter 20 år så får jeg ikke helt de samme sommerfuglene som jeg fikk i starten. Det var nok fordi jeg var litt nervøs og det var så spennende den første tiden. Han får meg fortsatt til å rødme av og til, jeg synes bare han blir kjekkere og kjekkere. Han er en flott mann og det kribler jo når vi kysser nå etter 20 år også, selv om det ikke er de nervøse sommerfuglene. Det er viktig å ta frem at man har det fint også av og til. Litt lys i alt mørket. Anonymkode: b38ba...90d
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #13 Skrevet 7. februar 2023 Dette kjenner jeg fremdeles på etter 23 år sammen. Ikke hver dag, og jeg kjenner også på den dype kjærligheten som ikke kommer så tidlig, men forelskelsen er der fremdeles 😊 Langvarige forhold trenger ikke å være kjedelig Anonymkode: fcfaa...01d
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #14 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Med alle de triste trådene her, ville jeg bare dele en mer positiv vinkling på det å være i et forhold. Har vært sammen med kjæresten min i over tre år nå, og selv om den mest intense forelskelsesfasen er over, så kan det være mange episoder og øyeblikk hvor følelsene kjennes ekstra sterke fremdeles. På lørdags kveld skulle vi ha en fin kveld sammen. Han åpner døra, og alt føltes bare helt riktig. Vi blir stående i gangen, tett i tett mens han holder rundt, meg og kysser og kliner, lenge. Vi hadde hatt en travel uke med jobb, så vi hadde gledet oss til denne kvelden. Kribling og sommerfugler i magen og hele kroppen når han kysser meg, kjenner tungene våre som berører hverandre. Kjenner at han smaker så utrolig godt, vil bare ha mer. Stå så tett inntil, kysse lenge, igjen og igjen, kjenne at hele kroppen min vil ha hele han. Og så oppleve å elske med hverandre intenst og lidenskapelig. Fremdeles ganske tidlig på kvelden, ligge i armene hans etterpå og føle at jeg elsker han så sinnssykt mye. Ville aldri byttet ut kjæresten min med noen. De som er utro opplever bare en kort periode med spenning, et nytt menneske, noe annerledes, men også det blir "gammelt nytt" etterhvert. Mye bedre å finne den man elsker med hele seg, og så kunne være heldig nok til å gjenoppleve forelskelsesfølelsene i bølger selv etter flere år. Det er tusen ganger bedre enn "eventyr" med en ny person. Dette er dypere, mer ekte, varig, sunt og nydelig. ❤️ Anonymkode: d3bff...9ff Tre år er ingen lengde på et forhold. Det må man være svært tidlig i tyveårene for å tro. Anonymkode: 03fee...6bb 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #15 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Med alle de triste trådene her, ville jeg bare dele en mer positiv vinkling på det å være i et forhold. Har vært sammen med kjæresten min i over tre år nå, og selv om den mest intense forelskelsesfasen er over, så kan det være mange episoder og øyeblikk hvor følelsene kjennes ekstra sterke fremdeles. På lørdags kveld skulle vi ha en fin kveld sammen. Han åpner døra, og alt føltes bare helt riktig. Vi blir stående i gangen, tett i tett mens han holder rundt, meg og kysser og kliner, lenge. Vi hadde hatt en travel uke med jobb, så vi hadde gledet oss til denne kvelden. Kribling og sommerfugler i magen og hele kroppen når han kysser meg, kjenner tungene våre som berører hverandre. Kjenner at han smaker så utrolig godt, vil bare ha mer. Stå så tett inntil, kysse lenge, igjen og igjen, kjenne at hele kroppen min vil ha hele han. Og så oppleve å elske med hverandre intenst og lidenskapelig. Fremdeles ganske tidlig på kvelden, ligge i armene hans etterpå og føle at jeg elsker han så sinnssykt mye. Ville aldri byttet ut kjæresten min med noen. De som er utro opplever bare en kort periode med spenning, et nytt menneske, noe annerledes, men også det blir "gammelt nytt" etterhvert. Mye bedre å finne den man elsker med hele seg, og så kunne være heldig nok til å gjenoppleve forelskelsesfølelsene i bølger selv etter flere år. Det er tusen ganger bedre enn "eventyr" med en ny person. Dette er dypere, mer ekte, varig, sunt og nydelig. ❤️ Anonymkode: d3bff...9ff Skrev en lignende tråd her på kvinneguiden når vi hadde vært sammen i 7-8 år, vel nå er det gått 11 år og vi har blitt det kjedelig ekteparet 🙃 men fikk i hvert fall 8 ekstremt gode år med mye følelser som aldri dabbet av ❤️ Anonymkode: 4b88d...afa 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #16 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tre år er ingen lengde på et forhold. Det må man være svært tidlig i tyveårene for å tro. Anonymkode: 03fee...6bb ok, solstrålen Anonymkode: d3bff...9ff 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #17 Skrevet 7. februar 2023 21 hours ago, AnonymBruker said: Med alle de triste trådene her, ville jeg bare dele en mer positiv vinkling på det å være i et forhold. Har vært sammen med kjæresten min i over tre år nå, og selv om den mest intense forelskelsesfasen er over, så kan det være mange episoder og øyeblikk hvor følelsene kjennes ekstra sterke fremdeles. På lørdags kveld skulle vi ha en fin kveld sammen. Han åpner døra, og alt føltes bare helt riktig. Vi blir stående i gangen, tett i tett mens han holder rundt, meg og kysser og kliner, lenge. Vi hadde hatt en travel uke med jobb, så vi hadde gledet oss til denne kvelden. Kribling og sommerfugler i magen og hele kroppen når han kysser meg, kjenner tungene våre som berører hverandre. Kjenner at han smaker så utrolig godt, vil bare ha mer. Stå så tett inntil, kysse lenge, igjen og igjen, kjenne at hele kroppen min vil ha hele han. Og så oppleve å elske med hverandre intenst og lidenskapelig. Fremdeles ganske tidlig på kvelden, ligge i armene hans etterpå og føle at jeg elsker han så sinnssykt mye. Ville aldri byttet ut kjæresten min med noen. De som er utro opplever bare en kort periode med spenning, et nytt menneske, noe annerledes, men også det blir "gammelt nytt" etterhvert. Mye bedre å finne den man elsker med hele seg, og så kunne være heldig nok til å gjenoppleve forelskelsesfølelsene i bølger selv etter flere år. Det er tusen ganger bedre enn "eventyr" med en ny person. Dette er dypere, mer ekte, varig, sunt og nydelig. ❤️ Anonymkode: d3bff...9ff Jeg må si at jeg synes 3 år er veldig kort tid🤣Og jeg hadde forventet lidenskap og intense følelser etter så kort tid. Jeg har vært sammen med min i 12 år og vi har fortsatt samme lidenskap og intense følelser for hverandre. Anonymkode: d249f...ac1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #18 Skrevet 7. februar 2023 Så fint Håper det varer. Anonymkode: a9b98...117 2
Voksenmann Skrevet 7. februar 2023 #19 Skrevet 7. februar 2023 Jeg opplever det samme med kjæresten min og jeg er overhode ikke ung. Har et langt ekteskap bak meg med unger og hele pakka. Utrolig deilig og møte mitt livs kjærlighet tidlig i femtiårene. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #20 Skrevet 7. februar 2023 Så koselig ts, håper det fortsetter slik for dere ❤️ Anonymkode: 8f5a3...1f5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå