Gå til innhold

Skal snart ta MR med kontrast, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drikk masse vann de neste dagene... :) 

Anonymkode: 651ec...d27

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.2.2023 den 13.55):

Hvor skal du ta MR og hvilken del av kroppen skal du ta MR av?

Skal ta MR på sykehuset i Stavanger, av ene albuen. 

Tusen takk til alle som har svart, ble litt beroliget av noen svar og litt engstelig av andre svar, men nå er det bare å få det gjort. Skal til pers imorra.

Anonymkode: d74fd...a73

Skrevet

Siden alle skrekkhistoriene popper opp, jeg har fått kontrastvæske to ganger de siste par månedene, på UiS som deg, og har ikke kjent noe som helst ubehag, ikke blitt litt tissetrengt engang. Så ikke gru deg unødvendig - og lykke til, ts! 

Anonymkode: 4d526...8de

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Siden alle skrekkhistoriene popper opp, jeg har fått kontrastvæske to ganger de siste par månedene, på UiS som deg, og har ikke kjent noe som helst ubehag, ikke blitt litt tissetrengt engang. Så ikke gru deg unødvendig - og lykke til, ts! 

Anonymkode: 4d526...8de

Tusen takk! ❤️ Veldig bra at du ikke har kjent noe ubehag :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skal ta MR på sykehuset i Stavanger, av ene albuen. 

Tusen takk til alle som har svart, ble litt beroliget av noen svar og litt engstelig av andre svar, men nå er det bare å få det gjort. Skal til pers imorra.

Der har jeg og vært, tatt av både hodet og kne, mer enn en gang. Det kommer til å gå bra, de kan det de holder på med. ❤️

Merket lite til kontrasten selv, kjente det litt i hodet når jeg tok av hjernen og denne tissefølelsen når jeg tok av kne, men det er ikke vondt bare rart.

Anonymkode: b1986...c6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...