AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #1 Skrevet 6. februar 2023 Vi planlegger en MC tur til USA(+strandferie i Karibien) der MC turen skal foregå i California. Vi verdsetter fine veier og natur som en opplevelse, men alle sier vi bør ta turen til Las Vegas. Men veiene dit er kjedelige og blir som transportetappe. Men er det verdt det? Anonymkode: bbfa0...a42 1
sicario Skrevet 6. februar 2023 #2 Skrevet 6. februar 2023 Tja. Er vel 4-5 timers tur, så selve etappen er jo ikke så gærn. Syntes absolutt Vegas er verdt å få med seg når det kun er en «liten» kjøretur som skal til. Om dere ikke er presset på tid. Vegas er jo noe for seg selv. Problemet er å stoppe 😅. Fra Vegas er det en liten dagsetappe via en liten flik av Arizona opp til Utah og Salt lake city feks. Med en liten stopp i St George feks. 2
Kristin70 Skrevet 6. februar 2023 #3 Skrevet 6. februar 2023 Dette blir virkelig et spørsmål om smak og interesser. Jeg synes Las Vegas er et skrekkelig trist sted, men jeg kan forstå at det er fasinerende å faktisk se det. Hvis jeg skulle tatt en "avstikker" hadde det heller vært til Grand Canyon. 2
Snok1 Skrevet 6. februar 2023 #4 Skrevet 6. februar 2023 Vegas kan kombineres med Grand Canyon og Hoover Dam. 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #5 Skrevet 6. februar 2023 Hvor lenge skal du være "over there" da? Fem dager, jeg ville ikke prioritert Vegas. To uker, kanskje. Anonymkode: 4067f...a11 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #6 Skrevet 6. februar 2023 Jeg ville prioritert en liten tur til Las Vegas. Anonymkode: 91935...2e8 1
Snok1 Skrevet 6. februar 2023 #7 Skrevet 6. februar 2023 Snok1 skrev (9 timer siden): Vegas kan kombineres med Grand Canyon og Hoover Dam. …..og selvsagt Lake Tahoe!
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #8 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vi planlegger en MC tur til USA(+strandferie i Karibien) der MC turen skal foregå i California. Vi verdsetter fine veier og natur som en opplevelse, men alle sier vi bør ta turen til Las Vegas. Men veiene dit er kjedelige og blir som transportetappe. Men er det verdt det? Anonymkode: bbfa0...a42 Ta omveien innom Death Valley på veien mellom LA og LV! Fantastisk natur Anonymkode: 9c6ee...116
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #9 Skrevet 7. februar 2023 Snok1 skrev (19 timer siden): Vegas kan kombineres med Grand Canyon og Hoover Dam. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ta omveien innom Death Valley på veien mellom LA og LV! Fantastisk natur Anonymkode: 9c6ee...116 Signerer disse. Legg opp til en rundtur. Fra Death Valley kan man fortsette over til Yosemite. Mye fin natur. Anonymkode: 161d2...21c
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #10 Skrevet 7. februar 2023 Det kommer an på hvor lenge dere skal være der. Det er mye fint å se i California, så jeg ville holdt meg der dersom dere ikke har mange ukers ferie. Highway 1 mellom San Francisco og Los Angeles er en flott kjøretur og i området rundt San Francisco er nydelig. Brukte selv en uke på turen langs highway 1, selv om turen fint kan kjøres på en dag. Det kommer jo an på hvor mange steder dere vil innom og hva dere er interesserte i å se. Jeg er glad i storbyer og kunne fint vært en uke bare i Los Angeles, men jeg kjenner ikke så mange andre som liker den byen like godt som meg. Selv elsker jeg Las Vegas og har vært der flere ganger, men det er jo en noe spesiell by. Skal dere først kjøre dit bør dere jo være noen dager for å virkelig oppleve byen både dag og natt samt kanskje ta en dagstur til Grand Canyon derfra. Men det er ikke noe dere absolutt må prioritere, veiene til Las Vegas er jo veldig rett fram og kjedelige. Så spørs det når dere reiser, Las Vegas kan være uutholdelig varmt. Var der i 48 grader for noen år siden og det var ikke i nærheten av gøy. Måtte være inne på dagtid. Har derfor lært meg å reise dit andre tider på året med mer normale temperaturer. Så alt kommer an på hvor lenge dere skal være der, når dere skal reise og hva dere liker. Anonymkode: 50e69...6a9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå