AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #1 Skrevet 6. februar 2023 Jeg har ikke vært ute på byen med venninner på nesten tre år. Jeg sier alltid nei og bare én vet hvorfor. Jeg mistet kjæresten min, som dumpet meg fordi jeg var utro. For når jeg drikker er jeg ikke til å stole på. Jeg fristes og klarer ikke la vær. Da jeg fikk ny kjæreste bestemte jeg meg for å ikke gå ut mer. Det er ganske ydmykende, egentlig, å vite at jeg må ha det sånn. Men det var like mye drit før da jeg ikke kunne gå ut uten at alt mulig snusk skjedde i krokene. Når kjæresten min og jeg går ut sammen henger jeg med ham hele tiden, danser ikke med andre for det kan jeg ikke. Tenner så på nær kropp, er håpløst, blir tatt på. Er 28 år nå, lurer på når jeg skal vokse det av meg. Men vi har det fint, jeg har ikke snakket om dette andre med han men han sier jo som skryt tror jeg, at jeg er "veldig kåt av meg", så med ham er det jo bra. Googler om det fins terapi, eller om dette bare er sånn ung overgang. Anonymkode: e1fa1...2c5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #2 Skrevet 6. februar 2023 Det er helt normalt å miste hemninger når en bruker rusmidler. Men kan du ikke gå ut og kose deg uten å drikke? Anonymkode: d9ae5...e64 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #3 Skrevet 6. februar 2023 Vurdert psykolog? Å ha så lite kontroll over seg selv og kroppen din er ikke normalt, og som du har merket, veldig ødeleggende for de rundt deg. Dette er noe du aktivt må jobbe med, ikke bare sitte å vente på det skal gå over Anonymkode: 410d1...4b6 2
Coachshinny Skrevet 6. februar 2023 #4 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke vært ute på byen med venninner på nesten tre år. Jeg sier alltid nei og bare én vet hvorfor. Jeg mistet kjæresten min, som dumpet meg fordi jeg var utro. For når jeg drikker er jeg ikke til å stole på. Jeg fristes og klarer ikke la vær. Da jeg fikk ny kjæreste bestemte jeg meg for å ikke gå ut mer. Det er ganske ydmykende, egentlig, å vite at jeg må ha det sånn. Men det var like mye drit før da jeg ikke kunne gå ut uten at alt mulig snusk skjedde i krokene. Når kjæresten min og jeg går ut sammen henger jeg med ham hele tiden, danser ikke med andre for det kan jeg ikke. Tenner så på nær kropp, er håpløst, blir tatt på. Er 28 år nå, lurer på når jeg skal vokse det av meg. Men vi har det fint, jeg har ikke snakket om dette andre med han men han sier jo som skryt tror jeg, at jeg er "veldig kåt av meg", så med ham er det jo bra. Googler om det fins terapi, eller om dette bare er sånn ung overgang. Anonymkode: e1fa1...2c5 Hei. Du er jo flink til å styre unna det som tar overhånd. Ikke godt å si hvordan og når dette vil slutte. Du er nok ei veldig kåt og sexuell dame som mister hemningene når dette kombineres med alkohol og når det blir for mye. Går det bedre hvis du drikker mindre? Tenkte at det er skjipt og aldri kunne slå ut håret litt. Kanskje det er det du skal, ikke nyte alkohol før du har kontroll på de sexuelle tilnærmelsene til andre menn.?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #5 Skrevet 6. februar 2023 Jeg har det akkurat likedan! Så er dessverre utro omtrent hver eneste gang jeg drikker.. Hadde en 10-årsperiode hvor jeg ikke drakk nettopp pga dette, men det ble for kjedelig i lengden å alltid være edru på fest.. Anonymkode: b26ed...854 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #6 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er helt normalt å miste hemninger når en bruker rusmidler. Men kan du ikke gå ut og kose deg uten å drikke? Anonymkode: d9ae5...e64 Miste hemninger, ja det er nok normalt. Miste kontrollen fullstendig, nei, det er ikke normalt. Anonymkode: 9509d...1f3 1
Trøndere1 Skrevet 6. februar 2023 #7 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har det akkurat likedan! Så er dessverre utro omtrent hver eneste gang jeg drikker.. Hadde en 10-årsperiode hvor jeg ikke drakk nettopp pga dette, men det ble for kjedelig i lengden å alltid være edru på fest.. Anonymkode: b26ed...854 Vi mannfolk trenger damer som dere. Livlige morsomme damer. Jeg var sammen med ei slik i 10 år. Men jeg så gjennom fingrene med hva hun gjorde når hun var på runde uten meg. Usikker på om det er sunt å leve sånn men vi hadde forferdelig mye moro jeg å henne. Alltid fest å nye folk. Nye seksuelle opplevelser og ingen tanker for morgendagen. Men som sagt hun var utro mange ganger. Men jeg så en annen vei for hu var så bra på alle andre felt. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #8 Skrevet 6. februar 2023 Trøndere1 skrev (1 minutt siden): Vi mannfolk trenger damer som dere. Livlige morsomme damer. Jeg var sammen med ei slik i 10 år. Men jeg så gjennom fingrene med hva hun gjorde når hun var på runde uten meg. Usikker på om det er sunt å leve sånn men vi hadde forferdelig mye moro jeg å henne. Alltid fest å nye folk. Nye seksuelle opplevelser og ingen tanker for morgendagen. Men som sagt hun var utro mange ganger. Men jeg så en annen vei for hu var så bra på alle andre felt. Ja drømmen ville vært å hatt et sånt forhold, men samboeren min er rake motsetningen.. holder sammen pga mindreårige barn.. Anonymkode: b26ed...854 1
Trøndere1 Skrevet 6. februar 2023 #9 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja drømmen ville vært å hatt et sånt forhold, men samboeren min er rake motsetningen.. holder sammen pga mindreårige barn.. Anonymkode: b26ed...854 Det krever en hel del å ha et slikt forhold over tid. Noen fikser det å noen ikke. Det er noe med hvor robust man er som menneske. Jeg var jo heller ikke trofast mot henne og det var aldri et tema. Vi overså denne delen å koste oss sammen. Forholdet ble slutt når jeg forelsket meg dypt i en dame som var modellpen å utrolig sexy. Sammen med henne i dag å koser meg men livet er utrolig mye mere kjedelig ja. 😂😂😂🙈🙈
feliek54 Skrevet 7. februar 2023 #10 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 6.2.2023 den 11.45): Det er helt normalt å miste hemninger når en bruker rusmidler. Men kan du ikke gå ut og kose deg uten å drikke? Anonymkode: d9ae5...e64 Jeg er ute av og til og tar bare en eller to øl og alkoholfritt etter det. Og jeg koser meg masse 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #11 Skrevet 7. februar 2023 21 hours ago, Trøndere1 said: Forholdet ble slutt når jeg forelsket meg dypt i en dame som var modellpen å utrolig sexy. Dette er grunnen til at folk flest ikke ønsker slike forhold. Sannsynligheten for at en forelsker dypt i noen andre med tilhørende problemer/brudd er stor. Koster fort mer enn det smaker å være med slike folk over tid. Anonymkode: 6bcd3...0b6 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #12 Skrevet 7. februar 2023 Det er ikke noe du kan vente på skal gå over, det er jo noe du må aktivt ta tak i for å jobbe deg gjennom. Begynne å gå i dybden på hvorfor du føler det som du gjør, og hvilket tomrom det eventuelt erstatter, osv osv. Anonymkode: 2fd11...488 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #13 Skrevet 7. februar 2023 Om et år eller to kommer vennene dine til å slutte å gå på byen de også. Du går ikke glipp av noe Anonymkode: 6791f...ab9
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #14 Skrevet 8. februar 2023 Sånn var jeg og, hadde en samboer i 10 år som ga grønt lys og syns det var litt tennende men han ville vite alt som hadde skjedd. Jeg var sånn før jeg møtte han og. Jeg drakk og det ble hemningsløs flørting og behov for å kysse menn på byen. Sex uten å involvere han på noen måte ble sett på som utroskap og da hadde han gått, så dro han heller med på en trekant eller to. Når jeg bikket 31 endret jeg meg plutselig, har nok skjedd gradvis men føltes over natten. Nå ønsker jeg kun trygghet og syns den spenningen jeg var avhengig av før gir meg angst og unngår flørtende menn og nærhet. Har kun sex med menn jeg er trygg på og som er glad i meg. Er virkelig et annet menneske enn før, og er glad jeg er kvitt avhengigheten, men har ingen anger og det var gøy til sin tid. Anonymkode: dff71...c6b
Ingv38 Skrevet 9. februar 2023 #15 Skrevet 9. februar 2023 Kjenner meg igjen i den her og takk og lov for at typen er litt romslig i hva han aksepterer😳 Litt gøy må folk kunne ha det en gang i blant😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå