AnonymBruker Skrevet 28. mars #41 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alle går videre. 1. Å bli dømt er norsk standard. Derfor sier man ikke noe. 2. Men der det er frihet, gir rom for å snu fra gal retning. Det finnes tilgivelse i innrømmelse, men ikke i en statskirke. Anonymkode: 97f94...ee6 Livet må gå videre. Tilgivelse kan man alltids få. Å glemme er verre. Den er det vanskelig å komme bort ifra. Men men, er man villig til å risikere så er det vel ikke så farlig hvilken vei høna sparker? 🤷 Anonymkode: ba6ab...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #42 Del Skrevet 28. mars Even Tuell skrev (12 timer siden): Her er en slags ironi for min del; ja, jeg ville ønsket at partner fortalte. Nei, jeg ville ikke fortalt det selv. Din partner ville selvfølgelig aldri fortalt det til deg. Er du tjukk i huet eller. I dette tilfellet spiller det ingen rolle, mannen fant ut av det for ca ett år siden og forholdet er avsluttet 👍 Anonymkode: 4d4da...ba0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #43 Del Skrevet 28. mars Snok1 skrev (13 timer siden): For noe søtt new age-piss. Dette må du aldri lytte til, TS! Jeg er drit lei polygame raringer som skal fortelle normale folk hva de skal mene om monogami. Hei raring: du tilhører en liten minoritet og vil alltid gjøre det. Aksepter det og hold kjeft. Anonymkode: 4d4da...ba0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #44 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 6.2.2023 den 11.19): Hva gjør jeg nå? Jeg jobber i en bedrift med rundt 70 ansatte. Vi hadde julebord med overnatting og utpå natta endte jeg på rommet meg en kollega. Gifte med barn begge to, mellomledere begge to, hadde flørtet på sommerfesten, kysset såvidt. Denne gangen i senga nakne, begge like gode. Han avslutter bak, noe som får meg til å føle det enda verre nå etterpå. To måneder har gått, livet går jo videre, men dette var jo ikke bra, klassisk billig utroskap. Har aldri gjort noe sånt noen gang før, føles helt rart. Anonymkode: 81ddf...bb7 Anmeld overgriperen! Slik du beskriver det, tok han seg til rette, og det skapte store problemer for deg etterpå. Dette er voldtekt! Anonymkode: aa27d...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #45 Del Skrevet 28. mars Du innrømmer alt og er ekstra lei deg for å i etterkant ha utsatt partner for potensiell smitte. Kanskje du har lært til neste forhold, eller kanskje ditt beste forhold blir karma..? Anonymkode: a2708...7cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #46 Del Skrevet 28. mars Jeg har troa på at du gjentar det hele, ikke en gang men flere ganger. Det ville jeg gjort, livet er for kort til å ikke gjenta et godt knull. Og bare det at du lot han ta deg i rumpa er et stort pluss. Lykke til Anonymkode: 317ce...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #47 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har troa på at du gjentar det hele, ikke en gang men flere ganger. Det ville jeg gjort, livet er for kort til å ikke gjenta et godt knull. Og bare det at du lot han ta deg i rumpa er et stort pluss. Lykke til Anonymkode: 317ce...161 Troll. Anonymkode: ba6ab...51d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #48 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 15.2.2023 den 3.15): Det er urovekkende og direkte ekkelt å se hvilke svar du får. Dersom det var deres partner, og i dette tilfellet ektefelle, som hadde vært utro mot dere - ville ikke dere blitt fortalt hva som hadde skjedd og fått retten til å velge selv hva dere ville gjøre med den informasjonen? Velge om dere ville bli eller dra? Nei vet du hva, her har du tabbet deg skikkelig ut. Dette må du fortelle mannen din og gi han valget. Det er faktisk ikke opp til deg. Du har lovet han troskap livet ut. Min far lot være å fortelle om sitt utroskap til min mor. Han har en slik tankegang som de fleste som har svart i dette forumet. Etter 10 år med hemmeligheten i behold, fortalte mannen til hun min far var utro med dette til min mor. Dette er 6 år siden og hun lever fremdeles med en utrolig stor sorg på grunn av dette. Og det er ikke mest fordi han var utro, det er mest fordi hun ikke fikk vite om det - hemmeligholdelsen. At hun ble lurt til å bli i forholdet, ikke fikk valget om å bli eller fortalte han. Det vil prege mannen din sterkt dersom han en dag får vite det. Det vil alltid være en mulighet for at hemmeligheten kommer ut, og det vil den gjøre. Stå i at du har gjort noe skikkelig dumt, og etter min mening - utilgivelig. Men la nå for all del mannen du valgte å gifte deg med og få to barn med, få vite det. Gi han valget til å bestemme over sitt eget liv etter at du tok et valg som påvirket både ditt og hans liv. Jeg hadde ikke klart å leve med meg selv med en slik hemmelighet. Jeg synes du bør skamme deg for å i det hele tatt tenke tanken på å holde dette skjult for han. Ha litt respekt for ektemannen din og faren til barna dine. Anonymkode: b7100...af9 Fint svar! Skulle ønske flere mennesker var mer som deg! ❤️ Anonymkode: b9e09...907 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #49 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Troll. Anonymkode: ba6ab...51d Nei, absolutt ikke. Det er ikke mange kvinner som tar første (utro)knull i rumpa. She`s a keeper som vi i vennegjengen pleier å si. Anonymkode: 317ce...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #50 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, absolutt ikke. Det er ikke mange kvinner som tar første (utro)knull i rumpa. She`s a keeper som vi i vennegjengen pleier å si. Anonymkode: 317ce...161 Dette her er bare eder og galle. Har ingenting imot hva som gjøres, men det er måten det gjøres på. Det er ikke bra. Håper dette er tull....ellers kan du ikke være helt riktig navla. Anonymkode: ba6ab...51d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 28. mars #51 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er drit lei polygame raringer som skal fortelle normale folk hva de skal mene om monogami. Hei raring: du tilhører en liten minoritet og vil alltid gjøre det. Aksepter det og hold kjeft. Anonymkode: 4d4da...ba0 1: TS lyttet til meg, ikke til rådet jeg kommenterte. Værsågod, rop så mye du vil. Ingen lytter til loddent touchy-feely-piss. 2: Jeg er ikke polygam. Ikke engang enkle fakta klarer du å få riktig. Jeg er sikker på at du mestrer bedre hvis du tar deg sammen, men jeg er ikke interessert i å finne det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 28. mars #52 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Anmeld overgriperen! Slik du beskriver det, tok han seg til rette, og det skapte store problemer for deg etterpå. Dette er voldtekt! Anonymkode: aa27d...b0f Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 28. mars #53 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (23 timer siden): Fordi jeg er gift med ei dame som er gørr kjedelig seksuelt (men flott på alle andre måter). Derfor drar jeg støtt og stadig ut for å «få meg no». Både bekjentskap og kjøpedamer. Anonymkode: 367c9...f6c Hun er hushjelpen din 🙄 Er det rart kvinner klager på menn 😞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #54 Del Skrevet 29. mars Snok1 skrev (8 timer siden): 1: TS lyttet til meg, ikke til rådet jeg kommenterte. Værsågod, rop så mye du vil. Ingen lytter til loddent touchy-feely-piss. 2: Jeg er ikke polygam. Ikke engang enkle fakta klarer du å få riktig. Jeg er sikker på at du mestrer bedre hvis du tar deg sammen, men jeg er ikke interessert i å finne det ut. Kall det hva du vil kompis. Du jobber intenst med å normalisere en livsstil som de aller aller fleste ikke ønsker eller kan leve med. Anonymkode: 72cd9...ea7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 29. mars #55 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Kall det hva du vil kompis. Du jobber intenst med å normalisere en livsstil som de aller aller fleste ikke ønsker eller kan leve med. Anonymkode: 72cd9...ea7 1: Jeg forstår de forskjellige begrepene og bruker dem korrekt. 2: Du kritiserer det du ikke forstår (, typisk nok). 3: Du og jeg blir aldri kompiser. Mine kompiser er kunnskapsrike og har åpne sinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #56 Del Skrevet 29. mars Snok1 skrev (På 27.3.2025 den 23.09): For noe søtt new age-piss. Dette må du aldri lytte til, TS! At man kan ødelegge sin partners mentale helse ved å være utro er ikke piss. Det kan du bare gi deg med. Det skjedde med meg. Hadde det ikke svart på hvitt, ikke før den dagen elskerinna kom på døra med en gave til han... Da skjønte jeg grunnen til at kroppen min hadde vært full av angst og i beredskap. Anonymkode: ba6ab...51d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 29. mars #57 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): At man kan ødelegge sin partners mentale helse ved å være utro er ikke piss. Det kan du bare gi deg med. Det skjedde med meg. Hadde det ikke svart på hvitt, ikke før den dagen elskerinna kom på døra med en gave til han... Da skjønte jeg grunnen til at kroppen min hadde vært full av angst og i beredskap. Anonymkode: ba6ab...51d TS har tatt sin (fornuftige) beslutning. Denne tråden har tjent sin hensikt. God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #58 Del Skrevet 29. mars Snok1 skrev (9 timer siden): 1: TS lyttet til meg, ikke til rådet jeg kommenterte. Værsågod, rop så mye du vil. Ingen lytter til loddent touchy-feely-piss. 2: Jeg er ikke polygam. Ikke engang enkle fakta klarer du å få riktig. Jeg er sikker på at du mestrer bedre hvis du tar deg sammen, men jeg er ikke interessert i å finne det ut. Hva er touchy-feel-piss? Anonymkode: ba6ab...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 29. mars #59 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er touchy-feel-piss? Anonymkode: ba6ab...51d Innlegget jeg kommenterte lenger opp i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #60 Del Skrevet 29. mars Snok1 skrev (Akkurat nå): TS har tatt sin (fornuftige) beslutning. Denne tråden har tjent sin hensikt. God bedring. Det kan godt være den har. Jeg valgte likevel å kommentere det for å prøve og få deg til å forstå at dette kan være tortur. Takk for det. Jeg klarer ikke å se at du mener det når du hevder slike meninger som du gjør. Bare til info. Anonymkode: ba6ab...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå