AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #21 Del Skrevet 15. februar 2023 Takk for råd. Jeg tror de fleste mulige syn er kommet til utrrykk. Jeg er 39 år og har aldri gjort noe sånt før. Jeg ønsker ikke å gjøre det igjen og stempler det som en tabbe som jeg skal lære av. Jeg sier ikke noe. Jeg vil beholde det jeg har og beskytte det. Dette skal begraves i fortiden. Jeg ser meg om etter en ny jobb. Det er egentlig på tide og jeg har tenkt tanken de siste to årene. Jeg vet at noen som har kommentert vil være veldig uenig i hvordan jeg tenker. Men dette er altså ikke noe jeg "driver med". Uansett er det min vurdering og min beslutning. Igjen takk for råd. Jeg kommer ikke til å lese i denne tråden igjen. Anonymkode: 81ddf...bb7 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 15. februar 2023 #22 Del Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for råd. Jeg tror de fleste mulige syn er kommet til utrrykk. Jeg er 39 år og har aldri gjort noe sånt før. Jeg ønsker ikke å gjøre det igjen og stempler det som en tabbe som jeg skal lære av. Jeg sier ikke noe. Jeg vil beholde det jeg har og beskytte det. Dette skal begraves i fortiden. Jeg ser meg om etter en ny jobb. Det er egentlig på tide og jeg har tenkt tanken de siste to årene. Jeg vet at noen som har kommentert vil være veldig uenig i hvordan jeg tenker. Men dette er altså ikke noe jeg "driver med". Uansett er det min vurdering og min beslutning. Igjen takk for råd. Jeg kommer ikke til å lese i denne tråden igjen. Anonymkode: 81ddf...bb7 Ok, du skal ikke lese men skriver til deg uansett... Sånn teoretisk så mener jeg at folk skal få lov å gjøre valg i forhold basert på fakta, og at du byrde fortelle mannen din, be om unnskylding og se hva som skjer. Men hvis du hadde vært min kone og historien hadde vært hennes. Så hadde jeg vært uenig med meg selv hvis tre ting hadde vært til stede: - Hvis hun faktisk hadde følt at dette var noe som hun aldri ønsker skal skje igjen. - Hvis hun hadde prøvd å skjønne hele prosessen som startet langt innen sommerfesten, og gjort virksomme handlinger med endring for at det ikke skulle bli en reprise. - Hvis hun nå var emosjonelt og fysisk på i vårt forhold. Da hadde jeg ønsket at dette var fortid, og ikke ønsket å vite noe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #23 Del Skrevet 16. februar 2023 Det kommer til å catche opp med deg. Og det håper jeg faktisk for mannen din sin del. Ingen fortjener det du gjør nå. Du tar et valg for dere begge og fratar han retten til å bestemme over sitt eget liv. Anonymkode: b7100...af9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bos43 Skrevet 16. februar 2023 #24 Del Skrevet 16. februar 2023 Nyt et deilig knull! Etter som du gjorde det, så hadde du behov. Legg det bak deg og finn en ny jobb. Ikke bebreidede selv. Dette skjer daglig i hele landet! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #25 Del Skrevet 16. februar 2023 Bos43 skrev (25 minutter siden): Nyt et deilig knull! Etter som du gjorde det, så hadde du behov. Legg det bak deg og finn en ny jobb. Ikke bebreidede selv. Dette skjer daglig i hele landet! «Så hadde du behov»? Snakk med partneren din først da. Evt. avslutt ditt nåværende forhold før du hopper i sengs med noen andre. Dere med slik tankegang, tenker dere ikke på den andre parten??? Blir kvalm… Anonymkode: 45838...185 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #26 Del Skrevet 16. februar 2023 Mye usaklig kritikk her. Joda, utroskap er forkastelig, men det skjer. Jeg var også utro, men for meg ble det veien ut da jeg ikke hadde noen følelse av anger. Dersom du ønsker å satse på mannen din ville jeg ikke sagt noe. Anonymkode: 0618d...68f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 16. februar 2023 #27 Del Skrevet 16. februar 2023 Tråden er ryddet for krenkende innlegg, brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndersenG Skrevet 16. februar 2023 #28 Del Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 6.2.2023 den 11.19): Hva gjør jeg nå? Jeg jobber i en bedrift med rundt 70 ansatte. Vi hadde julebord med overnatting og utpå natta endte jeg på rommet meg en kollega. Gifte med barn begge to, mellomledere begge to, hadde flørtet på sommerfesten, kysset såvidt. Denne gangen i senga nakne, begge like gode. Han avslutter bak, noe som får meg til å føle det enda verre nå etterpå. To måneder har gått, livet går jo videre, men dette var jo ikke bra, klassisk billig utroskap. Har aldri gjort noe sånt noen gang før, føles helt rart. Anonymkode: 81ddf...bb7 Mener du bakfra i rumpa? eller bakfra vaginalt? har stillingen noe å si fr hva du føler? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #29 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (På 15.2.2023 den 17.36): Takk for råd. Jeg tror de fleste mulige syn er kommet til utrrykk. Jeg er 39 år og har aldri gjort noe sånt før. Jeg ønsker ikke å gjøre det igjen og stempler det som en tabbe som jeg skal lære av. Jeg sier ikke noe. Jeg vil beholde det jeg har og beskytte det. Dette skal begraves i fortiden. Jeg ser meg om etter en ny jobb. Det er egentlig på tide og jeg har tenkt tanken de siste to årene. Jeg vet at noen som har kommentert vil være veldig uenig i hvordan jeg tenker. Men dette er altså ikke noe jeg "driver med". Uansett er det min vurdering og min beslutning. Igjen takk for råd. Jeg kommer ikke til å lese i denne tråden igjen. Anonymkode: 81ddf...bb7 Mannen fant ut av det og nå er de skilt. The End 😊 Anonymkode: 4d4da...ba0 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #30 Del Skrevet 27. mars Jeg har vært utro i femten år. Bare å holde kjeft og ikke si et ord. Anonymkode: b46e8...3a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 27. mars #31 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (På 6.2.2023 den 11.19): To måneder har gått, livet går jo videre, men dette var jo ikke bra, klassisk billig utroskap. Har aldri gjort noe sånt noen gang før, føles helt rart. Livet går fremdeles videre om seks måneder. Let it go. Baret lev livet ditt videre, ikke la dett ødelegge noe som er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 27. mars #32 Del Skrevet 27. mars Frykt Intet skrev (På 15.2.2023 den 10.53): 1. Vær ærlig med partner. (du kan faktisk ødelegge et annet menneske sin mentale helse for en god stund ved å lyve) 2. Vær ærlig med deg selv om hvorfor. Du beskriver en opptakt fra en sommerfest. 3. En løgn gjør alltid mer vondt enn sannheten. Unntaket er hvis du er sammen med en totalt avskåret person - noe de færreste er. 4. Hvis partneren din har noe intuisjon kombinert med sensitivitet vil han/hun alltid merke at noe er "off". Stol på meg, dette skaper større emosjonelle utfordringer i ditt eget forhold enn du kan se for deg. 5. Noen vet alltid. Personlig vet jeg om slike tilfeller av utroskap på jobbfester jeg ikke en gang har vært på. Og da snakker vi tilfeller hvor det ble forsøkt skjult. Bare mine små innspill - tror verden hadde vært et bedre sted om vi kunne vært mer ærlig med hverandre For noe søtt new age-piss. Dette må du aldri lytte til, TS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smascha Skrevet 27. mars #33 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har vært utro i femten år. Bare å holde kjeft og ikke si et ord. Anonymkode: b46e8...3a8 Kvifor orkar du vere gift så lenge dersom du allikevel har så stort behov for å vere utru? Kvifor ikkje berre gå? (oppriktig spørsmål) 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #34 Del Skrevet 27. mars Smascha skrev (2 minutter siden): Kvifor orkar du vere gift så lenge dersom du allikevel har så stort behov for å vere utru? Kvifor ikkje berre gå? (oppriktig spørsmål) Fordi jeg er gift med ei dame som er gørr kjedelig seksuelt (men flott på alle andre måter). Derfor drar jeg støtt og stadig ut for å «få meg no». Både bekjentskap og kjøpedamer. Anonymkode: 367c9...f6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 27. mars #35 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (På 15.2.2023 den 3.15): Det er urovekkende og direkte ekkelt å se hvilke svar du får. Dersom det var deres partner, og i dette tilfellet ektefelle, som hadde vært utro mot dere - ville ikke dere blitt fortalt hva som hadde skjedd og fått retten til å velge selv hva dere ville gjøre med den informasjonen? Velge om dere ville bli eller dra? Nei vet du hva, her har du tabbet deg skikkelig ut. Dette må du fortelle mannen din og gi han valget. Det er faktisk ikke opp til deg. Du har lovet han troskap livet ut. Min far lot være å fortelle om sitt utroskap til min mor. Han har en slik tankegang som de fleste som har svart i dette forumet. Etter 10 år med hemmeligheten i behold, fortalte mannen til hun min far var utro med dette til min mor. Dette er 6 år siden og hun lever fremdeles med en utrolig stor sorg på grunn av dette. Og det er ikke mest fordi han var utro, det er mest fordi hun ikke fikk vite om det - hemmeligholdelsen. At hun ble lurt til å bli i forholdet, ikke fikk valget om å bli eller fortalte han. Det vil prege mannen din sterkt dersom han en dag får vite det. Det vil alltid være en mulighet for at hemmeligheten kommer ut, og det vil den gjøre. Stå i at du har gjort noe skikkelig dumt, og etter min mening - utilgivelig. Men la nå for all del mannen du valgte å gifte deg med og få to barn med, få vite det. Gi han valget til å bestemme over sitt eget liv etter at du tok et valg som påvirket både ditt og hans liv. Jeg hadde ikke klart å leve med meg selv med en slik hemmelighet. Jeg synes du bør skamme deg for å i det hele tatt tenke tanken på å holde dette skjult for han. Ha litt respekt for ektemannen din og faren til barna dine. Anonymkode: b7100...af9 Her er en slags ironi for min del; ja, jeg ville ønsket at partner fortalte. Nei, jeg ville ikke fortalt det selv. Ærlighet er en god ting, men det er ikke alltid (for mye) ærlighet fører med seg de beste konsekvensene. Utroskap har en tendens til å ende i brudd ... sånn er vi her i Norge. Og hadde det bare vært TS + partner, så hadde det vært greit. Men det er ikke bare TS + partner. Det er barn inne i bildet, som ønsker mest av alt i verden at mor og far skal være sammen som en familie. Ærlighet vil fort sørge for et nakkeskudd for dem. Min teoretiske og "høye" anbefaling er å fortelle det. men den realistiske og praktiske anbefalingen er å si null og ta det som en lærdom. Lær av feilen og sørg for at den ikke skjer igjen. Se på det som en ny sjanse og gjør forholdet med partner bedre. Vær en bedre partner, forelder og ikke minst seg selv. Se på det som et utimatum som partner har gitt uten å vite om det. Vær bedre og DONT FUCK IT UP AGAIN. ... "Straffen" får være å leve med løgnen. Mange år med dårlig samvittighet er en nådeløs straff, så de som ønsker at TS blir straffet på en eller annen måte vil få ønsket sitt oppfylt og vel så det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bos43 Skrevet 27. mars #36 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg har vært utro i femten år. Bare å holde kjeft og ikke si et ord. Anonymkode: b46e8...3a8 Hvem har ikke vært utro. Det piffer opp forholdet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bos43 Skrevet 27. mars #37 Del Skrevet 27. mars Smascha skrev (30 minutter siden): Kvifor orkar du vere gift så lenge dersom du allikevel har så stort behov for å vere utru? Kvifor ikkje berre gå? (oppriktig spørsmål) Viss det er kjedelig i senga, en ellers er hun kjempebra, da vil et sidesprang være naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #38 Del Skrevet 28. mars Smascha skrev (4 timer siden): Kvifor orkar du vere gift så lenge dersom du allikevel har så stort behov for å vere utru? Kvifor ikkje berre gå? (oppriktig spørsmål) Fordi jeg har barn og hun er en utmerket mor som styrer huset men er overhodet ikke opptatt av å pule. Det sluttet med barn. Jeg vil ikke at ungene skal leve i en splittet familie. Så da puler jeg kollegaen min som også er gift og i samme situasjon. Vinn vinn. Anonymkode: b46e8...3a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #39 Del Skrevet 28. mars Alle går videre. 1. Å bli dømt er norsk standard. Derfor sier man ikke noe. 2. Men der det er frihet, gir rom for å snu fra gal retning. Det finnes tilgivelse i innrømmelse, men ikke i en statskirke. Anonymkode: 97f94...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #40 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har vært utro i femten år. Bare å holde kjeft og ikke si et ord. Anonymkode: b46e8...3a8 Hvorfor ta opp en tråd som er over to år gammel? Anonymkode: dcb21...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå