AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #1 Del Skrevet 6. februar 2023 Hva gjør jeg nå? Jeg jobber i en bedrift med rundt 70 ansatte. Vi hadde julebord med overnatting og utpå natta endte jeg på rommet meg en kollega. Gifte med barn begge to, mellomledere begge to, hadde flørtet på sommerfesten, kysset såvidt. Denne gangen i senga nakne, begge like gode. Han avslutter bak, noe som får meg til å føle det enda verre nå etterpå. To måneder har gått, livet går jo videre, men dette var jo ikke bra, klassisk billig utroskap. Har aldri gjort noe sånt noen gang før, føles helt rart. Anonymkode: 81ddf...bb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #2 Del Skrevet 6. februar 2023 Du burde slutte i forholdet eller slutte i jobben. Anonymkode: 852a7...ef6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillalive Skrevet 6. februar 2023 #3 Del Skrevet 6. februar 2023 Som mann så svarer jeg med min mening. Om du har et solid forhold hvor dere stoler på hverandre og har det bra, fortell din partner og legg deg langflat. Om dere har et forhold som IKKE er 100% solid men du fortsatt ønsker å ha et forhold. Legg det bak deg, ikke si noe, og ikke minst, skjerp deg. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #4 Del Skrevet 6. februar 2023 Har du lært at det ikke er verdt det? Tenker at du kan ha det litt vondt med deg selv en stund og tenke hvor mange andre (inkl barn) dette kan være ødeleggende for. Du kan satse på at det kan gli forbi umerket..... og at det i en bedrift på 70 ansatte ikke er noen som har merket dette eller kommer til å merke dette på dere i ettertid. Og du vil alltid lure på om din partner vet og om all tillit er borte. Eller du kan gå hjem og legge deg langflat og beholde en slags integritet. Men vær da obs på at den andre parten i denne "plutselig befant vi oss i samme seg"-historien ikke setter pris på at dette kom ut. Hvis du har tenkt at dette skal forbigås i stillhet, så er det ikke sikkert at det er så lurt å dele med selv den venninnen du deler "alt" med. Det er en viss fare for at på akkurat dette, så står du helt alene fremover. Anonymkode: 0076f...f1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #5 Del Skrevet 6. februar 2023 Jeg ville holdt kjeft om det til alle og satsa på at det gikk over uten at noen sa noe Tror bare det blir dårlig stemning, mas og problemer på hjemmebane hvis du forteller det Men det er bare min mening; jeg har dårlig moral 🫣 Anonymkode: 5c7f9...0ee 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 6. februar 2023 #6 Del Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva gjør jeg nå? Jeg jobber i en bedrift med rundt 70 ansatte. Vi hadde julebord med overnatting og utpå natta endte jeg på rommet meg en kollega. Gifte med barn begge to, mellomledere begge to, hadde flørtet på sommerfesten, kysset såvidt. Denne gangen i senga nakne, begge like gode. Han avslutter bak, noe som får meg til å føle det enda verre nå etterpå. To måneder har gått, livet går jo videre, men dette var jo ikke bra, klassisk billig utroskap. Har aldri gjort noe sånt noen gang før, føles helt rart. Anonymkode: 81ddf...bb7 Du bør forsøke å få et åpent forhold så trenger du ikke å snike rundt å være utro og kan fortelle om det til mannen din om han vil høre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsmann70 Skrevet 14. februar 2023 #7 Del Skrevet 14. februar 2023 Jeg ville tatt med meg minnet for meg selv. En deilig tanke i ettertid, selv med en anelse dårlig samvittighet. Har ingen tro på å fortelle det til din mann, hva godt skal det føre til. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 14. februar 2023 #8 Del Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 6.2.2023 den 11.19): Hva gjør jeg nå? Jeg jobber i en bedrift med rundt 70 ansatte. Vi hadde julebord med overnatting og utpå natta endte jeg på rommet meg en kollega. Gifte med barn begge to, mellomledere begge to, hadde flørtet på sommerfesten, kysset såvidt. Denne gangen i senga nakne, begge like gode. Han avslutter bak, noe som får meg til å føle det enda verre nå etterpå. To måneder har gått, livet går jo videre, men dette var jo ikke bra, klassisk billig utroskap. Har aldri gjort noe sånt noen gang før, føles helt rart. Anonymkode: 81ddf...bb7 Fordi mannen ikke slipper til bak eller? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaestroR Skrevet 15. februar 2023 #9 Del Skrevet 15. februar 2023 Si ikke et ord, så glir det over 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #10 Del Skrevet 15. februar 2023 Det er urovekkende og direkte ekkelt å se hvilke svar du får. Dersom det var deres partner, og i dette tilfellet ektefelle, som hadde vært utro mot dere - ville ikke dere blitt fortalt hva som hadde skjedd og fått retten til å velge selv hva dere ville gjøre med den informasjonen? Velge om dere ville bli eller dra? Nei vet du hva, her har du tabbet deg skikkelig ut. Dette må du fortelle mannen din og gi han valget. Det er faktisk ikke opp til deg. Du har lovet han troskap livet ut. Min far lot være å fortelle om sitt utroskap til min mor. Han har en slik tankegang som de fleste som har svart i dette forumet. Etter 10 år med hemmeligheten i behold, fortalte mannen til hun min far var utro med dette til min mor. Dette er 6 år siden og hun lever fremdeles med en utrolig stor sorg på grunn av dette. Og det er ikke mest fordi han var utro, det er mest fordi hun ikke fikk vite om det - hemmeligholdelsen. At hun ble lurt til å bli i forholdet, ikke fikk valget om å bli eller fortalte han. Det vil prege mannen din sterkt dersom han en dag får vite det. Det vil alltid være en mulighet for at hemmeligheten kommer ut, og det vil den gjøre. Stå i at du har gjort noe skikkelig dumt, og etter min mening - utilgivelig. Men la nå for all del mannen du valgte å gifte deg med og få to barn med, få vite det. Gi han valget til å bestemme over sitt eget liv etter at du tok et valg som påvirket både ditt og hans liv. Jeg hadde ikke klart å leve med meg selv med en slik hemmelighet. Jeg synes du bør skamme deg for å i det hele tatt tenke tanken på å holde dette skjult for han. Ha litt respekt for ektemannen din og faren til barna dine. Anonymkode: b7100...af9 5 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordic99 Skrevet 15. februar 2023 #11 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) Uskyldig ektemann som har viet sin tilgitt til deg, og dette er hvordan du velger å tilbakebetale. Om forholdet er dårlig, gjør det slutt, ikke bare for deres skyld, men for barnas skyld. Å vokse opp i et hjem med foreldre som egentlig ikke vil tilbringe tid sammen er mer skadelig enn å vokse opp med separerte. - Legg deg flat, innrøm det. Samt skal det nevnes at det er høyest uprofesjonelt. Hvordan hadde du følt det om det var andre veien, at mannen din løpte rundt og hadde sex med andre kvinner bak din rygg, mens du trodde han hadde en festlig kveld med gode kollegaer? Har egentlig aldri skjønt mennesker som er villig til å ofre familiedynamikken for et lett og simpelt ligg, signaliserer i alle fall hvor moralene og ståa din er. Endret 15. februar 2023 av Nordic99 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 15. februar 2023 #12 Del Skrevet 15. februar 2023 Du sier at du kysset og flørtet med kollegaen på sommerfesten og lå med ham på julebordet. Det er 6 måneder der du kunne jobbet med forholdet du er i eller gått videre. Jeg tror du hadde barbert leggene osv. før julebordet, da du håpet eller tenkte at noe kunne skje? Jeg tror ikke du bare kan gå videre og late som ingenting. Det er noe ved deg eller ved forholdet ditt som ikke fungerer. Du må ta valget om det er verdt å kjempe for familien din eller ikke. Handler det om at du og mannen din har tatt hverandre for gitt i en travel hverdag eller fungerer ikke forholdet deres? Når du sier at det at han avsluttet bakfra er et problem: Er/var du forelsket i din kollega? Jeg personlig mener at du uansett må rydde hjemme først. Ble du revet med da noen gav deg bekreftelse, eller er du sammen med feil mann? Uansett fortjener mannen din å vite hva du har gjort, slik at han kan velge om han mener at forholdet deres er verdt å kjempe for eller ikke. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frivis Skrevet 15. februar 2023 #13 Del Skrevet 15. februar 2023 Du må si fra og evt forlate forholdet du er inne i nå. Det er det minste du bør gjøre hvis du noengang har vært glad i den du er sammen med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #14 Del Skrevet 15. februar 2023 Siden han måtte avslutte bak skjønner vi at han er mindre en din kommende X. Kan det være at dette egentlig ikke var like bra som sexen du har med din kommende X at du angrer? Eller var det bare rævva sex, og du føler deg såret - på egne vegne? Selvet ditt forteller deg sannheten. Angsten er et uttrykk for ditt indre kompass. Din kommende X fortjener et liv uten noe bedre en ei som åpner rumpa for fremmed kuk. Anonymkode: 1bcff...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #15 Del Skrevet 15. februar 2023 Det første spørsmålet er, er du fortsatt glad i mannen din? Hvis ja så hold kjeft om det og ta bort alle på sosiale medier som evt. kan vite om hva som har skjedd for å deretter evt. sladre. Lev videre og aldri gjør dette igjen. Anonymkode: 48eed...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 15. februar 2023 #16 Del Skrevet 15. februar 2023 Ser ikke noe problem så lenge du er ærlig mee partner og tester deg før du har sex med han igjen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 15. februar 2023 #17 Del Skrevet 15. februar 2023 Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frykt Intet Skrevet 15. februar 2023 #18 Del Skrevet 15. februar 2023 1. Vær ærlig med partner. (du kan faktisk ødelegge et annet menneske sin mentale helse for en god stund ved å lyve) 2. Vær ærlig med deg selv om hvorfor. Du beskriver en opptakt fra en sommerfest. 3. En løgn gjør alltid mer vondt enn sannheten. Unntaket er hvis du er sammen med en totalt avskåret person - noe de færreste er. 4. Hvis partneren din har noe intuisjon kombinert med sensitivitet vil han/hun alltid merke at noe er "off". Stol på meg, dette skaper større emosjonelle utfordringer i ditt eget forhold enn du kan se for deg. 5. Noen vet alltid. Personlig vet jeg om slike tilfeller av utroskap på jobbfester jeg ikke en gang har vært på. Og da snakker vi tilfeller hvor det ble forsøkt skjult. Bare mine små innspill - tror verden hadde vært et bedre sted om vi kunne vært mer ærlig med hverandre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #19 Del Skrevet 15. februar 2023 Du nå ta noen runder med deg selv først. Ønsker du å fortsette i forholdet med mannen din? Er det noen sjans for at utroskapen kan gjenta seg? Hvis svarene er 'ja' og 'nei' så ville jeg ikke sagt noe. For hva skulle det vært godt for? Du ville overført dine bekymringer til mannen din som kunne falt helt sammen pga dette. Det vil for alltid være en vond sak som ligger der. I verste fall fører det til brudd som kan påvirker både familie og venner. Og da er det rimelig å spørre seg, skal et øyeblikks kåtskap og dumhet føre til så alvorlige konsekvenser? Vi mennesker gjør mange feil. Jeg ville ikke sagt noe og heller tatt belastningen med dårlig samvittighet alene. Anonymkode: 2e593...573 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #20 Del Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du nå ta noen runder med deg selv først. Ønsker du å fortsette i forholdet med mannen din? Er det noen sjans for at utroskapen kan gjenta seg? Hvis svarene er 'ja' og 'nei' så ville jeg ikke sagt noe. For hva skulle det vært godt for? Du ville overført dine bekymringer til mannen din som kunne falt helt sammen pga dette. Det vil for alltid være en vond sak som ligger der. I verste fall fører det til brudd som kan påvirker både familie og venner. Og da er det rimelig å spørre seg, skal et øyeblikks kåtskap og dumhet føre til så alvorlige konsekvenser? Vi mennesker gjør mange feil. Jeg ville ikke sagt noe og heller tatt belastningen med dårlig samvittighet alene. Anonymkode: 2e593...573 Helt enig, hold dette for deg selv og jobb deg gjennom det Anonymkode: b7885...323 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå