Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2005 #1 Skrevet 21. desember 2005 2005 nærmer seg slutten. Har det vært et godt år for deg? Hva er du glad for, og hva er du ikke glad for? Alt i alt må jeg si at 2005 har vært et flott år for meg! ¤ Etter et drøyt år med strøjobber etter endt utdanning, fikk jeg meg endelig en relevant, godt betalt, spennende, fast jobb! :bukke: Jeg er nettopp ferdig med prøvetiden, og er nå fast ansatt! ¤ Sambo har funnet seg godt til rette i sin jobb, som han fikk helt på tampen av 2004. ¤ Alle i familien har størt sett vært friske og fornøyde. ¤ Jeg og sambo har fått et løft i økonomien, og har kunnet betale ned en del gjeld. Vi har også fått ordnet opp i en del økonomisk rot. ¤ På grunn av bedret økonomi, klarte både jeg og sambo også å ta oss selv i nakken og gå til tannlegen, for første gang på mange år. ¤ Jeg tok meg tre ukers ferie, har ikke hatt så lang ferie på det jeg kan huske. ¤ Vi har truffet mange hyggelige mennesker, og fått oss noen nye venner. Ting som ikke ordnet seg i 2006: ¤ Knapphet på tid ¤ En del unødvendige krangler, blant annet på grunn av knapphet på tid. ¤ Noen dager er fortsatt tunge, slitsomme. ¤ Drømmen om eget hus el. er fortsatt langt unna. ¤ Forholdet til noen nære familiemedlemmer er ikke helt bra. ¤ En del gamle venner har jeg hatt lite kontakt med i år. Hva med dere?
Klips Skrevet 21. desember 2005 #2 Skrevet 21. desember 2005 (endret) Det viktigste med 2005 er at det er det året jeg fødte min sønn. Jeg var gravid fra januar til oktober, og hatt nyfødt i hus siden den tid, i tillegg til toåring, så jeg har følt at 2005 har vært et litt treigt år, har ikke fått gjort så mye som jeg ønsker. Men jeg har: - vært i Frankrike sammen gode venner, og på førjulstur til København - vært i Kragerø på besøk til de samme gode vennene - hatt tre deilige uker ved sjøen - vært to ganger på Hoppeloppeland og to ganger på tivoli - vært på TV - kommet meg på noen skogsturer, selv om de har vært korte og slappe - stått på ski på fjellet - mannen har kjøpt seg inn i firmaet ... små ting mye av det, men ting jeg har satt pris på jeg har også kræsja i 2005, og farmoren min døde, og jeg har drukket alt for lite vin, men for det meste har vi hatt det så fint som vi har kunnet. Endret 21. desember 2005 av Klips
Klips Skrevet 21. desember 2005 #3 Skrevet 21. desember 2005 Gratulerer med jobb forresten! Håper det er meg som får en relevant, godt betalt, spennende, fast jobb i 2006
Gjest gjest1 Skrevet 21. desember 2005 #4 Skrevet 21. desember 2005 2005 har vært et slitsomt år, og jeg har ikke fått gjennomført noe av det jeg hadde planlagt ved inngangen av året. økonomien har tryna, og det har nesten jeg óg.. men jeg er like blid
Gjest Gjesta Skrevet 22. desember 2005 #5 Skrevet 22. desember 2005 I 2005 har det skjedd store ting i livet mitt. Jeg har fått fast jobb etter et par år som vikar/arbeidssøkende - en herlig følelse å endelig ha fast inntekt. Det gjør at jeg virkelig har slått meg til ro der jeg er. Jeg ble gift i mai dette året - en stor, herlig begivenhet som jeg tenker tilbake på med glede. Nok en hendelse som er med på å gjøre meg tilfreds og føle at ting faller på plass for meg. Sist, men ikke minst - jeg kommer til å huske tilbake på 2005 som det året jeg ble gravid. Jeg har akkurat funnet ut at vi skal ha barn i august - en flott julegave/nyttårsgave!
Cuba Skrevet 22. desember 2005 #6 Skrevet 22. desember 2005 Det fine å huske tilbake på i 2005:- Samboern og jeg har vært på sydentur; en tur til Egypt og en til Hellas - Vi kjøpte en stor fin leilighet og ble samboere :D - Har hatt et kjempe fint år med min kjære Det mindre fine å huske tilbake på i 2005:- Har gjort mitt livs tabbe ovenfor samboern! - Økonomien har vært "så som så".., men har klart meg Har hatt et generelt fint år, mye på grunn av kjæresten!!
Elanor Skrevet 22. desember 2005 #7 Skrevet 22. desember 2005 Bra: -Jeg har hatt en jobb å gå til gjennom hele året og nå har jeg også for første gang gode fremtidsutsikter på jobbfronten. -Jeg har flyttet inn i en fin liten leilighet som jeg trives i. -Det går bedre for broren min Mindre bra: -Bestemor døde -Kusina mi flytta til vestlandet
Gjest LoisLane Skrevet 22. desember 2005 #8 Skrevet 22. desember 2005 Bra: * ungene mine er de beste i hele verden! * ekteskapet mitt - med feiring av bryllupsdag som romantisk høydepunkt * vi har oppgradert eiendommen vår * familie og venner Ikke så bra: * økonomi * jobb - ups and downs! * ikke klart å gå ned i vekt Summa sumarum: 2005 har vært bra. Har i alle fall spist mye god mat!
Mamma1 Skrevet 23. desember 2005 #9 Skrevet 23. desember 2005 Har vore eit sinnsjukt bra år for meg også. Eg var i England frå januar til juni, og hdde det kjempekjekt. I august fant eg meg ein kjærast, og nå har vi flytta saman! Kan ikkje bli betre!
Trampe Skrevet 23. desember 2005 #10 Skrevet 23. desember 2005 Jeg har også hatt et fint år. Bra: - jeg og mannen har hatt det kjempebra sammen - to utenlandsturer: Roma i januar og London i juli - familiene våre har holdt seg friske og raske - vi har klart å spare 100 000 i løpet av året! - bryllupet er vi godt i gang med å planlegge - vi har kjøpt ny bil nå helt på tampen av året Ikke fullt så bra: - ingen forandring i forholdet mitt til pappa - fikk ikke lov å forbedre en karakter jeg er VELDIG misfornøyd med.. - er drittlei av jobben min!! Jeg kommer ikke på noe mer i farta, det var vel hovedpoengene. Med andre ord - jeg har ikke stort å klage for, og har hatt et veldig bra år.
Anglofil Skrevet 23. desember 2005 #11 Skrevet 23. desember 2005 (endret) Det som er bra; * Klassetur til London i mars * Gikk opp 1 karakter på bokmål skriftlig eksamen fra standpunktkarakteren * Jeg fullførte videregående * Jeg begynte på allmennlærerutdanningen * Hadde en fin sommer, hvor jeg blant annet var i Spania i 2 uker * Fått mange fine filmer for pengene * Har klart å spare litt penger * Familien er frisk og rask, samme med meg og mine venner * Fikk bestått på den eksamen jeg trodde ville stryke på nå til jul (matte) Det som ikke er så bra; * Strøk på den ene eksamen nå til jul. * Fremdeles ingen kjæreste * Ble kastet ut av et annet forum fordi jeg var uenig med ledelsen i forumet * Skulle gjerne hatt bedre økonomi Mvh Yvonne Endret 23. desember 2005 av yvonne
Gjest 1111 Skrevet 23. desember 2005 #12 Skrevet 23. desember 2005 Det første halvåret i 2005 var ikke bra i det hele tatt, av grunner jeg ikke har lyst til å nevne egentlig. Utover sommeren forbedret det seg dog og nå har jeg har det bedre mentalt. Bra: * Var i USA med min lillesøster og tante * Dro til Norland i sommer og møtte familien igjen * Vant 5000 kroner * Gode karakterer * Besto matten * Bedre forhold med min lillesøster Dårlig: (av de jeg vil nevne..) * Ensomheten * Ikke fått noen jobb ennå * Ikke fått gjort alle de tingene jeg ville gjøre * Pappan til kjæresten døde i sommer
Kelsey Skrevet 23. desember 2005 #13 Skrevet 23. desember 2005 Det har definitivt vært et innholdsrikt år. Jeg var i USA fra nyttår (mars 04) til mars, og avsluttet da et flott år der borte. Etter å ha bodd hjemme i et par måneder flyttet jeg til andre kanten av landet, hvor jeg var så heldig å få meg kjæreste etter kort tid. Fant fort ut at dette virkelig var noe å satse på, og vi flyttet sammen allerede i slutten av september. Og nå i desember fant vi ut at jeg er gravid. Det var mer eller mindre uplanlagt, men vi gleder oss masse uansett!
Gjest Gitte Skrevet 24. desember 2005 #14 Skrevet 24. desember 2005 Ups and downs dette året... Det gode: -bedre økonomi enn på lenge -bilen min har ikke vært på verksted en eneste gang (unntatt service) -jeg gjorde det bra på eksamen (10 stk!) -fått besøkt min beste venninne i nord -ei veldig god venninne flyttet tilbake til norge -jeg fikk tilbake kjæresten min -kjæresten min har det bedre enn på lenge -frisk og rask, både jeg og alle jeg kjenner -hadde en utrolig bra bursdag som ble feiret med stor fest og mange venner Mindre bra: -jeg føler at jeg sklir lengre og lengre vekk fra min beste venninne gjennom 16 år -jeg slo opp med den gode kjæresten min -jeg er ikke mer sikker på hva jeg vil studere videre enda -jeg er drittlei av studie mitt -har altfor lite tid til venner Generelt er livet mitt veldig bra, og 2005 har vært et godt år.
Gjest Betty Boop Skrevet 24. desember 2005 #15 Skrevet 24. desember 2005 2005 Har vært et helvetes år! *Alvorlig sykdom i familien. x 3 Alle med forventet dødelig utfall. *En venn døde. *Måtte flytte p.g.a. umulige boforhold. *Mistet jobb p.g.a. nedleggelse. *Bilen brøt sammen og måtte selges. *Plagsomt, men forbigående helseproblem. *Pluss en konflikt det tok noen mnd. å ordne opp i. Så jeg ser virkelig fram mot 2006. Fordi neste år kommer til å bli et fantastisk år! Det har jeg bestemt!
Gjest Spacegirl Skrevet 24. desember 2005 #16 Skrevet 24. desember 2005 Bra: Har endelig funnet en behandling som fungerer, så nå er jeg frisk for første gang på mange år Dårlig: Blitt slutt med kjæresten som jeg har vært sammen med i 13 år
Tusseline Skrevet 24. desember 2005 #17 Skrevet 24. desember 2005 Bra: - fullført videregående - har vært frisk, det samme med mine nærmeste - hadde en fin russetid - bra økonomi - har fått mer "struktur" over livet, har tenkt over hva jeg vil gjøre videre Mindre bra: - ble slutt med kjæresten (som jeg ble sammen med igjen i august) - halvåret før skoleslutt var ren tortur, grunnet altfor mye arbeid - strøk på en eksamen - har ikke fått reist så mye som jeg ønsket - vanskelig å få seg nye jobb
Gjest Isabellas Skrevet 25. desember 2005 #18 Skrevet 25. desember 2005 Utrolig lite som skjedde i 2005. Håper det nye året vil bringe mer lykke og spennende opplevelser. Men, det som er bra: * Traff min kjære, ble samboere nesten med en gang * Anskaffet oss hund Det dårlige: * Måtte gjennom samme operasjon to ganger * Fortsatt dårlig lønnsforhold på jobben, pluss så dårlige arbeidstidsordninger, at jeg ikke føler at jeg har gjort stort annet enn å jobbe hele året som har vært. * En god venninne flytta til en annen kant på landet, og vi har mye mindre kontakt. * Utrolig dårlig økonomi, med en årslønn på bare 103 000 når man er i over 100% stilling, så er det deprimerende. Nei, 2006 planlegger jeg å jobbe mer selvstendig og skifte arbeidsplass etterhvert, der jeg får en mer normal lønn og å prøve å få tatt førerkortet og flytte til en bedre leilighet, evt kjøpe.
Gjest Aloha Skrevet 26. desember 2005 #19 Skrevet 26. desember 2005 2005 har vært et middels år, med oppturer og nedturer. Bra: * Har det fint med sambo og det skal fortsette i 2006. * Reist mye, vært på 6 utenlandsturer og noen innenlands. * Fikk endelig lønnsøkningen jeg har ventet på, bedre økonomi enn på lenge. * Mye kontakt med venner, fortsatt gode vennskapsforhold. Mindre bra: * Konflikt med en som står meg nær har vart i mange måneder, begynner å rette seg nå. * Vært en del syk og brukt mye penger på behandling. * Bulket bilen (men det er vel sånt som skjer iblant..) I 2006 håper jeg på gode relasjoner uten konflikter, fortsatt grei økonomi og ikke minst god helse! Satser på mange reiser (2 er planlagt allerede) og kanskje vi planlegger/får til familieforøkelse...
Gjest gjest1 Skrevet 26. desember 2005 #20 Skrevet 26. desember 2005 Bra: Traff verdens beste fyr Dårlig: Begynte å røyke hasj Slutt med han fyren Bra: Pulevenn med fyren Dårlig: Slutt med det Dumpet av venner Bra: På'n igjen med sex Slutta å røyke hasj Ble venn med en av de to igjen, og det var bra det bare var henne ;D Dårlig: Slutt med å ha sex Bra: På'n IGJEN :S Jepp, røykinga gjorde meg bare sentrert på disse tingene i år. Synde greier det, men nå i det nye året blir jeg mer fokusert på viktigere ting enn bare meg selv og sex og mitt og blabla.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå