Gå til innhold

Tror ikke bekjent/venninne likte at jeg addet samboeren hennes via snap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

vi feiret bursdagen til en veldig god kompiS, jeg kjente alle utenom ene bestekompisen hans og  ikke nær venninnes kjæreste, vi hadde en felles gruppe på snapchat, jeg la til 3 nye inkludert kjæresten hennes. Jeg tenkte ikke så mye på det, alle 10 stk i festen koste oss sammen og jeg tenkte jo og ha en fest helgen etter det, og ville alle dem skulle gjerne komme.

så fikk jeg melding av venninna mi 

«hvorfor addet du jone på snapchat?» 

altså jone kjæresten hennes. Han la meg til tilbake så jeg tenkte ikke så mye på det😅 jeg tekster han heller ikke og ellers sender jeg felles snap til alle

Var dette dumt gjort av meg?

Anonymkode: 58ae4...9ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det var ganske rart og spesielt gjort av deg, for hvorfor skal du ha kjæresten hennes på snap?

Anonymkode: 12fd9...947

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja det var ganske rart og spesielt gjort av deg, for hvorfor skal du ha kjæresten hennes på snap?

Anonymkode: 12fd9...947

Nei tenkte ikke så mye på det😅 jeg er litt som liker å adde fleste folk og tenkte hvorfor ikke adde alle på den gruppa som vi alle ble kjente med

Anonymkode: 58ae4...9ab

Skrevet

Ja virker veldig rart. Hvorfor skal du ha typen til en venninne på Snapchat? Ikke helt sosiale antenner 

Anonymkode: 85a43...6a1

• Liker 1
Skrevet

Hvis det var første gang dere møttes tenker jeg det var litt tidlig/overilt å legge til kjæresten til ei du ikke kjenner så godt (?). Hadde det vært mye kjæresten til bestevenninna derimot hadde jeg tenkt det var mer naturlig 🙂

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes ikke det er så unormalt, men kommer vell sikkert litt ann på hvem du spør 

Anonymkode: 7646f...51a

• Liker 1
Skrevet

Veldig sært å legge til folk på den måten. 

Veldig sært å sende en melding om hvorfor du gjorde det. 

Det finnes jo enkelte av de som adder alt og alle med en gang... det har vel de fleste av oss opplevd flere ganger. Men jeg tenker bare "hun/han er en av de", og så er det glemt igjen. 

Anonymkode: 293eb...52f

Skrevet

Håper ikke han heter Jone. Veldig rart å navngi folk i offentlig tråd

Anonymkode: 04d74...903

• Liker 2
Skrevet

Om det er rart eller ikke kommer litt an på alder og normer i gruppa. Mulig du er veldig ung og de fleste som svarer er eldre. Jeg hadde bare svart at du adder de fleste du møter. Hørs ut som det er normalt for deg

Anonymkode: ef38b...b04

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...