AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #1 Skrevet 6. februar 2023 Hei! vi feiret bursdagen til en veldig god kompiS, jeg kjente alle utenom ene bestekompisen hans og ikke nær venninnes kjæreste, vi hadde en felles gruppe på snapchat, jeg la til 3 nye inkludert kjæresten hennes. Jeg tenkte ikke så mye på det, alle 10 stk i festen koste oss sammen og jeg tenkte jo og ha en fest helgen etter det, og ville alle dem skulle gjerne komme. så fikk jeg melding av venninna mi «hvorfor addet du jone på snapchat?» altså jone kjæresten hennes. Han la meg til tilbake så jeg tenkte ikke så mye på det😅 jeg tekster han heller ikke og ellers sender jeg felles snap til alle Var dette dumt gjort av meg? Anonymkode: 58ae4...9ab
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #2 Skrevet 6. februar 2023 Ja det var ganske rart og spesielt gjort av deg, for hvorfor skal du ha kjæresten hennes på snap? Anonymkode: 12fd9...947 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #3 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja det var ganske rart og spesielt gjort av deg, for hvorfor skal du ha kjæresten hennes på snap? Anonymkode: 12fd9...947 Nei tenkte ikke så mye på det😅 jeg er litt som liker å adde fleste folk og tenkte hvorfor ikke adde alle på den gruppa som vi alle ble kjente med Anonymkode: 58ae4...9ab
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #4 Skrevet 6. februar 2023 Ja virker veldig rart. Hvorfor skal du ha typen til en venninne på Snapchat? Ikke helt sosiale antenner Anonymkode: 85a43...6a1 1
hjärterdam Skrevet 6. februar 2023 #5 Skrevet 6. februar 2023 Hvis det var første gang dere møttes tenker jeg det var litt tidlig/overilt å legge til kjæresten til ei du ikke kjenner så godt (?). Hadde det vært mye kjæresten til bestevenninna derimot hadde jeg tenkt det var mer naturlig 🙂 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #6 Skrevet 6. februar 2023 Jeg synes ikke det er så unormalt, men kommer vell sikkert litt ann på hvem du spør Anonymkode: 7646f...51a 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #7 Skrevet 6. februar 2023 Veldig sært å legge til folk på den måten. Veldig sært å sende en melding om hvorfor du gjorde det. Det finnes jo enkelte av de som adder alt og alle med en gang... det har vel de fleste av oss opplevd flere ganger. Men jeg tenker bare "hun/han er en av de", og så er det glemt igjen. Anonymkode: 293eb...52f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #8 Skrevet 6. februar 2023 Håper ikke han heter Jone. Veldig rart å navngi folk i offentlig tråd Anonymkode: 04d74...903 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #9 Skrevet 6. februar 2023 Om det er rart eller ikke kommer litt an på alder og normer i gruppa. Mulig du er veldig ung og de fleste som svarer er eldre. Jeg hadde bare svart at du adder de fleste du møter. Hørs ut som det er normalt for deg Anonymkode: ef38b...b04 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå