Gå til innhold

GRATULERER MED DAGEN MASKINFØRER!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Cassidy Tvillingene Gratulerer deg kjempemasse med dagen i dag @MaskinførerVi håper at du får en fin Bursdag i dag, du vår gode forumvenn.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer masse med dagen @Maskinfører. Håper du får en fantastisk dag. 🥰❤️

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Jaaaaaa, denne blir jeg med på, så hjertelige gratulasjoner til deg på din fine dag. 🎈 :klem2: 🎈

• Hjerte 3
Skrevet
CAPS LOCK skrev (6 minutter siden):

GRATULERER MED DAGEN, @Maskinfører!

CAPS LOCK AZZ! Budskapet er herved mottatt. 🤪

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
Embla Othea skrev (1 time siden):

JEG SKRIVER MED STORE BOKSTAVER SLIK AT DET IKKE SKAL VÆRE NOEN TVIL OM AT JEG MENER DET

• Hjerte 4
Skrevet
CAPS LOCK skrev (Akkurat nå):

JEG SKRIVER MED STORE BOKSTAVER SLIK AT DET IKKE SKAL VÆRE NOEN TVIL OM AT JEG MENER DET

Mottatt. 🤪

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
CAPS LOCK skrev (6 timer siden):

GRATULERER MED DAGEN, @Maskinfører!

Åh tusen takk den var veldig pen og fin det varmer :) dere i tråden her og en gammel lærer er de eneste som har husket bursdagen min sammen med pappa ❤️❤️:gruppeklem::gruppeklem::gruppeklem::gruppeklem:❤️❤️:rose::rose:

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)
Ciaran og Ciara skrev (20 timer siden):

Cassidy Tvillingene Gratulerer deg kjempemasse med dagen i dag @MaskinførerVi håper at du får en fin Bursdag i dag, du vår gode forumvenn.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

Tusen takk mine gode venner @Ciaran & Ciara det varmer og lese har kost meg masse i dag tross trist beskjed om noen i familie ❤️❤️:rose::rose: ❤️❤️:gruppeklem::gruppeklem:

Endret av Maskinfører
  • Hjerte 2
Skrevet
Gullsjakal skrev (20 timer siden):

Gratulerer med dagen, @Maskinfører :nordvesta:

💛

Tusen takk @Gullsjakal det varmer ett 36 år gammelt hjerte og høre og lese :) ❤️❤️ :rose::nordvesta:

• Hjerte 2
Skrevet
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Tusen takk mine gode venner det varmer og lese har kost meg masse i dag tross trist beskjed om noen i familie ❤️❤️:rose::rose: ❤️❤️:gruppeklem::gruppeklem:

Cassidy Tvillingene vet siden du fortalte oss om det i PM. Og våre klemmer og tanker går til deg nå.:klem3::klem3::rodmer::rodmer:♥️♥️

• Hjerte 2
Skrevet
Entern skrev (19 timer siden):

Gratulerer så mye med dagen @Maskinfører😀😀😀

Tusen takk @Entern det varmer ett 36 år gammelt hjerte og høre og lese ❤️❤️  :) ❤️❤️ :rose::nordvesta:

• Hjerte 3
Skrevet
Embla Othea skrev (14 timer siden):

Gratulerer masse med dagen @Maskinfører. Håper du får en fantastisk dag. 🥰❤️

Tusen takk @Embla Othea det varmer ett 36 år gammelt hjerte og høre og lese ❤️❤️  :) ❤️❤️ :rose::nordvesta: 

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Jaaaaaa, denne blir jeg med på, så hjertelige gratulasjoner til deg på din fine dag. 🎈 :klem2: 🎈

Tusen takk @Hoppetaujentadet varmer ett 36 år gammelt hjerte og høre og lese ❤️❤️  :) ❤️❤️ :rose::nordvesta:

• Hjerte 2
Skrevet
Embla Othea skrev (6 timer siden):

Tusen takk det varmer ett 36 år gammelt hjerte og høre og lese ❤️❤️  :) ❤️❤️ :rose::nordvesta:

• Hjerte 2
Skrevet
Embla Othea skrev (5 timer siden):

Mottatt. 🤪

Tusen takk det varmer ett 36 år gammelt hjerte og høre og lese ❤️❤️  :) ❤️❤️ :rose::nordvesta:

• Hjerte 2
Skrevet
CAPS LOCK skrev (5 timer siden):

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Maskinfører skrev (7 minutter siden):

Tusen takk @Gullsjakal det varmer ett 36 år gammelt hjerte og høre og lese :) ❤️❤️ :rose::nordvesta:

Et 36 år UNGT hjerte :nordvesta:

Maskinfører skrev (9 minutter siden):

Tusen takk mine gode venner @Ciaran & Ciara det varmer og lese har kost meg masse i dag tross trist beskjed om noen i familie ❤️❤️:rose::rose: ❤️❤️:gruppeklem::gruppeklem:

:klem3:

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...