AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #1 Skrevet 6. februar 2023 Ble baby veldig aktiv når den kom ut? Føler jeg får så mye kommentarer på at baby er veldig aktiv i magen, og er redd hun blir slik i virkeligheten da jeg selv har adhd Anonymkode: c086c...cee
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #2 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ble baby veldig aktiv når den kom ut? Føler jeg får så mye kommentarer på at baby er veldig aktiv i magen, og er redd hun blir slik i virkeligheten da jeg selv har adhd Anonymkode: c086c...cee På ultralyd sov han, hver gang i starten. Vi fikk ingen fine bilder av han. Men han var veldig aktiv siste månedene. Da kommenterte de på det støtt og stadig (vi hadde en del oppfølging). Når han kom ut, var han verdens roligste baby. Han sover, spiser og gråter aldri (kun når han har vondt i magen, litt sulten eller overtrøtt): Anonymkode: a8e9d...bfe
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #3 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ble baby veldig aktiv når den kom ut? Føler jeg får så mye kommentarer på at baby er veldig aktiv i magen, og er redd hun blir slik i virkeligheten da jeg selv har adhd Anonymkode: c086c...cee Ble en rolig sovebaby. Kjedet meg de første månedene i permisjon fordi hun bare sov. Anonymkode: bbcde...f7f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #4 Skrevet 6. februar 2023 En liten villbass Anonymkode: 981b1...7af
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #5 Skrevet 6. februar 2023 Første unge , rolig i magen. Aktiv utenfor Andre ungen, aktiv i magen. Rolig utenfor Anonymkode: 9b682...eb2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #6 Skrevet 6. februar 2023 Min var veldig aktiv i magen og er over snittet aktiv i dag som 2,5 åring. Han har alltid vært slik. Aldri ligget mye i ro og sovet lite 🙈 Anonymkode: 56ab0...869
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #7 Skrevet 6. februar 2023 En rolig baby som sov mye de første månedene, samtidig så ble det en baby som fysisk og motorisk utviklet seg fortere enn andre på hens alder, og nå er veldig aktiv. Ikke et vanskelig barn men med et behov for å være aktiv, utforske, leke osv. Anonymkode: 03e6e...09c
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #8 Skrevet 6. februar 2023 Min fylte nettopp ett år nå. Rolig sovebaby. Har hele tiden vært veldig nysgjerrig og observert mye. Er sjeldent i ro nå som han har begynt å bevege seg, men må ikke aktiviseres konstant. Finner sin egen moro på egen hånd. Henger etter med grovmotorikk, men har vært tidlig ute med finmotorikk og språk. Broren min var likedan i magen. Han var spinnvill fra han var nyfødt til han begynte på ungdomsskolen, hadde det fryktelig travelt med alt og gikk fra han var 6 måneder. Fant man han ikke, lette man i høyden først, liksom. Ikke ADHD - bare veldig aktiv. Nå er han 30 år og det roligste og lateste mennesket jeg kjenner. 😂 Anonymkode: b1056...40d 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #9 Skrevet 6. februar 2023 Meget aktiv unge som nektet å la jordmor komme til. Snudde ryggen til og sparket bort apparatet. Fikk en unge som er veldig aktiv som våken, men superenkel å legge både til dupper og til natta. Veldig fin balanse Anonymkode: 25985...77e
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #10 Skrevet 6. februar 2023 Min første var veldig rolig i magen, var veldig aktiv som baby og barn. Andre var rolig i magen og helt gjennomsnittlig aktiv som baby og barn. Tredje var bajas i magen og veldig rolig som baby og barn. Med andre ord, ingen sammenheng hos meg. Anonymkode: 49bf2...82d
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #11 Skrevet 6. februar 2023 Den babyen som jordmoren kommenterte var veldig aktiv og som tilsynelatende aldri var i ro, har vært en ganske rolig type etter fødsel. Søsteren, som i følge barnehagen er mer aktiv enn gjennomsnittet, var også aktiv i magen, syntes jeg. Men ikke like mye, og det var aldri noen som kommenterte det. Anonymkode: 36459...d01
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #12 Skrevet 6. februar 2023 High need baby som aldri sov, og er en fireåring som henger i taklampa nå. Anonymkode: 33649...3ad 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #13 Skrevet 6. februar 2023 Tror ikke jeg vet av noen som ikke har fått beskjed om at babyen er aktiv på ultralyd 🤪 går igjen hos alle i termingruppa ihvertfall. Er gravid med nr 3 og har fått høre det med alle. Anonymkode: 33a51...bcc
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #14 Skrevet 6. februar 2023 Første barnet var veldig aktiv i magen og spesielt om natten og tidlig morgen. Ut kom en duracellkanin som alltid har sovet dårlig på natten og startet morgenen veldig tidlig. Slik er han fremdeles og han er nå 4 år. Andre barnet var veldig rolig og spesielt rolig på natten og tidlig morgen. Han er en rolig type som sover bra om natten og gjerne sover lenge om morgenen. Så for meg var barna helt like utenfor magen som inne i magen. Anonymkode: bf26a...2a8
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #15 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tror ikke jeg vet av noen som ikke har fått beskjed om at babyen er aktiv på ultralyd 🤪 går igjen hos alle i termingruppa ihvertfall. Er gravid med nr 3 og har fått høre det med alle. Anonymkode: 33a51...bcc Alle babyer skal jo være aktive, men det er nok noen som er i overkant aktive også! Anonymkode: a8e9d...bfe
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #16 Skrevet 6. februar 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Tror ikke jeg vet av noen som ikke har fått beskjed om at babyen er aktiv på ultralyd 🤪 går igjen hos alle i termingruppa ihvertfall. Er gravid med nr 3 og har fått høre det med alle. Anonymkode: 33a51...bcc Min var aktiv i den forstand at han "danset" så mye inni der at de slet med å se det de skulle og å måle på ultralyder, og å kjenne hvilken ende av kroppen som var hvor. Jeg sov omtrent ikke på grunn av aktivitetsnivået. Jordmoren min kalte meg sentrifugen.. 😂 Anonymkode: b1056...40d 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #17 Skrevet 6. februar 2023 Veldig aktiv når hun kom ut og Eller, på dagtid sov hun ganske godt og mye de første 2 mnd da. Men generelt vært fysisk aktiv og våken. Antar det er litt tilfeldig. Anonymkode: 9ca62...8e9
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #18 Skrevet 6. februar 2023 Min var veldig aktiv i magen og ble ganske spinnvill utenfor også. Da han var litt over 2 år ble det mer positiv energi da, og lenger sånn "rive ned og ødelegge alt"-energi. Anonymkode: 3de05...83d
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #19 Skrevet 6. februar 2023 Han var aktiv i magen, veldig😅 Første året sov han for det meste, men så våknet han😂 Vært spinnvill siden da, er 6 år nå😅 Anonymkode: c4f42...2b4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #20 Skrevet 6. februar 2023 Hadde ekstremt aktiv baby i magen, og her var det turning hele tiden, tok meg ofte flere timer å sovne, for det var så mye aktivitet i magen, hoppe på blæra og opp i ribbeina, skjedde hele tiden. Så hender og føtter ofte, så ut som hun prøvde å bokse og sparke seg ut. Og da hun ble født, lå hun 2 uker til lading, så var det fult kjør. Det skulle skje noe hele tiden, skulle aldri ligge i vogn, for skulle se alt rundt seg, og kom seg veldig tidlig rundt omkring. Men hun sov godt på natta. Og de dagene vi hadde vært veldig aktive, sov hun godt på dagtid også. Hun er voksen i dag, men har alltid vært en svært aktiv person, og holdt på med mye idrett. Andre babyen var rolig, og helt lik på utsiden. Anonymkode: b2c84...a01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå