AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #1 Skrevet 5. februar 2023 Noen som har tips til god kokebok, evt. matblogg, med oppskrifter på mat som er så "ren" (minst mulig prosessert) og lettvint som mulig? Jeg er en deprimert alenemamma uten avlastning som gjerne vil spise litt bedre. Men jeg avskyr å lage mat, og misliker oppskrifter med tusen ingredienser og vendinger 🙈 Er derfor ute etter enkle retter med rene råvarer 😊 Og ja, jet klarer sikkert å komme på noen enkle oppskrifter selv, men vil gjerne spise litt variert og. Anonymkode: 839c5...bbe
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #2 Skrevet 5. februar 2023 Jeg elsker Ottolenghis Simple. Tror den heter Enkelt på norsk. Anonymkode: 2c1a4...e0b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #3 Skrevet 6. februar 2023 Sjekk ut Linda Stuhaug Anonymkode: b0786...04e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #4 Skrevet 8. februar 2023 Emilie Nereng. Følger henne på IG (emilienutrition) og vurderer å kjøpe boka hennes. Hun lager så mye lekkert som også er enkelt. Har fått mange gode tips ved å følge henne. Anonymkode: dea8e...2c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå