AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #1 Skrevet 5. februar 2023 Var på første date med han. Han er så kjekk og hyggelig. Vi var sammen i ca 9timer tiden gikk raskere enn jeg trodde. Vi brukte ca 1 time på kyssing og klining til slutt (det var han som tok initiativ og jeg klarte ikke å trekke meg tilbake🙈). Høres det normalt ut liksom eller er det sånn at han er bare ute etter en ting? Jeg liker han veldig godt og er redd å meste han. Anonymkode: 6dc73...d75
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #2 Skrevet 5. februar 2023 Jeg tror aldri i mitt liv jeg har tatt tida på kyssing. Det er jo typisk stunder hvor tida står stille. Vi vet ikke hva han du dater er ute etter. Du må selv finne ut hva du er ok med å gjøre på en date. Anonymkode: 3c3d1...bcb
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #3 Skrevet 6. februar 2023 Høres ut som han er ute etter bare en ting ja. Anonymkode: 586bb...e87
Fremmed fugl Skrevet 6. februar 2023 #4 Skrevet 6. februar 2023 Han brukte 9 timer sammen med deg. Dere hadde ikke sex. Du skriver ikke at han maser om sex. Tenker bare dere hadde god "kjemi". PS. Vet ikke om det helt teller som en date, men jeg og hun som jeg har vært sammen med i 14 år (eller er det 15) og godt gift med... vi var sammen mye kortere første "date" og brukte mer tid på kyssing og klining. Tok vel tre måneder etter det å til neste "base".
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #5 Skrevet 6. februar 2023 Fremmed fugl skrev (12 minutter siden): Han brukte 9 timer sammen med deg. Dere hadde ikke sex. Du skriver ikke at han maser om sex. Tenker bare dere hadde god "kjemi". PS. Vet ikke om det helt teller som en date, men jeg og hun som jeg har vært sammen med i 14 år (eller er det 15) og godt gift med... vi var sammen mye kortere første "date" og brukte mer tid på kyssing og klining. Tok vel tre måneder etter det å til neste "base". Høres bra ut😍 Han prøvde ikke seg engang. Vi hadde utrolig god kjemi. Anonymkode: 6dc73...d75 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå