AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #1 Skrevet 5. februar 2023 Må si jeg ble litt satt ut da jeg så dette, og vedkommende sa at den er søt og rampete på samme tid og at ikke alle vet hva det er. Til og med moren min på 60 år vet hvordan playboy logoen ser ut... Rødt flagg anyone? Anonymkode: d35ed...8da
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #2 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Må si jeg ble litt satt ut da jeg så dette, og vedkommende sa at den er søt og rampete på samme tid og at ikke alle vet hva det er. Til og med moren min på 60 år vet hvordan playboy logoen ser ut... Rødt flagg anyone? Anonymkode: d35ed...8da Så flaut? Anonymkode: c1ce3...8d4 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #3 Skrevet 6. februar 2023 Rødt flagg at han syns det er kult og ikke skammer seg over den ja Playboy var harry lenge før historiene om overgrep og grooming kom frem i lyset, men du kan jo konfrontere han med at hugh hefner groomet og voldtok samt pimpet ut unge jenter og gjøre han oppmerksom på at å være symbolet støtter all dritten som skjedde innad playboy og se om han skammer seg da eller fortsatt syns tatoveringen er kul Anonymkode: e6747...dbc 1
bbc2 Skrevet 6. februar 2023 #4 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Må si jeg ble litt satt ut da jeg så dette, og vedkommende sa at den er søt og rampete på samme tid og at ikke alle vet hva det er. Til og med moren min på 60 år vet hvordan playboy logoen ser ut... Rødt flagg anyone? Anonymkode: d35ed...8da Er mer flaut at kvinner i voksen alder går rundt å lager 'rødt flag" eller " turn off" av absolutt alt Alle de minste ubetydelige detaljene er rødt flagg. Dere trenger hjelp. Lukter narsisime lang vei Ang tatoveringen så syns jeg ikke den er kul , mer motsatt men hadde ikke gått rundt og tenkt rødt flagg eller latt det satt en stopper for meg i det hele tatt. Mange har en stygg tatovering de tok for lenge siden som de ikke gidder å fjerne 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #5 Skrevet 6. februar 2023 bbc2 skrev (3 minutter siden): Er mer flaut at kvinner i voksen alder går rundt å lager 'rødt flag" eller " turn off" av absolutt alt Alle de minste ubetydelige detaljene er rødt flagg. Dere trenger hjelp. Lukter narsisime lang vei Ang tatoveringen så syns jeg ikke den er kul , mer motsatt men hadde ikke gått rundt og tenkt rødt flagg eller latt det satt en stopper for meg i det hele tatt. Mange har en stygg tatovering de tok for lenge siden som de ikke gidder å fjerne Å fjerndiagnostisere kvinner med en svært alvorlig og sjelden personlighetsforstyrrelse (som for øvrig rammer fler menn enn kvinner) er veldig uforsvarlig og useriøst. Tror ikke du vet hva lidelsen innebærer engang fordi det å mislike en kvinnefiendtlig tatovering og dagsaktuelle kvinnefiendtlige holdninger i og med at han fortsatt syns tatoveringen er kul, har ingenting med narssissisme å gjøre. En som ikke ser noe "rødt flagg" med det må selv være kvinnefiendtlig. Ikke overraskende er du mann, men du driter kanskje i hakekors og sånn også Anonymkode: e6747...dbc 3 1
bbc2 Skrevet 6. februar 2023 #6 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Å fjerndiagnostisere kvinner med en svært alvorlig og sjelden personlighetsforstyrrelse (som for øvrig rammer fler menn enn kvinner) er veldig uforsvarlig og useriøst. Tror ikke du vet hva lidelsen innebærer engang fordi det å mislike en kvinnefiendtlig tatovering og dagsaktuelle kvinnefiendtlige holdninger i og med at han fortsatt syns tatoveringen er kul, har ingenting med narssissisme å gjøre. En som ikke ser noe "rødt flagg" med det må selv være kvinnefiendtlig. Ikke overraskende er du mann, men du driter kanskje i hakekors og sånn også Anonymkode: e6747...dbc Snakk for deg selv Så og si 99 prosent av fjerndiagnoseringen her skjer av kvinner Mye spekulasjoner ang diagnoser hbem som er rasist, homofob osv uten et snev av bevis eller noenting Ang kvinnefiendtlighet så er ikke kritisering av kvinner hat, akkurat som å kritisere en mann eller menn ikke er hat 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #7 Skrevet 6. februar 2023 bbc2 skrev (7 minutter siden): Snakk for deg selv Så og si 99 prosent av fjerndiagnoseringen her skjer av kvinner Mye spekulasjoner ang diagnoser hbem som er rasist, homofob osv uten et snev av bevis eller noenting Ang kvinnefiendtlighet så er ikke kritisering av kvinner hat, akkurat som å kritisere en mann eller menn ikke er hat Fullstendig enig .. damer er værst i å kalle mannfolk psykopat eller narsissist. Sjelden andre veien. For det andre også enig at alt for mye er rødt flagg i dag. Det som er rødt flagg for noen bryr andre seg ikke om og motsatt. kvinne Anonymkode: 4079c...924
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #8 Skrevet 6. februar 2023 De fleste vet hvordan logoen til playboy ser ut for de har tross alt eksistert veldig lenge og er ganske så kjent. Det å i det hele tatt ta det som tatovering når man først skal ta en tatovering er ganske teit, men det å synes at den er søt og rampete er enda teitere. For min del hadde det kommet an på hvordan han var ellers. En sånn ting er greit nok, men flere sånne ting hadde vært mindre greit. Man må se helheten og ikke én ting isolert sett. Anonymkode: d02cd...4bc
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #9 Skrevet 6. februar 2023 bbc2 skrev (1 time siden): Snakk for deg selv Så og si 99 prosent av fjerndiagnoseringen her skjer av kvinner Mye spekulasjoner ang diagnoser hbem som er rasist, homofob osv uten et snev av bevis eller noenting Ang kvinnefiendtlighet så er ikke kritisering av kvinner hat, akkurat som å kritisere en mann eller menn ikke er hat Ok, den klagingen din om kvinner og fjerndiagnosistering og din irritasjon over bruk av begreper som rasist og homofob kan du lage din egen tråd om. Og er det ikke litt dobbeltmoralsk å først fjerndiagnostisere noen også klage på at kvinner gjør det? De tilfellene jeg ser kvinner her bruke begrepet narsissist så er det i det minste narsissistisk oppførsel som skrives om, noe det ikke er i dette tilfellet. Og hva da om kvinnefiendtlighet? Jeg nevnte kvinnefiendtlighet fordi playboy konsernet er det og playboy sjefen har begått overgrep og grooming over mange tiår! Jeg har aldri påstått at å kritisere kvinner er kvinnefiendtlig, men jeg sa at en som ikke ser at det er et problem eller rødt flagg at daten støtter kvinnefiendtlige holdninger ved å støtte playboy selv etter alt som har kommet frem om playboy, selv må være kvinnefiendtlig og det er jo riktig. Anonymkode: e6747...dbc 1
bbc2 Skrevet 6. februar 2023 #10 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ok, den klagingen din om kvinner og fjerndiagnosistering og din irritasjon over bruk av begreper som rasist og homofob kan du lage din egen tråd om. Og er det ikke litt dobbeltmoralsk å først fjerndiagnostisere noen også klage på at kvinner gjør det? De tilfellene jeg ser kvinner her bruke begrepet narsissist så er det i det minste narsissistisk oppførsel som skrives om, noe det ikke er i dette tilfellet. Og hva da om kvinnefiendtlighet? Jeg nevnte kvinnefiendtlighet fordi playboy konsernet er det og playboy sjefen har begått overgrep og grooming over mange tiår! Jeg har aldri påstått at å kritisere kvinner er kvinnefiendtlig, men jeg sa at en som ikke ser at det er et problem eller rødt flagg at daten støtter kvinnefiendtlige holdninger ved å støtte playboy selv etter alt som har kommet frem om playboy, selv må være kvinnefiendtlig og det er jo riktig. Anonymkode: e6747...dbc Hvordan er playboy konsernet kvinnefiendlig? Playboy har gitt kvinner enorme muligheter, de fleste av dem hadde jobbet på walmart om dem ikke hadde fått jobb hos playboy Kvinner som jobber der velger selv og tjener enorme summer
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #11 Skrevet 6. februar 2023 bbc2 skrev (54 minutter siden): Hvordan er playboy konsernet kvinnefiendlig? Playboy har gitt kvinner enorme muligheter, de fleste av dem hadde jobbet på walmart om dem ikke hadde fått jobb hos playboy Kvinner som jobber der velger selv og tjener enorme summer Oida.... Du trenger virkelig å oppdatere deg. Så flaut! Anonymkode: e6747...dbc 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #12 Skrevet 6. februar 2023 Jeg tenker at man ikke skal dømme folk for feil de har gjort i ungdumstida. Men at han syns den er "søt" i 2023 hadde nok utløst en grundig mengde spørsmål knyttet til hans kvinnesyn fra meg som han skulle svart godt på. Og den tatoveringen bør være et sted andre ikke kan se, for jeg hadde skjemtes av å gå sammen med noen med en sånn tatovering. Anonymkode: 2a654...95d
bbc2 Skrevet 6. februar 2023 #13 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Oida.... Du trenger virkelig å oppdatere deg. Så flaut! Anonymkode: e6747...dbc Er du som driter deg ut her. Spurte hvordan playboy er kvinnefiendlig, du svarte med personangrep og latterligjøring istenfor p argumentere hvorfor dette er kvinnefiendlig. Ergo du har ikke peiling🤣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå