Fionas Skrevet 5. februar 2023 #1 Skrevet 5. februar 2023 (endret) Barn som er veldig glad i å opptre. Er det greit at de får oppmerksomhet i hele besøket eller å dempe seg slik at de voksene får prate. Barna er vant til opptreden å blir veldig intense. Barna går på barneskole og mellomtrinnet. Endret 5. februar 2023 av Fionas
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #2 Skrevet 5. februar 2023 Opptre? Hvordan mener du? Anonymkode: 9951f...b49
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #4 Skrevet 5. februar 2023 Fionas skrev (Akkurat nå): Dans og sang Aha. Jeg hadde latt dem vise frem for eksempel en dans eller sang, men ikke under hele besøket nei. Viktig å lære seg at man ikke kan få fokus hele tiden. De er jo også store barn. Anonymkode: 9951f...b49 6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #5 Skrevet 5. februar 2023 Oi, de må gjerne opptre litt. Så må de gå og leke. Barn skal ikke synge og danse og kreve full oppmerksomhet fra alle voksne hele besøket. Anonymkode: 3d548...cd6 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #6 Skrevet 5. februar 2023 Jeg syns det er dritkjedelig å måtte se barn opptre, men om de jeg besøker ønsker dette, så respekter jeg selvsagt det. Jeg bare unngår å dra så ofte på besøk til sånne mennesker😊 Anonymkode: dc6b7...064 6 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #7 Skrevet 5. februar 2023 Hadde ikke orket å dra noe særlig på besøk der de holdt på sånn i hvert fall. Det der er bare interessant for de absolutt nærmeste. Kan til nød lide meg gjennom et par minutter, men det er mer enn nok for meg. Anonymkode: ca97f...c57 5
Fionas Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2023 Ok da kan jeg med god samvittighet be de roe seg 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå