AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #1 Skrevet 5. februar 2023 Vi er begge i 20 årene og vi har snart vært sammen i 1 år. Når vi var 5 måneder i forholdet så tekstet han ofte med en venninne som alltid var i hans andre plass på snapchat de snakket mer om memes og var i en gruppe med 2 andre kompiser, tenkte ikke så mye over det, men virket som kjæresten min alltid ble små skuffet når hun ikke kunne være med oss på fest eller spillkveld hos han, hun hadde andre planer. Har hatt en lite magefølelse anngående denne kvinnen. Angret for at jeg snoket i dems meldinger😳 men det var ikke et så uskyldig vennskap de hadde må jeg si, uansett om det var 1 år før vi møttet hverandre, de skrev litt små frekke meldinger til hverandre hvor mye han gledet seg til å kjenne på kroppen hennes, og der hun var redd får å såre han, og der hun fortalte masse emosjonelle ting til han. en gang i blant nevner han denne venninna «å hun er helt i østlandet» osv, og helt ærlig synes jeg det er ekkelt etter å ha lest meldingene dems. Hvorfor han foresatt føler på å ha kontakt med henne, uansett om det ser ut som de tekster annen vær måned, men ekkelt å tenke på🙄 andre som har opplevd lignendes? Anonymkode: de68c...1c7 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #2 Skrevet 5. februar 2023 Spør han casual om det har vært noe mellom dem noen gang? Anonymkode: f6f91...872
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #3 Skrevet 5. februar 2023 Hæ? Hvorfor skulle han ikke ha kontakt med henne? Anonymkode: 05e5c...4cf 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #4 Skrevet 5. februar 2023 Kanskje du ikke skulle snoket? Slå opp med den stakkars fyren, og skaff deg hjelp. Anonymkode: 00a5d...df4 2 1
Snok1 Skrevet 5. februar 2023 #5 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): .Angret for at jeg snoket i dems meldinger😳 men det var ikke et så uskyldig vennskap de hadde må jeg si, uansett om det var 1 år før vi møttet hverandre, de skrev litt små frekke meldinger til hverandre hvor mye han gledet seg til å kjenne på kroppen hennes, og der hun var redd får å såre han, og der hun fortalte masse emosjonelle ting til han. en gang i blant nevner han denne venninna «å hun er helt i østlandet» osv, og helt ærlig synes jeg det er ekkelt etter å ha lest meldingene dems. Hvorfor han foresatt føler på å ha kontakt med henne, uansett om det ser ut som de tekster annen vær måned, men ekkelt å tenke på🙄 andre som har opplevd lignendes? Anonymkode: de68c...1c7 Du får jo som fortjent når du bryter loven. Pugg denne regelen: Dersom du i utgangspunktet er usikker på partneren din blir du alltid ti ganger mer usikker av å snoke på telefonen. Husk dette til neste kjæreste etter at dette forholdet har gått i dass. 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #6 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hæ? Hvorfor skulle han ikke ha kontakt med henne? Anonymkode: 05e5c...4cf Trodde man pleide å fase ut slike «vennskap» når man kommer seg i et serriøst forhold ellers er det bare meg med den tankegang😅 Anonymkode: de68c...1c7 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #7 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Kanskje du ikke skulle snoket? Slå opp med den stakkars fyren, og skaff deg hjelp. Anonymkode: 00a5d...df4 Trivelig kommentar 😛 Anonymkode: de68c...1c7 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #8 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Trodde man pleide å fase ut slike «vennskap» når man kommer seg i et serriøst forhold ellers er det bare meg med den tankegang😅 Anonymkode: de68c...1c7 Med mindre de fortsatt driver og flørter og slikt, så ser jeg egentlig ingen grunn til at man skal kvitte seg med venner nei. Anonymkode: 6e0f8...a5f 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #9 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Trodde man pleide å fase ut slike «vennskap» når man kommer seg i et serriøst forhold ellers er det bare meg med den tankegang😅 Anonymkode: de68c...1c7 Jo stemmer det. Er ikke ok å beholde nære vennskap med tidligere sexpartnere når man er i et forhold. Er bare mange ulojale personer inne på dette forumet som prøver å gjøre det greit Anonymkode: 979fd...bf6 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #10 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Med mindre de fortsatt driver og flørter og slikt, så ser jeg egentlig ingen grunn til at man skal kvitte seg med venner nei. Anonymkode: 6e0f8...a5f Men hva er behovet for det? det har vert en historie der før. jeg kunne aldri ha sex med «venner» pulevenn er noe annet men noe man faser ut Anonymkode: de68c...1c7 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #11 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jo stemmer det. Er ikke ok å beholde nære vennskap med tidligere sexpartnere når man er i et forhold. Er bare mange ulojale personer inne på dette forumet som prøver å gjøre det greit Anonymkode: 979fd...bf6 Trodde jeg var den eneste med slik tankegang. Jeg faser tidlige sexpartnere når jeg kommer meg opp i et forhold.. det er bare uaktuelt og ha så nært vennskap med dem. Og ikke rettferdighet mot ny partner. Anonymkode: de68c...1c7 3 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #12 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jo stemmer det. Er ikke ok å beholde nære vennskap med tidligere sexpartnere når man er i et forhold. Er bare mange ulojale personer inne på dette forumet som prøver å gjøre det greit Anonymkode: 979fd...bf6 Tullprat. Anonymkode: 05e5c...4cf 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #13 Skrevet 6. februar 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Hæ? Hvorfor skulle han ikke ha kontakt med henne? Anonymkode: 05e5c...4cf Fikk du med deg at han hadde skrevet at han "gledet seg til å kjenne på kroppen hennes"! Det er jo laaaaangt uten for!!!! Helt klart utroskap selv om han faktisk ikke har gjort den handlingen ennå. Anonymkode: 097a3...b37 2
Snok1 Skrevet 6. februar 2023 #14 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Trodde man pleide å fase ut slike «vennskap» når man kommer seg i et serriøst forhold ellers er det bare meg med den tankegang😅 Anonymkode: de68c...1c7 Jeg beholder gamle sexvenner så lenge det nye forholdet bare er serriøst, men dersom forholdet utvikler seg til å bli seriøst går jeg over til å bli monogam. #sarkasmevarsel
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #15 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Fikk du med deg at han hadde skrevet at han "gledet seg til å kjenne på kroppen hennes"! Det er jo laaaaangt uten for!!!! Helt klart utroskap selv om han faktisk ikke har gjort den handlingen ennå. Anonymkode: 097a3...b37 Tull. Anonymkode: 05e5c...4cf
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #16 Skrevet 6. februar 2023 Pulevenner er jo de minst verdt personene en velger da de er til bruk og kast, en puler jo ikke noen som har en betydning for deg og en vil ha noe mer med å gjøre så lenge en ikke vil ha et forhold med dem. Spesielt menn ligger jo som regel ikke med damer de syns er pene en gang, men de de får. De som skal på død og liv skal holde kontakt med disse når de kommer i forhold har helt klart: Enten særlig sterke følelser for dem de er i forhold med og må holde på mulighetene da de innerst inne vet at forholdet ikke vil fungere. Eller fordi de har så lite draget at de ikke tør å kutte ut de få som faktisk vil ha dem. Eller så er har de lite venner og må holde på de få de har. Typen din er nok i en av disse kategoriene. Er typen din uattraktiv? Har han få venner? Hvis ikke en av dem så ville jeg vurdert følelsene han har for deg og tanker om forholdet deres. Kanskje han egentlig har sterkere følelser for henne enn deg, vil du være andrevalget hans? Anonymkode: c0204...68a 1
Million Skrevet 6. februar 2023 #17 Skrevet 6. februar 2023 Hva i all verden betyr "å hun er helt i østlandet"? 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #18 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fikk du med deg at han hadde skrevet at han "gledet seg til å kjenne på kroppen hennes"! Det er jo laaaaangt uten for!!!! Helt klart utroskap selv om han faktisk ikke har gjort den handlingen ennå. Anonymkode: 097a3...b37 Han skrev dette før vi ble sammen men tanken på at dette ikke har vært en uskyldig vennskPAp føles litt ekkelt når han fikk dilla på å snappe med hun igjen. Ut i fra meldingene virket det ut som hun hadde 0 interesse av å henge med oss uansett i byen/fest eller spillkveld. Så forstå ikke helt at han gadd å invitere henne engang. Til nå er hun lite nevnt håper bare at de ikke får dilla på å tekste så mye igjen. Anonymkode: de68c...1c7
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #19 Skrevet 6. februar 2023 Hva er det egentlig som feiler folk i dag, de fra ung alder og opp til middelaldrende? Glad jeg er gift og slipper å ha med folk som har såkalte "pulevenner" å gjøre. For et kvalmt konsept. Anonymkode: 097a3...b37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå