AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #1 Del Skrevet 5. februar 2023 De siste dagene har jeg fått e post fra noe som kaller seg" Vipps Trust& Safety-teamet" om at min Vippskonto er midlertidig suspendert. Dette må da være svindel? Jeg bruker Vipps sjelden, har faktisk ikke brukt den dette året! Anonymkode: 7535c...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 5. februar 2023 #2 Del Skrevet 5. februar 2023 Ja, det er svindel og dette har det blitt opplyst om i medier også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 5. februar 2023 #3 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De siste dagene har jeg fått e post fra noe som kaller seg" Vipps Trust& Safety-teamet" om at min Vippskonto er midlertidig suspendert. Dette må da være svindel? Jeg bruker Vipps sjelden, har faktisk ikke brukt den dette året! Anonymkode: 7535c...eab Da åpner du app-en og sjekker om alt er som det skal. Ikke ta utgangspunkt i noen mail... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #4 Del Skrevet 5. februar 2023 Fjugur skrev (2 minutter siden): Ja, det er svindel og dette har det blitt opplyst om i medier også Oj, det har jeg ikke fått med meg..Sovet i timen. Anonymkode: 7535c...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #5 Del Skrevet 5. februar 2023 Mezzosoprena skrev (4 minutter siden): Da åpner du app-en og sjekker om alt er som det skal. Ikke ta utgangspunkt i noen mail... Nå har jeg sjekket Vipps,der var alt o.k. Så det er svindel, som jeg trodde! Anonymkode: 7535c...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 5. februar 2023 #6 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå har jeg sjekket Vipps,der var alt o.k. Så det er svindel, som jeg trodde! Anonymkode: 7535c...eab Ikke sant? Det kunne du jo ha gjort med en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå