AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #1 Skrevet 5. februar 2023 Jeg syns det. Er livredd heterofile menn pga stygge ting de har gjort mot meg. Homofile menn er mye hyggeligere. Føler meg mer vel på London pub enn Sir Winston for å si det sånn. Bare god stemning, og ingen som sier jeg er en stygg hore som burde dø. Flere som har samme erfaring? At homofile er snillere? Anonymkode: 3daf7...634
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #3 Skrevet 5. februar 2023 Snillhet har ingenting med legning å gjøre. Hvis du møter folk som sier du er en stygg hore som burde dø på utesteder du går, synes jeg du skal finne andre steder å henge. Det finnes ikke vanlig. Anonymkode: a69b9...b63 3 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #4 Skrevet 5. februar 2023 Nei, det er tilfeldigheter. Snille menn kan ha alle mulige legninger. Stereotypen på homofile menn er vel forøvrig at de sladrer og kommer med stikk om andres utseende og stil. Anonymkode: 98e12...7cf 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #5 Skrevet 5. februar 2023 Just now, AnonymBruker said: Nei, det er tilfeldigheter. Snille menn kan ha alle mulige legninger. Stereotypen på homofile menn er vel forøvrig at de sladrer og kommer med stikk om andres utseende og stil. Anonymkode: 98e12...7cf Jeg mener ikke at dette stemmer altså. Frekke menn kan også ha alle mulige legninger. Anonymkode: 98e12...7cf 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #7 Skrevet 5. februar 2023 Det finnes bra og dårlige folk både blant homofile,lesbiske, bifile og heterofile. Jeg som lesbisk trives faktisk best vennskapelig med heterofile menn (Jada , jeg vet at det ikke er mulig for heterofile menn å være venn med kvinner i følge kg. Men i virkeligheten så går det helt fint an.) Jeg hadde en mannlig homofil lærer på videregående som var spydig og frekk , først og fremst mot jentene. Han var veldig dårlig likt. Han kom ikke ut før mange år senere, selv om det ikke kom som et sjokk på noen at han var homofil. Min erfaring er at de som sliter med å komme ut av skapet ofte er de værste,det gjelder lesbiske også. Har møtt en del folk de fleste vil unngå, både hos heterofile, homofile,lesbiske og bifile. Men heldigvis er de aller fleste folk greie 🙂 Anonymkode: 4dfca...6bd 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #8 Skrevet 5. februar 2023 Nei, ikke nødvendigvis. Noen av de har de skumle feminine trekkene som gjør de falskt snille. Anonymkode: d14fc...d6b 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #10 Skrevet 6. februar 2023 Ja. Mange heterofile menn er sexistiske og kvinnefiendglige, homofile har ikke den formen for toxic masculinity som heterofile har. Anonymkode: c4b3b...fb3 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #12 Skrevet 6. februar 2023 Som homofil mann vil jeg si mange homofile menn er ekstremt overfladiske, ekstremt selvopptatte og jålete. Som jo også kan sies om mange heterofile menn. Mens andre er snille, generøse, spennende, morsomme, og mer, som også kan sies om heterofile menn. Anonymkode: 9bfc6...f05 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #13 Skrevet 6. februar 2023 Jeg er heterofil og snill og grei. Har ikke noe særlig kontakt med damer da.. Anonymkode: 96a53...a3b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #14 Skrevet 6. februar 2023 Absolutt ikke min erfaring. Han er narsissistisk med psykopatiske trekk. Anonymkode: 710e8...f8f
AnonymBruker 42 Skrevet 6. februar 2023 #15 Skrevet 6. februar 2023 Homofile menn er jo omtrentlig 5000 "standard-avvikspoeng" mer bitchy enn den gjennomsnittlige tenåringsjenten - litt ettersom hvilke faktorer man tar i betraktning Det er iaf. mitt inntrykk. 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #16 Skrevet 6. februar 2023 Det er et par ord de fleste homofile ikke tåler så veldig godt- vagina er et eksempel eller om du bruker cis begrepet. Homofile er ikke særlig snille med hverandre, men er du hetro blir du forgudet blandt dem. Anonymkode: 855c8...c14
Laraa Skrevet 6. februar 2023 #17 Skrevet 6. februar 2023 Om homofile er snillere enn hetro folk? Det kommer jo helt an på fyren. Broren min er fantastisk og både han og svogeren min er jeg veldig glad i. Et godhjertet og morsomt par, så har du Jeff Dahmer da, som er rake motsetningen. Kommer med andre ord ikke an på legningen, men på personligheten
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #18 Skrevet 6. februar 2023 Nei, men homofile oppfører seg kanskje bedre på nett? Sjelden man ser bitre innlegg fra en homofil incel blant annet, finnes de egentlig? Og ironisk nok oppfører gjerne homofile menn seg bedre mot kvinner. Sikkert fordi vi ikke skuffer dem og svikter dem ved å nekte å gå på date med dem osv. Anonymkode: c826f...5f0
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #19 Skrevet 6. februar 2023 Nei. De homofile jeg kjenner er smiskete og overhyggelig ansikt til ansikt, men baksnakker deg bak ryggen din Anonymkode: 582a4...7a7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå