Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å se på det igjen av nysgjerrighet, er det noe fødeavdelingen har lagret og kan sende i posten, tror dere? Hadde vært greit å se på, bearbeide og prate med jordmor om det før neste fødsel.

Anonymkode: ba9fe...3a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal kunne gå, i allefall om de bruker programmet Natus. Ring avdelingen og sjekk :)

Anonymkode: c7841...979

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det skal kunne gå, i allefall om de bruker programmet Natus. Ring avdelingen og sjekk :)

Anonymkode: c7841...979

Takk for svar :) Det står Natus på de andre dokumentene, så jeg regner med det. Skal ringe dem.

Skrevet

Er det mye juks med partogrammer? Tenker hvis de tar dårlige vurderinger, skriver de det da opp likevel?

Anonymkode: 62597...0ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det mye juks med partogrammer? Tenker hvis de tar dårlige vurderinger, skriver de det da opp likevel?

Det vet jeg ikke. Var mye snålt under fødselen min, men opplevde ikke at de prøvde å legge skjul på noe i samtale med jordmor før utskriving, da vi gikk gjennom partogrammet og forløpet generelt.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Njæ, var noen ting som manglet i partogrammet mitt. Den ene feilvurderingen medførte at helsestasjonen måtte følge opp pustingen til barnet ekstra, og det fikk helsesykepleier telefon om. Var ikke oppført i verken partogrammet eller epikrisen. Da hun tok det opp med føden svarte de at epikrisen var skrevet med utgangspunkt i partogrammet, så det forklarer i det minste hvorfor det ikke sto der...

Anonymkode: eddb3...9e3

Skrevet

Ville bare sjekket, jeg! 

Satt og så gjennom partogrammet fra forrige fødsel nettopp, og fikk meg en liten aha-opplevelse av å se på det så lenge i ettertid. Uten å være helsepersonell blir det jo bare gjetninger, men det var likevel fint å på et vis få bekreftet at jeg vil gjerne ha ting litt annerledes under neste fødsel mtp. Smertelindring. 

Denne gangen skal jeg også sjekke at jeg får med hele partogrammet, på det jeg har er slutten av fødselen borte. Noe som er litt kjedelig, men tenker jeg ikke får gjort aå mye med det nå. 

Anonymkode: 8190f...4d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...