Gå til innhold

Kjefte på barn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 5.2.2023 den 19.54):

Hvordan håndterer dere og den andre forelderen barna? Skjønner at man ikke alltid gjør det rette og at man kan si ting man ikke mener eller bli sint. Jeg opplever dog at mannen min har veldig kort lunte med barna og kjefter på de, uttrykker tydelig at han er oppgitt over de, streng i stemmen med et ekkelt blikk på de og bruker en del sarkasme (som de ikke forstår). Ofte på småting eller på første ting de ikke hører etter på, altså uten en lang dag med masse episoder eller grensetesting fra barna. Får vondt av de. Jeg får vondt inne i meg. Samtidig vet jeg at jeg kan være litt for svak i forhold til grenser, så synes det kan være vanskelig å finne rett balanse her, mellom meg som svak og han som hard. Har dere noen tanker. (Er i kontakt med FVK og tatt COS)

Anonymkode: 12388...d45

Nei,nei , nei, sett deg ned medfart og gi STRENG BESKJED at han ble være rolig, det er straffbart å gjøre det din samboer gjør!!

Anonymkode: 2cee3...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 6.2.2023 den 7.33):

Jeg kjefter, når ungen gjør noe farlig eller prøver å skade meg, uten at noe annet fungerer. 

Anonymkode: fff9b...eac

Ok,men når ungen og du er rolig,bør du prate med han om hvordan han skal oppføre seg, ikke i kampens hete

Anonymkode: 2cee3...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...