AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #1 Skrevet 5. februar 2023 Jeg husker tilbake på barndommen min der vi hadde brevvenner ifra Litauen, vi sendte brev til hverandre, og sendte med sjokoladeplater. Jeg gledet meg sånn til hvert eneste brev som kom tilbake. Jeg kunne tenkt meg noe sånt nå i voksen alder. Med noen som vil matche med meg, typ samme alder, gjerne barn som er like gamle som mine, der man kan sende bilder, sjokolade, gaver osv. Er det noen som vet om hvordan man kan finne en brevvenn? Jeg ønsker gjerne en brevvenn utenfor Norge, mtp utveksling av kultur og sånt. Men er usikker på hvor jeg eventuelt skal begynne å lete. Tenker at dette nok hadde vært veldig gøy for barna også. Jeg har vurdert å bli fadder, nettopp for å ha noen å ha kontakt med på denne måten, men føler kanskje at det blir litt "skeivt". Anonymkode: 53349...d0d
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #2 Skrevet 5. februar 2023 Du bør spørre deg selv hva slags menneske du ser for deg at du har brevkontakt med. Mange har ikke råd til å sende brev post i dag. De vil kanskje foretrekke å være brevvenn via mail. Det tryggeste er kanskje at du finner noen via noen du kjenner, kanskje noen på din alder, kvinne og mor. Og så spørst det hva utdanning du har og slikt. Hadde vært enklest om det var noen du hadde blitt kjent med ansikt til ansikt først og så blitt enige om å holde kontakten. Selv hadde jeg ikke tatt sjansen, særlig ikke på noen helt ukjente som kan ha kriminelt nettverk og lignende. Anonymkode: 0b11c...c93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå