Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen nyttårsforsett-tråd ennå? Fant ingen.

Men jeg suller hjemme i barselpermisjon og har lyst til å gjøre opp status, drømme, planlegge...

Finnes det noen spennende planer/drømmer/forsetter for 2006 der ute?

Og da tenker jeg ikke på: gå ned noen kilo/begynne å trene/slutte å røyke.

Men noe større!

Så langt vet jeg at jeg vil:

- bli litt flinkere til å invitere, som et spark i baken skal jeg invitere til noen selskaper allerede NÅ, selv om de går av stabelen først i februar og april. Så kan jeg ikke feige unna selv om jeg er sliten når den tiden kommer

- bli mer sportyfriskus. komme meg ut i skogen med mann og barn og venner, bade meg blå i havet i sommer

- ta små og store turer, kjøre til Sandefjord en sommerkveld og se hva som skjer, ta med mannen på storbyhelg og ungene på øyhopping

- begynne å sjekke såvidt ang. veldedig arbeid som engasjerer meg, røde kors, u-landsgjelden

- og få meg en ny tatovering

:sjarmor:

Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine forsetter/planer/drømmer er:

-å bli flinkere til å bruke hytta, invitere med oss venner, grille og kose oss ved sjøen

-har endelig fått spisebord og plass til middagsgjester, så det å invitere venner til middag ønsker vi å bli flinkere til

-utnytte turmulighetene ved der vi bor

-Få til mange ferieturer - (Håper på sydentur i vinter, skiweekender på hotell eller leie leilighet, svalbardtur, praha i vår eller høst, frankrike til høsten igjen?, biltur i Norge for å besøke familie og gjerne en utenlandsstur til sommeren)

Kommer ikke på mer i farten...

Skrevet

Mine planer og drømmer for 2006:

- Bygge hus

- Bli gravid

- Norgesferie (sørlandet + vestlandet)

- Mer trening, invitere venner/familie oftere

- 1 utenlandstur

Skrevet

Mine planer for 2006:

* pusse opp vårt nyinnkjøpte hus :)

* bli flinkere til å gå ut med mannen istedet for å synke sammen i sofaen helg etter helg

* trene meg ut av ryggproblemene

Min drøm for 2006:

* bli gravid

Det blir nok enklere å vinne i lotto enn å oppfylle den drømmen... ;)

Skrevet

Krysser fingre for to stk. bli gravid i 2006 :)

Skrevet (endret)

Kanskje 3? ;) Ikke alt jeg kom på når jeg stresset med listen min idag på jobb. Har ingen konkrete planer, men i løpet av året kan mye skje :)

Endret av Chica
Skrevet

Mine planer er å få meg en relevant jobb, og å ta tilbake fritiden min med venner og trening :) Tror det er nok å håpe på.

Skrevet

Bra tråd!

Av konkrete planer er vel en av de viktigste hendelsene i mitt liv dette året at jeg jeg skal gifte meg :)

Ellers å være flink med trening og turer i fjellet --> holde rygg & kroppen generelt i sjakk.

Ønsker..

Å fortsatt opprettholde nære bånd til venner og familie. Håper å bli flinkere til å prioritere de som virkelig betyr noe og som det gir meg mye å tilbringe tid med. Ikke få dårlig samvittighet for å nedprioritere mennesker jeg ikke lenger føler jeg kjenner eller har noe som helst til felles med, selv om dette er bekjentskaper som går langt tilbake i tid. Heller dyrke nye vennskap, med venner som kjenner og setter pris på meg slik jeg er i dag!

Ønsker&håper også å få en mer spennende og relevant jobb, uten å måtte flytte på meg. (Tviler nok sterkt på jeg flytter uansett, da :sjenert: ).

Og sier ellers som Chica, man vet jo aldri hva som kan skje i løpet av året ;) (Selv om jeg ikke kan få meg til å tro at vi skal være så heldige..)

Skrevet

Planer for 2006:

- Jeg skal jobbe masse med å bli frisk

- frisk nok til å komme meg ut i jobb

- bytte yrke og komme meg over i en jobb som jeg virkelig kan være i

- også skal jeg ta opp endel interesser fra gammelt av

- jeg skal bli flink til å prioritere meg

- men også flinkere til å ta vare på venner, bygge på nyere relasjoner

ser frem til 2006. :)

Skrevet

Har dere noen slagplan for hvordan målene skal nås da, jenter?

Skrevet

Tror du hadde et veldig godt tips - det å invitere til selskaper fram i tid, slik at man MÅ gjennomføre det.

I tillegg har vi to fastlagte ferieturer allerede, mens resten fortsatt er i planleggingsfasen.

Angående hytteturer er planen å få tak i mammas turnusliste slik at jeg vet hvilke helger hytta er ledig!

Skrevet

Jeg tror jeg skal slutte å bite negler.

Jeg skal ikke røyke noe mer noe som helst

Jeg skal lære meg å bli ryddig

Skrevet

jeg skal prøve å rote mindre ;) For ellers blir mannen gal!

Skrevet

Mer mer!

Og tips meg om det finnes flere slike tråder.

Selv har jeg kommet opp med (eller, det er det vel egentlig Nike som har... :sjenert: ) et motto jeg skal ha i bakhodet hele 2006:

JUST DO IT!

(Si "JA" før du kjenner etter hvor godt sofaen sitter fast i r***)

Gjest christineemily
Skrevet

Jeg har store planer for 2006 :-D :

Jeg skal bli frisk igjen!

Jeg skal pusse opp badet!

Døgnet skal få flere timer, som jeg skal bruke på mannen, barna, venninner & meg selv!

Jeg skal bli mye flinkere til å si nei til ting... :sjenert: !

Jeg skal slå ut håret mer!

Skrevet

- Bli flinkere til å holde kontakt med/treffe venner

- Slutte å overanalysere alt

- Jobbe hardere på skolen

- Flytte ut herfra og inn med bestevenninnen :)

- Få meg jobb

Skrevet

Forresten er vel mitt hovedmål i 2006 å bli flinkere til å senke skuldrene og tenke at "det ordner seg", for jeg er en grusom kontrollfrik som helst vil ha alt på stell til enhver tid. :sjenert:

Skrevet

Morsomt å lese. Håper alle får til det dere ønsker. Men det hadde vært spennende å se hva slags slagplaner dere har tenkt å legge for å nå disse målene.

Selv tenker jeg i hvert fall at mine tanker om å bli

- mer sportyfriskus, kan ha som delmål å ha i hvert fall to skikkelig sportyfriskus dager hver måned. Skrive på kalenderen i slutten av hver måned en påminnelse om å sjekke om målet er nådd, hvis ikke må jeg pakke tursekken der og da :ler:

- ta små og store turer, her får vi satse på en i kvartalet, kanskje? Mannen og jeg gir hverandre en tur i julegave, den vil vel tas ut første kvartal

Skrevet

Jeg skal

- fortsette å trene og spise sundt

- holde sønnen min i ørene slik at han får gode karakterer på ungdomsskolen

- være mer sosial og ta opp kontakten med gamle venner (har begynt - sendt julekort!)

- finne ut hva jeg skal gjøre mht jobben - kjeder meg veldig på jobb og får ikke brukt kreativiteten min der, men den er trygg og godt betalt

- stitte mindre foran tv og pc på kveldene

- få meg katt

Skrevet
Min plan er å snike meg med på et par av Klips' tursekk-turer... :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...