Klips Skrevet 21. desember 2005 #1 Skrevet 21. desember 2005 Finnes det noen nyttårsforsett-tråd ennå? Fant ingen. Men jeg suller hjemme i barselpermisjon og har lyst til å gjøre opp status, drømme, planlegge... Finnes det noen spennende planer/drømmer/forsetter for 2006 der ute? Og da tenker jeg ikke på: gå ned noen kilo/begynne å trene/slutte å røyke. Men noe større! Så langt vet jeg at jeg vil: - bli litt flinkere til å invitere, som et spark i baken skal jeg invitere til noen selskaper allerede NÅ, selv om de går av stabelen først i februar og april. Så kan jeg ikke feige unna selv om jeg er sliten når den tiden kommer - bli mer sportyfriskus. komme meg ut i skogen med mann og barn og venner, bade meg blå i havet i sommer - ta små og store turer, kjøre til Sandefjord en sommerkveld og se hva som skjer, ta med mannen på storbyhelg og ungene på øyhopping - begynne å sjekke såvidt ang. veldedig arbeid som engasjerer meg, røde kors, u-landsgjelden - og få meg en ny tatovering Noen andre?
Gjest Chica Skrevet 21. desember 2005 #2 Skrevet 21. desember 2005 Mine forsetter/planer/drømmer er: -å bli flinkere til å bruke hytta, invitere med oss venner, grille og kose oss ved sjøen -har endelig fått spisebord og plass til middagsgjester, så det å invitere venner til middag ønsker vi å bli flinkere til -utnytte turmulighetene ved der vi bor -Få til mange ferieturer - (Håper på sydentur i vinter, skiweekender på hotell eller leie leilighet, svalbardtur, praha i vår eller høst, frankrike til høsten igjen?, biltur i Norge for å besøke familie og gjerne en utenlandsstur til sommeren) Kommer ikke på mer i farten...
Pepita Skrevet 21. desember 2005 #3 Skrevet 21. desember 2005 Mine planer og drømmer for 2006: - Bygge hus - Bli gravid - Norgesferie (sørlandet + vestlandet) - Mer trening, invitere venner/familie oftere - 1 utenlandstur
Fru Fomle Skrevet 21. desember 2005 #4 Skrevet 21. desember 2005 Mine planer for 2006: * pusse opp vårt nyinnkjøpte hus * bli flinkere til å gå ut med mannen istedet for å synke sammen i sofaen helg etter helg * trene meg ut av ryggproblemene Min drøm for 2006: * bli gravid Det blir nok enklere å vinne i lotto enn å oppfylle den drømmen...
Klips Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2005 Krysser fingre for to stk. bli gravid i 2006
Gjest Chica Skrevet 21. desember 2005 #6 Skrevet 21. desember 2005 (endret) Kanskje 3? Ikke alt jeg kom på når jeg stresset med listen min idag på jobb. Har ingen konkrete planer, men i løpet av året kan mye skje Endret 21. desember 2005 av Chica
Gjest Gjesta Skrevet 21. desember 2005 #7 Skrevet 21. desember 2005 Mine planer er å få meg en relevant jobb, og å ta tilbake fritiden min med venner og trening Tror det er nok å håpe på.
Gjest Alea Skrevet 22. desember 2005 #8 Skrevet 22. desember 2005 Bra tråd! Av konkrete planer er vel en av de viktigste hendelsene i mitt liv dette året at jeg jeg skal gifte meg Ellers å være flink med trening og turer i fjellet --> holde rygg & kroppen generelt i sjakk. Ønsker.. Å fortsatt opprettholde nære bånd til venner og familie. Håper å bli flinkere til å prioritere de som virkelig betyr noe og som det gir meg mye å tilbringe tid med. Ikke få dårlig samvittighet for å nedprioritere mennesker jeg ikke lenger føler jeg kjenner eller har noe som helst til felles med, selv om dette er bekjentskaper som går langt tilbake i tid. Heller dyrke nye vennskap, med venner som kjenner og setter pris på meg slik jeg er i dag! Ønsker&håper også å få en mer spennende og relevant jobb, uten å måtte flytte på meg. (Tviler nok sterkt på jeg flytter uansett, da ). Og sier ellers som Chica, man vet jo aldri hva som kan skje i løpet av året (Selv om jeg ikke kan få meg til å tro at vi skal være så heldige..)
aline Skrevet 22. desember 2005 #9 Skrevet 22. desember 2005 Planer for 2006: - Jeg skal jobbe masse med å bli frisk - frisk nok til å komme meg ut i jobb - bytte yrke og komme meg over i en jobb som jeg virkelig kan være i - også skal jeg ta opp endel interesser fra gammelt av - jeg skal bli flink til å prioritere meg - men også flinkere til å ta vare på venner, bygge på nyere relasjoner ser frem til 2006.
Klips Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #10 Skrevet 22. desember 2005 Har dere noen slagplan for hvordan målene skal nås da, jenter?
Gjest Chica Skrevet 22. desember 2005 #11 Skrevet 22. desember 2005 Tror du hadde et veldig godt tips - det å invitere til selskaper fram i tid, slik at man MÅ gjennomføre det. I tillegg har vi to fastlagte ferieturer allerede, mens resten fortsatt er i planleggingsfasen. Angående hytteturer er planen å få tak i mammas turnusliste slik at jeg vet hvilke helger hytta er ledig!
Gjest gjest1 Skrevet 22. desember 2005 #12 Skrevet 22. desember 2005 Jeg tror jeg skal slutte å bite negler. Jeg skal ikke røyke noe mer noe som helst Jeg skal lære meg å bli ryddig
liv Skrevet 22. desember 2005 #13 Skrevet 22. desember 2005 jeg skal prøve å rote mindre For ellers blir mannen gal!
Klips Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #14 Skrevet 22. desember 2005 Mer mer! Og tips meg om det finnes flere slike tråder. Selv har jeg kommet opp med (eller, det er det vel egentlig Nike som har... ) et motto jeg skal ha i bakhodet hele 2006: JUST DO IT! (Si "JA" før du kjenner etter hvor godt sofaen sitter fast i r***)
Gjest christineemily Skrevet 23. desember 2005 #15 Skrevet 23. desember 2005 Jeg har store planer for 2006 :-D : Jeg skal bli frisk igjen! Jeg skal pusse opp badet! Døgnet skal få flere timer, som jeg skal bruke på mannen, barna, venninner & meg selv! Jeg skal bli mye flinkere til å si nei til ting... ! Jeg skal slå ut håret mer!
Gjest Hel Skrevet 23. desember 2005 #16 Skrevet 23. desember 2005 - Bli flinkere til å holde kontakt med/treffe venner - Slutte å overanalysere alt - Jobbe hardere på skolen - Flytte ut herfra og inn med bestevenninnen - Få meg jobb
Gjest Gjesta Skrevet 23. desember 2005 #17 Skrevet 23. desember 2005 Forresten er vel mitt hovedmål i 2006 å bli flinkere til å senke skuldrene og tenke at "det ordner seg", for jeg er en grusom kontrollfrik som helst vil ha alt på stell til enhver tid.
Klips Skrevet 24. desember 2005 Forfatter #18 Skrevet 24. desember 2005 Morsomt å lese. Håper alle får til det dere ønsker. Men det hadde vært spennende å se hva slags slagplaner dere har tenkt å legge for å nå disse målene. Selv tenker jeg i hvert fall at mine tanker om å bli - mer sportyfriskus, kan ha som delmål å ha i hvert fall to skikkelig sportyfriskus dager hver måned. Skrive på kalenderen i slutten av hver måned en påminnelse om å sjekke om målet er nådd, hvis ikke må jeg pakke tursekken der og da - ta små og store turer, her får vi satse på en i kvartalet, kanskje? Mannen og jeg gir hverandre en tur i julegave, den vil vel tas ut første kvartal
Gjest Pet Skrevet 24. desember 2005 #19 Skrevet 24. desember 2005 Jeg skal - fortsette å trene og spise sundt - holde sønnen min i ørene slik at han får gode karakterer på ungdomsskolen - være mer sosial og ta opp kontakten med gamle venner (har begynt - sendt julekort!) - finne ut hva jeg skal gjøre mht jobben - kjeder meg veldig på jobb og får ikke brukt kreativiteten min der, men den er trygg og godt betalt - stitte mindre foran tv og pc på kveldene - få meg katt
Gjest Camelia Skrevet 28. desember 2005 #20 Skrevet 28. desember 2005 Min plan er å snike meg med på et par av Klips' tursekk-turer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå