AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #1 Skrevet 5. februar 2023 Hva er de beste sexleketøyene for par? Anonymkode: 6eeae...8ba
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #3 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Strap on Anonymkode: f9c51...bb5 Lesbiske par? Anonymkode: 8c106...2ff
feliek54 Skrevet 5. februar 2023 #4 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hva er de beste sexleketøyene for par? Anonymkode: 6eeae...8ba kanskje en Wi-be 1
Gjest DreamWorks Skrevet 5. februar 2023 #5 Skrevet 5. februar 2023 En kraftig vibrator på klitoris vil jo også stimulere ham når han er inni henne. Ellers dårlig erfaring med en ting som skal virke på begge samtidig.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #6 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lesbiske par? Anonymkode: 8c106...2ff Vi er et heterofilt par og bruker strap-on. Jeg på mannen (pegging) og han på meg (dobbelpenetrering). Anonymkode: de6e9...8fa 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #7 Skrevet 5. februar 2023 Vi er hetero. Tenkte på noe som kunne være spennende for begge samtidig 😊 Er det noe sånt fjernstyrt som kan være gøy? Anonymkode: 6eeae...8ba
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #8 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vi er et heterofilt par og bruker strap-on. Jeg på mannen (pegging) og han på meg (dobbelpenetrering). Anonymkode: de6e9...8fa Har han da på seg en strapon samtidig? Kan jeg spørre hvilken type? Ser det er mye forskjellig. Anonymkode: 6eeae...8ba
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #9 Skrevet 5. februar 2023 Dobbel-dildo? Enten i rumpa på begge, eller i rumpa på han og fitta på henne. Anonymkode: e5596...a5f 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #10 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Har han da på seg en strapon samtidig? Kan jeg spørre hvilken type? Ser det er mye forskjellig. Anonymkode: 6eeae...8ba Jeg bruker en dobbel strap-on når jeg tar ham. Siden det er eneste strap-on vi har og den ikke egner seg til at han kan bruke den på meg, så har vi så langt kun brukt dido som han holder fast over sin egen penis. I misjonæren da, så har jeg kuken hans i rumpa også går dildoen i musa og penetrerer i takt med penis. Har vurdert noe ala dette, for jeg liker veldig godt dobbelpenetrasjon: https://www.sinful.no/sportsheets-dobbel-penetration-sele Anonymkode: de6e9...8fa 1
Blåjojo Skrevet 5. februar 2023 #11 Skrevet 5. februar 2023 Kan anbefale penisring. Eventuelt med en vibrator eller butplug på. Appstyrte leketøy kan også anbefales. Eller en kombinert klitoris-og vagina-vibrator samtidig med analsex. 1
Kroppogmann Skrevet 6. februar 2023 #12 Skrevet 6. februar 2023 (endret) Her har vi en del forskjellig. En hul strap-on med litt str (diameter 5,8) som jeg tar henne med. Vanlige dildoer i forskjellige str og forskjellige vibratorer. Favoritt er DP eller DPP med en dildo samtidig bruk av vibrator på klitt. Endret 6. februar 2023 av Kroppogmann
Hjelpsom Skrevet 6. februar 2023 #13 Skrevet 6. februar 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Hva er de beste sexleketøyene for par? Anonymkode: 6eeae...8ba De som begge ønsker å introdusere og bruke. Hvis det er ensidig så vil de vel ikke være bra. Kommer jo mye ann på hvilke fetisjer og ønsker dere har. Men etter egen erfaring så er Womanizer en høydare og kan gi begge glede. Spesielt hvis hun har problemer ved vanlig inn/ut.
Snok1 Skrevet 6. februar 2023 #14 Skrevet 6. februar 2023 Vårt beste felles sexleketøy heter Steinar. Kommer ferdig levert på døra etter én time.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #15 Skrevet 6. februar 2023 Enklere å svare om du beskriver hva dere er ute etter TS. Dumt å anbefale vibrator-leke om dere ikke er interessert i dette. Anonymkode: d9a19...260
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #16 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 6.2.2023 den 8.28): Enklere å svare om du beskriver hva dere er ute etter TS. Dumt å anbefale vibrator-leke om dere ikke er interessert i dette. Anonymkode: d9a19...260 Litt usikker, derfor jeg spør 😄 Har generelt aldri vært fan av vibratorer da, synes lyden og vibrasjon kan være litt forstyrrende, og da blir jeg ikke så kåt. Og tenker at det bør være noe vi begge har glede av samtidig. Uten å vite helt hva det skal være 😄 Anonymkode: 6eeae...8ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå