Nassenøff Skrevet 5. februar 2023 #1 Skrevet 5. februar 2023 Prøvde å bestille en krølltang, via klarna, men ikke lagt seg til i mail eller på klarna. Fikk en sms som virket spesiell Hei Lill, det er Anna fra Sohoohair. Vi går tom for lager og jeg vil ikke at du skal gå glipp av dette tilbudet, Din spesielle RABATT "20%", utløper om 2 timer. "Rabattkode: 18K" sjekk tilbudet her ..... - Sohoohair
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #2 Skrevet 5. februar 2023 Ser ikke spesielt troverdig ut. Bruker en .no-adresse, men har ingen organisasjonsnr., firmanavn, adresser e.l. som sier noe om hvem du handler med, bare en epostadresse og et kontaktskjema. Og om du søker opp bildene i kundeanmeldelsene finner du dem igjen under andre navn. Bildet fra Sofie Y. under Beachwaver Pro er f.eks. lagt ut på Facebook av en dame som heter Kimberly Dawn Johnson. Jeg hadde holdt meg langt unna denne nettbutikken. Anonymkode: 90524...050
Nassenøff Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2023 Klarte jo å bestille en krølltang men via klarna, men den er ikke lagt til hverken på mail eller klarna, så håper den ble kansellert med en gang? Den så så fin ut, roterende krølltang. Noen som vet hvor jeg finner det fra et seriøst sted?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå