Gå til innhold

Vet ikke hvordan jeg skal si i fra; det blir for intenst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en fyr jeg traff på Tinder i 1 1/2 uke. Nå er vi kjærester, han har bedt meg om å synke kalenderen min med hans (vi har begge barn og jeg skjønner vi må planlegge), han har fortalt hele familien sin om meg. Han skriver jeg er det beste som har skjedd ham, at jeg er så utrolig og sender masse hjerter. Jeg liker ham og synes han virker som en fin fyr men det blir så innmari intenst 😮💨 når det blir så mye føler jeg jeg ikke helt får luft.. Han har sagt han trenger mye positiv tilbakemelding men han sier også at jeg må gi beskjed om det er noe han må endre på så han ikke mister meg. Er det meg som er helt på jordet her? Er han en superfyr og jeg sliter med forpliktelse eller er dette egentlig for mye? Jeg var superforelsket (sommerfugler osv) i begynnelsen men nå er det innmari mye - og det har jo bare gått halvannen uke!!

Anonymkode: bb18b...989

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også blitt kvalt av det der. Det er alt for mye på en gang og jeg hadde nok fått panikk og løpt motsatt vei, dessverre. Ser litt for meg at det er en type fyr som kan bli veldig klengete og veldig kontrollerende ovenfor deg. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Love bombing og super intens...🥵

Spør om hva som skar seg med eksen hans, og hvis han svarer at hun er helt gæærn så takker du pent for selskapet.

Her blinker det røde lamper overalt.

Anonymkode: ec8e1...4d3

• Liker 19
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Love bombing og super intens...🥵

Spør om hva som skar seg med eksen hans, og hvis han svarer at hun er helt gæærn så takker du pent for selskapet.

Her blinker det røde lamper overalt.

Føkk, han har sagt eksen er gærn… Men hun høres slik ut og..

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Etter 1,5 uke…. Også dette allerede…. Wow! 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Selvsagt er hun det…. Hva var hans rolle i hvorfor forholdet ble slutt? 

Du må bare si det rett ut, at det er altfor mye altfor for fort. 

Anonymkode: b7a56...41c

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror du blir gæærn av han der også......

Jeg vet ikke jeg........løp!!!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Uuups. Her er det nok gode grunner til å tenke seg om to ganger. 
Bare det at du får denne magefølelsen såpass tidlig er god nok grunn til å sette på bremsene. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg liker menn som viser at de virkelig vil ha meg og er kjærlige og har følelser osv, men dette ble for mye for meg til og med. Ble sliten av å lage meg et scenario med hvordan jeg oppfatter situasjonen deres.

Skjønner at det er vanskelig å si ifra, men jeg tror du må forklare at han mister deg ikke, men du trenger å trekke deg litt tilbake for å få tilbake pusten. Si at du vil fortsette å bli kjent osv, men ta det i roligere tempo. 

Og dersom han blir kjempesåret eller sint så tror jeg det er enklest å komme seg ut av dette helt nå, før det har gått for lang tid. 

Virker som han lever i trippel fart og halvannen uke er et år for han eller noe sånt. Slitsomt. 

Anonymkode: ee347...e90

• Liker 4
Skrevet

Her har vi en som tydelig ikke er bra for noen.

Alle tegn til emosjonelt misbruk. Kjærester etter en uke og dere ikke kjenner hverandre engang?

Løp.

Anonymkode: 1029b...74e

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Har datet en fyr jeg traff på Tinder i 1 1/2 uke. Nå er vi kjærester, han har bedt meg om å synke kalenderen min med hans (vi har begge barn og jeg skjønner vi må planlegge), han har fortalt hele familien sin om meg. Han skriver jeg er det beste som har skjedd ham, at jeg er så utrolig og sender masse hjerter. Jeg liker ham og synes han virker som en fin fyr men det blir så innmari intenst 😮💨 når det blir så mye føler jeg jeg ikke helt får luft.. Han har sagt han trenger mye positiv tilbakemelding men han sier også at jeg må gi beskjed om det er noe han må endre på så han ikke mister meg. Er det meg som er helt på jordet her? Er han en superfyr og jeg sliter med forpliktelse eller er dette egentlig for mye? Jeg var superforelsket (sommerfugler osv) i begynnelsen men nå er det innmari mye - og det har jo bare gått halvannen uke!!

Han høres veldig engstelig ut naiv og hyper. Du må jo si at det blir veldig mye meldinger og at du heller ønsker å ta det slow. Si at etter et år kan dere treffe fammen og sånn. 

Anonymkode: 3111d...39a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Etter 1,5 uke…. Også dette allerede…. Wow! 

Selvsagt er hun det…. Hva var hans rolle i hvorfor forholdet ble slutt? 

Du må bare si det rett ut, at det er altfor mye altfor for fort. 

Anonymkode: b7a56...41c

Men altså; hva er vanlig? Han sender mld veldig ofte (minst en gang i timen, ofte lange og med bilder) når jeg svarer leser han med en gang og svarer tilbake. Jeg tror ikke jeg har ventet mer en et minutt før han svarer. Jeg får nesten dårlig samvittighet og føler jeg må gi beskjed om at jeg legger bort tlf eller går i møter. Det er helt greit sier han men hyggelig med beskjed så han vet hvorfor det kan ta tid..

Gjest kruspersilletaco
Skrevet

Har han fortalt barna om deg?

Han virker veldig intens.. .. 🚩

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men altså; hva er vanlig? Han sender mld veldig ofte (minst en gang i timen, ofte lange og med bilder) når jeg svarer leser han med en gang og svarer tilbake. Jeg tror ikke jeg har ventet mer en et minutt før han svarer. Jeg får nesten dårlig samvittighet og føler jeg må gi beskjed om at jeg legger bort tlf eller går i møter. Det er helt greit sier han men hyggelig med beskjed så han vet hvorfor det kan ta tid..

Oi da....Har han ikke jobb? 

Anonymkode: cdbaf...6b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Oi da....Har han ikke jobb? 

Anonymkode: cdbaf...6b0

Jo han har jobb, men ikke mye møter..

Uff føler jeg tenker veldig negativt.. han gjør og sier mye fint, men så er det liksom et par ting som gjør at jeg bremser opp og får litt uggen følelse..

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jo han har jobb, men ikke mye møter..

Uff føler jeg tenker veldig negativt.. han gjør og sier mye fint, men så er det liksom et par ting som gjør at jeg bremser opp og får litt uggen følelse..

Den skal du stole på!! Aldri tvil på magefølelsen din! 

Anonymkode: 4175f...d36

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet

Stol på magefølelsen din. Det her høres ikke bra ut, og jeg hadde løpt.

Anonymkode: 1f762...e7f

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis du har barn og er i arbeidslivet så høres det ut som du har levd ei stund som voksen. Da vet du vel at dette ikke er normalt på en flekk etter ei uke.

Som forelder så er man nødt til å passe på hva slags mennesker man tar inn i livet sitt. Selv om du ikke introduserer han for barnet så vil det påvirke hele familien om han viser seg å være spinnvill og begynner å stalke deg fordi han ikke fikser et nei. Jeg ville ha vært svært forsiktig her.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Liker det til en viss grad. Dette høres veeeeldig forhastet ut. Hvorfor blir dere kjærester så fort? Er det ikke bedre å bli kjent med hverandre først

Anonymkode: 719c5...a09

• Liker 2
Skrevet

Dette høres fullstendig rablende kokko ut!!! 
ingenting ved det du beskriver er normalt. 
Han holder allerede på å twiste hjernen din. 
Du tviler allerede på egen dømmekraft og det har bare gått noen dager. 
løp før det er for sent sier jeg! 
her er det så mange røde flagg at jeg blir helt forundret over at du ikke ser d selv 😳

Anonymkode: e195b...cec

• Liker 6
Skrevet

Dere har barn begge to og du går med på å inngå i kjæresterelasjon etter 1,5 UKE?

Nei. Nøu. Njet.

Her må du kutte altså. Hva mener du med «veldig forelsket i starten»?

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...