Gå til innhold

Menn, er det mer spennende med trang vagina?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Du kommer raskere av trang og tørr vagina ? Liker dere tørre vaginaer ?? 

Anonymkode: 24433...47e

Nei! Tørr og trang vagina er vondt. 
For øvrig er det sjelden jeg har syntes noen er vide. Men de med mindre penis, kjenner sikkert mer på det. De fleste er normale. Samme dama kan også variere litt, tror det har med kåthet/ våthet å gjøre? 
Min erfaring er forresten at hun jeg vil omtale som mest vid (uten at det var negativt for meg), var ung og relativt uerfaren. En av de trangeste hadde født to barn, men hun hadde sydd, kanskje det var derfor? Uansett er det langt viktigere ting enn hvor vid/ trang dama er , seksuell kjemi feks 

Anonymkode: 6232b...070

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei. Ei dame på 150cm med trang mus er noe annet enn ei på 180 som har født fem barn. 

Anonymkode: 3342d...74e

Einus skrev (6 timer siden):

Kjæresten har ikke født barn, så hun er nok hakket trangere enn de som har ødelagt fi… si med barnefødsel….

Det er mange kvinner som blir trangere etter fødsel da de får bedre kontakt med bekkenbunnsmuskulaturen og trener den mer aktivt i etterkant. Jeg er et eksempel på det og vet om flere som opplever det samme. Mannen er ikke i tvil om at jeg er trangere nå enn før jeg fikk barn. Nå har jeg i tillegg full kontroll over bekkenbunnsmuskulaturen og kan bruke den aktivt under samleie, noe jeg ikke kunne før. 

Anonymkode: e147c...443

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Nei så flott, enda en tråd for hyllest av trange skjeder. Overraskende mange diplomatiske svar så langt. 

Anonymkode: 98a01...4d8

Trange skjeder er for unge gutter. 

Anonymkode: f59c6...d98

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er mange kvinner som blir trangere etter fødsel da de får bedre kontakt med bekkenbunnsmuskulaturen og trener den mer aktivt i etterkant. Jeg er et eksempel på det og vet om flere som opplever det samme. Mannen er ikke i tvil om at jeg er trangere nå enn før jeg fikk barn. Nå har jeg i tillegg full kontroll over bekkenbunnsmuskulaturen og kan bruke den aktivt under samleie, noe jeg ikke kunne før. 

Anonymkode: e147c...443

Hva man lærer i livet 😀👍

Skrevet

Ikke for min del. Jeg får lett rifter i forhuden så jeg foretrekker en "normal" (og godt smurt) vagina! I tillegg er det vanskeligere å holde på så lenge som ønskelig hvis det er for trangt. :D

Dette var også bare fra min side. Kan heller ikke tenke meg at det er behagelig å bli penetrert av noe hun kanskje føler er for stort hver gang hun har sex?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Det finnes muskler i vagina. Kvinne kan stramme de under sex og nytelsen øker. Ingen er for vide eller stramme. Dum påstand.

Anonymkode: 8cf60...558

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det finnes muskler i vagina. Kvinne kan stramme de under sex og nytelsen øker. Ingen er for vide eller stramme. Dum påstand.

Alle damer er født forskjellig, noen så trange at sex nesten er umulig, såppas at det blir et medisinsk problem, andre veldig store, det er ikke alt kniping kan ordne. Men virker som en del kvinner ikke vil akseptere at det er like stor variasjon for dere som med menn

Anonymkode: 560ad...03b

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Har hatt best seg med "normal", altså ikke så trang. Sex jo godt uansett, men blir det for trangt så må jeg stoppe og holde igjen hele tiden for å ikke komme for fort og da blir det veldig urytmisk og det ødelegger sexen, eller så må jeg bare komme fort, da blir ikke orgasmen like intens.

Anonymkode: 9e471...1c4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.2.2023 den 23.48):

Du kommer raskere av trang og tørr vagina ? Liker dere tørre vaginaer ?? 

Anonymkode: 24433...47e

nei og det har ikke noe med saken jeg prøvde å skrive

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det blir litt som for menn; det er ikke størrelsen det kommer an på, det er hvordan du bruker den. Riktig stilling, oppvarming og ikke minst hvordan hun bruker musklene til å klemme, kna og knipe har nok langt mer å si. Om det blir mye jobb og styr med å få den inn i det hele tatt... da tar jo det fokuset bort fra å faktisk nye sexen. Hva er stasen når man nærmeste må skru den inn med makt. Er det så digg da? ... høres bare slitsomt ut.
Setter mye mer pris på en fitte som vet hva den driver med; klemmer og kniper hun på de riktige stedene så er det ingen sjanse i verden til at jeg kan holde tilbake.

(dog, første stikket ... når man glir inn første gangen og åpner litt opp... DET er magisk 😛)

Anonymkode: bd0e3...0a8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Lol, nei. 

Anonymkode: 33099...2b0

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg skulle skrevet en liste over hva som gjør en kvinne spennende i senga ville jeg ikke kommet på å nevne "trang vagina".

Anonymkode: 81a95...d74

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hvis jeg skulle skrevet en liste over hva som gjør en kvinne spennende i senga ville jeg ikke kommet på å nevne "trang vagina".

Anonymkode: 81a95...d74

Enig, latterlig fokus.

Anonymkode: 33099...2b0

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Føler ikkje eg har blitt større der nede etter fødsel altså. Det er som før, tok eit år å bli vanlig igjen da. knip knip knip. 

Anonymkode: a3285...c24

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Føler ikkje eg har blitt større der nede etter fødsel altså. Det er som før, tok eit år å bli vanlig igjen da. knip knip knip. 

Anonymkode: a3285...c24

Jeg har blitt mye «trangere» nedentil etter å ha født 3 barn sammenlignet med hva jeg var før. Det kommer ene alene av at jeg har bedre kontakt med bekkenmuskulaturen, trener den og bruker den aktivt under samleie. 

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg er trang, fordi de fleste menn jeg har ligget med har kommentert det, men det de fleste liker best er at jeg bruker musklene i skjeden. Jeg knar dem liksom med skjedemusklene. Han behøver ikke å bevege seg, men kan ligge helt stille mens jeg "knar" ham opp og ned. Det kjennes godt for meg også å gjøre det, selvfølgelig.

Anonymkode: c6eef...f15

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror jeg er trang, fordi de fleste menn jeg har ligget med har kommentert det, men det de fleste liker best er at jeg bruker musklene i skjeden. Jeg knar dem liksom med skjedemusklene. Han behøver ikke å bevege seg, men kan ligge helt stille mens jeg "knar" ham opp og ned. Det kjennes godt for meg også å gjøre det, selvfølgelig.

Hvordan gjør du det? 

Når man hører om å knipe bekkenmuskulaturen så kniper man jo bare sammen musklene, man knar ikke noe opp og ned?

Men jeg kjenner forskjell på når jeg kniper og når jeg dytter ut, er det det du veksler mellom å gjøre?

Anonymkode: 95e48...0ed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.2.2023 den 21.49):

Samme her! Ble videre etter fødsel men på en god måte. Men samtidig føler jeg at jeg får litt for mye luft inn i doggy 

Anonymkode: 81a6b...002

Jeg var også for trang før fødsel. Men jeg var også plaget med å få inn luft i doggy stillingen. Dette trodde jeg hadde noe med hvordan mannen førte inn penis og fasongen på den og ikke om en er vid eller ei.

Anonymkode: 88f90...78b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan gjør du det? 

Når man hører om å knipe bekkenmuskulaturen så kniper man jo bare sammen musklene, man knar ikke noe opp og ned?

Men jeg kjenner forskjell på når jeg kniper og når jeg dytter ut, er det det du veksler mellom å gjøre?

Anonymkode: 95e48...0ed

Jeg begynner med å knipe sammen rundt åpningen og så drar jeg liksom knipingen oppover i skjeden og deretter nedover igjen, sånn at det blir en knaende og liksom melkende bevegelse. Litt vanskelig å forklare 😁.

• Liker 3
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet
Tiuren skrev (På 6.2.2023 den 17.40):

I noen samfunn er "tørr sex" en greie, noe av grunnen til at HIV spredte seg så fort sør for Sahara leste jeg for noen år siden. Det blir mer rifter og sår når det er tørt.

Er vel mest fordi de knullet dyr og mennesker over en lav sko?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...