AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #1 Skrevet 5. februar 2023 Hei Min gamle mor hadde 16.000 kr liggende i kontanter. Det er 500 og 1000 sedler som er gått ut nå, tilsammen 16000 kr. Hvor kan hun få byttet disse til nye sedler? Eller få satt inn på kontoen? Anonymkode: 68dec...3fb
Jdz Skrevet 5. februar 2023 #2 Skrevet 5. februar 2023 Norges Bank fikser dette. Veksling av utgåtte sedler og mynter (norges-bank.no)
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #3 Skrevet 5. februar 2023 NOKAS terminal, dro selv til en og vekslet, ringte og sa fra at jeg kommer og hvor mye jeg hadde med. de hadde klart. Anonymkode: 551dc...232
Million Skrevet 5. februar 2023 #4 Skrevet 5. februar 2023 Man kan fylle ut et skjema fra Norges bank, som man finner på nett. Så sender man pengene som verdisending til adressen som står på skjemaet. På skjemaet fyller man ut kontonummeret i bank som man ønsker de innvekslede sedlene overført til. Les her https://www.norges-bank.no/tema/Sedler-og-mynter/veksling-av-utgatte-sedler-og-mynter/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå