Gå til innhold

Er han faktisk helt ferdig med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Eksen slo opp med meg i juli 2022. Han sa at han ikke hadde følelser for meg lengre, men ville være venner etterhvert. Vi trengte begge tid og var såret. Vi hadde kontakt av og på, da var det mest jeg som var ute etter svar

Noen måneder etter var jeg klar for vennskap med han. Jeg og familien dro til syden, han skulle egentlig være med. Han ringte meg flere dager da, sa jeg var fin og sa at han hadde trivdes her siden jeg var her. Han fortsatte å ringe meg en liten periode når jeg kom hjem også. 

Vi begynte å treffe hverandre, først var det bare vennskapelig. Men etterhvert ble det mer intimt, vi hadde sex flere ganger, dusjet sammen, laget mat og var ute å spiste. Han sa jeg var tiltrekkende. Har også sovet der flere ganger. Men han benektet hele tiden at han ikke hadde følelser. Han er ikke den personen som bruker folk, han ble lei seg når jeg konfrontere han om det. 

Vi har hatt det en del fram og tilbake, kutta kontakten men så fått kontakt igjen. Flere ganger det var meningen at vi ikke skulle møtes igjen, men så har vi likevel funnet på noe sammen. Har også hatt en del diskusjoner

Nylig fikk jeg beskjed om at han var ferdig, jeg ble blokkert alle steder utenom Instagram. Møtte han på byen, la merke til at han så på meg et par ganger. Jeg og vennene mine gikk ut for å trekke luft, så kommer han alene ut og står og ser på telefonen litt unna før han går inn. Jeg hadde bestemt meg for ikke å gå bort til han, siden han var ferdig. Men han kom heller bort til meg og vennene mine, han spurte vennene mine om de hadde funnet meg en ny kjæreste. Han var ganske full da. Før jeg visste ordet av det, så var jeg på dansegulvet med en gutt. Han hadde fått det med seg, fikk blikkontakt med han i 2 sekunder etter det. Han hadde sagt til en kompis at jeg var med en ny fyr. 

Fikk melding noen dager etterpå av han der han spurte om han kunne få fred. Jeg hadde et behov for å snakke med han, vil ikke at ting skal avsluttes på en dårlig tone isåfall. Han svarte at det gikk fint. Så jeg var innom der, ble invitert inn. Jeg dyttet han inntil meg, så han hadde hodet sitt på brystkassa mi. Han ble liggende der en stund, virket som om han glemte av alt et par sekunder. Jeg kysset han plutselig, skulle egentlig ikke gjøre det. Det bare skjedde, virket som han ble litt klein etterpå. Han sa at det ikke var noe dårlig stemning etter at jeg møtte han på byen og at alt var good. 

Vi var snakket litt sammen etter det, men det er kort fra hans side. Han har gjort det tydelig at han vil ha fred

Han er en veldig lukket person, åpner seg nesten ikke, liker ikke diskusjoner og prat om følelser. 

Vi var sammen i 3,5 år, vi er begge i 20 årene. Han har sagt at det ikke er noen andre, men vet at han er på Tinder. Men han har innrømt at han savner meg. 

Virker det som om det er håp? Har han følelser for meg?  Eller er løpet helt kjørt? Hvordan skal jeg klare å ikke kontakte han? Vil jo gjerne at han skal kjenne på savnet og kjenne på hvordan det er uten meg i livet. Men samtidig så savner jeg han noe innmari, har bare lyst å være rundt han. 

Anonymkode: 01eb2...995

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For tusende gang. Hvordan skal vi vite hva han tenker og hva han føler? 

Anonymkode: 08800...523

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Du har fortalt hva dete har gjort rundt bruddet og i ettertid, men hvorfor ble det slutt? 
Det må være noen vesentlige problemer dere har hatt som du nå feier under teppet. 
Jeg vil anta at den mest voksne av dere to. han, prøver hardt å holde seg unna pga det rett og slett ikke fungerer mellom dere to på de viktigste områdene i et forhold 

Anonymkode: 3d816...b88

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Han sa at han ville være aleine, ha ting annerledes og at han ikke hadde tid til et forhold. Det siste jeg nevnte sa han også før vi ble sammen, vet at han har tid. Vi hadde noen diskusjoner og krangler i løpet av forholdet. Ikke noen store problemer, han sa at det ikke hadde noe med det å gjøre.  

ts

Skrevet

Når du ikke vet hvorfor det ble slutt, kan dere ikke bli sammen igjen heller 

Anonymkode: 5356f...0df

Skrevet

Sant nok, han har ikke ville ha snakket så mye om bruddet. Han har sagt litt om årsaken, men så vil han ikke si mer. Så jeg sitter der like klok etterpå

ts

Skrevet
Username1 skrev (4 minutter siden):

Sant nok, han har ikke ville ha snakket så mye om bruddet. Han har sagt litt om årsaken, men så vil han ikke si mer. Så jeg sitter der like klok etterpå

ts

Han vil ikke kommunisere. Det er også et tegn på at dere ikke funker sammen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han vil ikke kommunisere. Det er også et tegn på at dere ikke funker sammen.

Han har blitt sånn etter bruddet, føler han har lukket seg mer og mer. Husker godt at vi bruke å sette oss ned om det var noe og snakke sammen. Husker også han brukte å skrive meldinger, utfyllende om det var noe

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Han har blitt sånn etter bruddet, føler han har lukket seg mer og mer. Husker godt at vi bruke å sette oss ned om det var noe og snakke sammen. Husker også han brukte å skrive meldinger, utfyllende om det var noe

TS

Du må gå videre. Han vil ikke mer.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Men hvordan er ting nå? Har dere hatt noe kontakt den siste tiden eller funnet på noe?

Anonymkode: aa9ca...4fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men hvordan er ting nå? Har dere hatt noe kontakt den siste tiden eller funnet på noe?

Anonymkode: aa9ca...4fb

Ting er greit. Han sa at han synes jeg er veldig god, snill og unik. Var på besøk der nylig. Har litt kontakt ja, men det er kort og han bruker lang tid på å svare. Nesten ignorerer meg. Men han vil jo ha fred så🤷🏽‍♀️

Skrevet

Han er i beste fall lunken. Hva skal du med en lunken mann? 

• Nyttig 1
Skrevet

Hadde du vært eldre og med mer erfaring nå, så hadde du visst han ikke vil ha deg.

Men mange sier ikke nei til sex og oppmerksomhet.

Det med å sitte tett, og kjenne på sjalusi, er mer vane.  

Anonymkode: c6d80...231

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du må gå videre. Han vil ikke mer.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde du vært eldre og med mer erfaring nå, så hadde du visst han ikke vil ha deg.

Men mange sier ikke nei til sex og oppmerksomhet.

Det med å sitte tett, og kjenne på sjalusi, er mer vane.  

Anonymkode: c6d80...231

Ja, det beste for meg er å gå videre og du har helt rett at han ikke vil ha meg. Takk :)  Jeg vil ha en som faktisk vil ha meg :) 

TS

Skrevet

Drama, drama...I wish you something better

Anonymkode: de802...5c9

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, det beste for meg er å gå videre og du har helt rett at han ikke vil ha meg. Takk :)  Jeg vil ha en som faktisk vil ha meg :) 

TS

Du virker jo rimelig ustabil i forhold til denne mannen. «Jeg var klar for vennskap med ham». - hva skjedde mellom bruddet og at du var «klar for vennskap med ham»? Du sier at han ikke er en type som bruker folk, men hva med deg selv? Jeg får heller inntrykket av at det er du som kanskje har et «bruk og kast» forhold til ham? Når han ser deg på byen den dagen blir det kanskje tydelig for han at du er partyjente men vil også ha han til å være lojal mot deg? «Ja takk, begge deler»?

Hva har du gjort for å vinne han? Hvordan har du kjempet for han? 

Skrevet

Han liker deg jo åpenbart, men ikke nok til at han vil være i et forhold med deg. Da må du bare ta konsekvensen av det, og så går du videre. Vet at det er vanskelig, men det er ingen annen løsning.

Når han kommer sånn sporadisk tilbake, så kan det være fordi han har hatt en dame i mellomtiden og så har ikke det funket, og da kommer han til deg en kort stund, før han prøver seg på nye. Hvorfor skulle han være på Tinder ellers? Det viser at han er på utkikk etter andre enn deg.

Vet at du har et håp, men tror du bare må slå dette fra deg. Han har sjansen til å være sammen med deg, men velger heller å lete etter andre damer. Ikke vær den han kan komme til når han ikke har noen andre.

Anonymkode: c0c8b...04f

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Han liker deg jo åpenbart, men ikke nok til at han vil være i et forhold med deg. Da må du bare ta konsekvensen av det, og så går du videre. Vet at det er vanskelig, men det er ingen annen løsning.

Når han kommer sånn sporadisk tilbake, så kan det være fordi han har hatt en dame i mellomtiden og så har ikke det funket, og da kommer han til deg en kort stund, før han prøver seg på nye. Hvorfor skulle han være på Tinder ellers? Det viser at han er på utkikk etter andre enn deg.

Vet at du har et håp, men tror du bare må slå dette fra deg. Han har sjansen til å være sammen med deg, men velger heller å lete etter andre damer. Ikke vær den han kan komme til når han ikke har noen andre.

Anonymkode: c0c8b...04f

Han har sagt at han liker meg som en venn, men igjen så liker han ikke å snakke om følelser. Mye av det han har gjort har tydet på at det er mer enn vennskapelig fra hans side. Mye jeg ikke ville ha gjort om jeg var så tydelig på at det kun var vennskap jeg var ute etter🤷🏽‍♀️

Han har ikke hatt noen nye, tror jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...