AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #61 Del Skrevet 21. juli 2024 Samboeravtale har ingen verdi. Det er tinglyst det man eier i en bolig. Ved salg deler megler uansett 50/50, så får den som mener at man skal ha mer kreve det i ettertid. Anonymkode: b88de...4bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #62 Del Skrevet 22. juli 2024 MariaIsabel skrev (14 timer siden): Ser ikke noen måte der en forhistorie eller grunnlag for en slik avtale gjør at person A (deg?), ikke er en drittsekk dersom du nekter å endre avtalen ved samlivsbrudd. Men du må gjerne opplyse meg. Han har utsatt meg og barna for vold over lang tid, økonomisk, psykisk og fysisk vold, både barna og jeg antakelig kunne søkt voldsoffererstatning da vi alle sitter med varige mén, men jeg tør ikke i frykt for at han gjør noe slik at jeg mister boligen, som er det eneste trygge barna har igjen i livene sine. Men klart, jeg er sikkert drittsekk som velger at ungene skal ha trygt bosted, fremfor at det sinnsyke svinet av en mann skal få være gjeldfri og nyte fremtiden sin. (Forøvrig kan jeg ikke endre avtalen, da jeg ikke får lånet alene. Alternativet er å selge og flytte, men alt av assistanse fra kommune og helse hører til bostedet her, flytter vi i feil skolekrets eller ut av kommenen må vi starte helt på nytt. Jeg er ikke villig overhode til å ofre mer av barnas helse for hans skyld.) Anonymkode: 6d9a4...28e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #63 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Samboeravtale har ingen verdi. Det er tinglyst det man eier i en bolig. Ved salg deler megler uansett 50/50, så får den som mener at man skal ha mer kreve det i ettertid. Anonymkode: b88de...4bb Merkelig svar, boligen her står 100% tinglyst på person A. Det er ingen tinglyst deleie her. Svarte du i feil tråd? Anonymkode: 6d9a4...28e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå