AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #1 Skrevet 5. februar 2023 Jeg er litt usikker hva jeg bør gjøre. Ang økonomisk osv. Jeg har gått ned 40 kg, og skal gå ned 10 kg til tenker jeg. Men bruker mindre str nå som jeg brukte da jeg var lettere, men og noe som er litt for stort. Har belte som jeg kan bruke og rundt midjen. men regner med jeg vil havne på str m når jeg har nådd målet mitt. når bør jeg kjøpe inn nye klær? Er så usikker og fordi jeg er ufør og har ikke veldig god råd. Anonymkode: 3c5f3...7db
Frukthage Skrevet 5. februar 2023 #2 Skrevet 5. februar 2023 Så bra jobba, gratulerer! Skjønner det frister med nye klær nå, men basert på det du skriver så ville jeg ventet☺️
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #3 Skrevet 5. februar 2023 Hadde ikke kjøpt særlig nytt. Kanskje bare et par overgangsplagg på Finn/Tise som kan brukes med belte etterhvert. Anonymkode: 45593...581 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #4 Skrevet 5. februar 2023 Ok ja jeg skjønner jo det. er jo usikker på hvor jeg ligger i mål ved vektmål. Anonymkode: 3c5f3...7db 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #5 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ok ja jeg skjønner jo det. er jo usikker på hvor jeg ligger i mål ved vektmål. Anonymkode: 3c5f3...7db Bra jobba! ❤️ Ville unna meg noen billige plagg fra Bonprix eller lignende i mellomtiden! Deilig å ha feks en bukse og en topp i riktig størrelse. Anonymkode: 9ad3c...3d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå